مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات سرویس دستگاه ویرپول باعث میشود، قطعات یدکی و لوازمی که در ماشین لباسشویی شما از نوع محصولات مصرفی بودند و حالا کهنه شده  و دیگر قابل استفاده نمیباشند، قبل از اینکه آسیب جدی تری به ما بقی قطعات وارد کنن، عوض شوند و راندمان و کارکرد ماشین لباسشویی شما خود به خود بالا رفته و دچار کاهش کیفیت و مواجهه باخطا نشوید. ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

چرا دیگ ماشین لباسشویی ویرپول نمی چرخد ؟

زمانی که احساس کردید دیگ دستگاه شما نمی چرخد بایستی علل آن را پیدا کنید شایددلیل آن خودتان بوده اید. این نکته ر همواره رعایت کنید که چنانچه مازا ظرفیت دستگاه در آن لباس  قرار دهید با این اشکال رو به رو می شوید که این موضوع خود باعث می شود طول عمر لباسشویی کاهش پیدا کند. در بعضی موارد پارگ شدن تسمه در اثر ساییده شدن ویا فرسوده شدن ممکن است علت بی حرکت بودن دیگ لباسشویی باشد.

بالابردن طول عمر مفید ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی ویرپول از قطعاتی تشکیل شده که نحوه کار هر کدام بر دیگری اثر می گذارد و مکمل یک دیگر می باشند، یعنی اگر جزئی در بخش کوپلینگبا اشکالی رو به رو شد باشد بر روی عملکرد و سایر قطعات ماشین لباسشویی اثر مستقیمی می گذارد، در نهایت استفاده از خدمات سرویس دوره ای با عوض کردن قطعات کهنه، غیر قابل تعمیرات و ناکارآمد در اولین فرصت، بر سلامتی سایر اجزا اثر می گذارد و طول عمر مفید دستگاه شما رو  به مقدار قابل توجهی افزایش خواهد داد.

صرفه جویی عمده در مصرف انرژی توسط دستگاه لباسشویی

قطعات خراب شده ممکن است باعث شوند، لباس ها خوب شسته نشوند و عمل شست و شوی لباس توسط دستگاه بارها انجام شود که این خود موجب بالا رفتن هنگفت هزینه های تامین آب و انرژی میشود، سرویس کردن دوره ای دستگاه با افزایش عملکرد وکارکرد اجزای تشکیل دهنده از هزینه‌های مصرف انرژی هم کم می کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

کاهش هزینه های تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات سرویس، قسمت های خراب شده از قبل اینکه خراب تر بشن ونیاز به عوض شدن داشته باشد تعمیر می‌کنیم و این در کاهشکار در پاین آوردن هزینه مصرفی دستگاه کم می کند. 

 دستگاه ویرپول لباس ها را کلا خشک نمی کند؟

در عملیات شستشو لباسشویی ویرپول یک بار با اهمیت ترین کارها خشک کردن و آبگیر گرفتن لباس ها است چنانچه که این روند به درستی انجام نشود کار شستشو مطابق میل شما نخواهد بود.

اگر راه خروجی آب با مشکل رو به رو شده باشد . تخلیه شدن آب کامل انجام نمی شود و در نهایت لباس ها به صورت کامل خشک نمی شود.

دلیل انسداد مسیر آبامکان دارد وجود داشتن کثیفی و پرز های لباس باشد توصیه می شود در مسیر خروجی آب دستگاه لباسشویی راارزیابی کنید تا قادر به حل این مشکل باشید.

علت بسته ماندن درب لباسشویی ویرپول بعد از عملیات شستشو چیست؟

اگر درب دستگاه لباسشویی کرال شما قفل شده و دیگر باز نمی شود و به دنبال دلیل آن هستید باید این نکته را درنظر داشته باشید که اگر حین شستشوی لباسشویی به دستگیره و درب دستگاه ضربه و فشاری وارد شود درب دستگاه بسته خواهد ماند و  این مسئله کاملا طبیعی و عادی میباشد چون که به درب دستگاه ضربه وارد شده است. البته موقعی که پمپ دستگاه کرال از کار افتاده باشد و آب داخل دستگاه جمع شده باشد درب لباسشویی باز نخواهد شد.

علت پرنشدن لباسشویی ویرپول از آب چیست ؟

آبگیری نکردن لباس ها در داخل لباسشویی ویرپول از جمله معایب شستشوی لباس هابه شمار می رمسدود بودن یا خم شدن شلنگ ورودی آب به داخل دستگاه می تواند مهم ترین دلیل پر نشدن آب داخل دیگ لباسشویی  پیشنهاد داده می شود قبل از هرکاری شلنگ ورودی آب به دستگاه را چک کنید. البته برخی مواقع فشار پایین بودن آب منجر به این اتفاق می شود و باعث نگران شدن شما می شود.

بررسی برخی از کدهای ارور در تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول 

  • خطا ورود آب به داخل دستگاه
  • FAارور های اکو استاپ
  • FPتخلیه نکردن آب
  • F02تخلیه دز زمان طولانی
  • F03ایراد در گرمایش آب دستگاه
  • F05 ارور هایحسگر دمای آب
  • F06 اور های سرعت چرخش موتور
  • F07  ارور های کنترل موتور
  • F10دمای خیلی بالای برد کنترل دستگاه
  • F11 ارور در اتصالات بین بردهای الکترونیکی دستگاه
  • F12اتصالی برد المنت ماشین
  • F13مدار دسپنسر دستگاه
  • IC حافظه دستگاه لباسشویی
  • F15خطای واحد کنترل موتور
  • F20 هماهنگی نبودن برد مرکزی با برد کنترل دستگاه
  • F22خرابی شدن قفل درب
  • FDLقفل نشدن درب دستگاه
  • F1E2برد کنترلی موتور ماشین لباسشویی
  • F2E3برد الکترونیک دستگاه
  • F3E1میکروسوئیچ فشار سطح آب دستگاه
  • F3E2 حسگر دمای آب
  • F4E0 ارور المنت

کدهای ارور ماشین لباسشویی ویرپول به صورتی طراحی شده اند که می توان به راحتی مشکل ایجاد شده در ماشین را پیدا کرده و در جهت عیب جویی و تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول اقدام نمود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *