K5H2j08

پشتیبانی 24 ساعته

551  690  91 - 026 

K5H2j08

پشتیبانی 24 ساعته

552  690  91 - 026 

مقالات

مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی پارس در کرج

تعمیر ماشین لباسشویی پارس در کرج - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - مارلیک- اندیشه تعمیرات سرویس: 02191692115 - 02191692114

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی پارس در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی پارس

همان گونه که می‌دانید، ماشین لباسشویی ها یکی از ابزارهایی می باشند که در زندگی روزمره اشخاص و سهولت این زندگی روزمره به آن ها کمک می کند؛ ولی متاسفانه در کنار کارایی خیلی بالای این ابزار برای اشخاص گوناگون، خرابی آنها و محتاج شدنشان به تعمیر می‌تواند دغدغه ها و نگرانی های زیادی را ایجاد کند، به همین علت قصد داریم در این بخش به ذکر نکاتی در رابطه با تعمیر ماشین لباسشویی پارس که یکی از مارک های مطرح ماشین لباسشویی می باشد بپردازیم تا در صورتی که شما نیز از این مارک استفاده می‌کنید، در رابطه با خرابی آن دچار استرس و نگرانی نشوید؛ بنابراین تا پایان همراه ما باشید، امیدواریم بتوانیم اطلاعات مفیدی در اختیار شما بگذاریم.

ایرادات متداول ماشین لباسشویی پارس

مشخص است که کسب اطلاعات زیادتر در این زمینه که اغلب چه نوع ایراداتی برای لباسشویی ایجاد می شود، می‌تواند به شما کمک رساند تا در این زمینه توانمند تر عمل نموده و ساده تر تصمیم بگیرید که آیا دستگاه شما به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پارس نیازمند می باشد یا خیر، به همین علت این بخش را به این موضوع اختصاص داده ایم.

  • ایراد متداول اول: تکانه های زیاد

نخستین ایرادی که خیلی برای لباسشویی پارس ایجاد می شود و افراد در رابطه با آن نگران می‌شوند، این می باشد که این ماشین لباسشویی در زمان شست و شوی لباس ها حرکات بسیاری داشته باشد؛ لازم به ذکر است این نوع ایراد در بعضی مواقع می‌تواند بر اثر عدم یکسانی اندازه پایه های ماشین، بالا بودن بیشتر از اندازه پایه های ماشین، عدم تراز بودن پایه ها، عدم قرارگیری پایه های روی یک سطح صاف، گذاشتن تعداد زیادی لباس در درون ماشین و پیچ نبودن صحیح و اصولی اجزا لباسشویی اشاره داشت.

  • ایراد متداول دوم: بسته نشدن درب لباسشویی

بعضی مواقع اتفاق می افتد که درب لباسشویی به هر دلیلی بسته نمی‌شود و بسته نشدن درب می‌تواند اشخاص را نگران نموده و سبب گردد به ثبت خدمات تعمیر لباسشویی بپردازند؛ که این ایراد می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد ولی از مهم ترین دلایل این نوع ایراد در لباسشویی پارس احتیاج است به پر بودن بیشتر از اندازه لباسشویی و خراب شدن درب آن اشاره نمود، که در صورت وجود دلیل دوم می بایست از تعمیرکاران مجرب در این زمینه کمک بگیرید.

  • ایراد متداول سوم: سرو صدای زیاد

یکی دیگر از ایراداتی که در اغلب برند های لباسشویی از جمله برند لباسشویی پارس خیلی ایجاد می شود، این می باشد که سر و صدای زیادی در زمان عملکرد و شست و شوی لباس ها داشته باشند، در این صورت توصیه می کنیم لباسشویی را در حالت تراز قرار داده و بعد در صورتی که همچنان مشاهده نمودید که سر و صدای زیادی از خود ایجاد می کند، باید از متخصصان مجرب برای تعمیر لباسشویی پارس خودتان کمک بگیرید، چون ایراد امکان دارد از فاصله زیاد دیگ و بدنه ماشین و یا خراب شدن و پوسیده شدن ابزار درون آن باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

پیشنهاداتی برای تعمیر و نگهداری لباسشویی پارس

همان گونه که می دانید، با انجام یک سری نکات و رعایت نمودن یک سری پیشنهادات میتوان از محتاج شدن یخچال پارس به تعمیر پیشگیری نمود، که امکان دارد شما به عنوان کسی که این لباسشویی را مورد استفاده قرار می دهید در رابطه با نگهداری آن پرسش های زیادی داشته باشید، در ادامه برای پیشگیری از تعمیر لباسشویی پارس این نکات را بیان خواهیم کرد.

  • نکته اول

تحت هیچ شرایطی فراموش نکنید که برای کار کردن لباسشویی در بهترین حالت، می بایست حتما لباسشویی خود را در حالت تراز بگذارید و البته نیاز می باشد بدانید، هرچه پایه ی لباسشویی شما کوتاه تر بوده و به زمین نزدیک تر باشد، کم تر تکان و لرزه خواهد داشت.

  • نکته دوم

پیشنهاد می کنیم هر چند وقت یک مرتبه برای پیشگیری از تعمیر لباسشویی پارس لوله ها و شیلنگ های آب ورودی و خروجی به لباسشویی خود را از لحاظ ساییدگی و پوسیدگی چک نموده و درصورت وجود ایراد ان ها را رفع نمائید.

  • نکته سوم

تحت هیچ شرایطی بیشتر از اندازه ای که باید پتو، حوله و لباس در درون لباسشویی قرار ندهید چون این کار می تواند به لباسشویی شما صدمه جدی زده و سبب گردد که مجبور شوید هزینه بسیاری برای تعمیر لباسشویی پارس خود پرداخت کنید.

  • نکته چهارم

یکی دیگر از مواردی که می تواند از تعمیر لباسشویی پارس شما پیشگیری نماید، این است که از اندازه مناسب مواد لباسشویی جهت شست و شوی لباس‌هایتان استفاده نمائید.

  • نکته پنجم

توصیه اکید این می باشد که برای پیشگیری از تعمیر لباسشویی پارس هر 6 ماه یک مرتبه درون دیگ لباسشویی خود را چک نموده و در صورت وجود هو نوع خرابی، خراش و پارگی درون لباسشویی آن را تعمیر نمائید تا احتیاجی نباشد در مرحله های پیشرفته تر هزینه های زیادتری برای تعمیر لباسشویی پرداخت نمائید.

خطاهای لباسشویی پارس

همان گونه که می دانید، تعداد زیادی از لباسشویی ها و بقیه ابزار منزل مثل گاز، یخچال و… در زمان ایجاد خرابی و نیازمند شدنشان به تعمیر یک سری کد ارور نمایش می‌دهند، که این کد های ارور می توانند ایراد را در یکی از بخش های لباسشویی نمایش دهند که کسب اطلاعات در این حیطه میتواند کمک رسان باشد، بنابراین در این بخش هم همراه ما باشید.

  • خطا E02

این خطا وجود ایراد در شیلنگ خروجی لباسشویی پارس شما را نمایش می دهد که در صورت ایجاد آن می بایست به بررسی همان شیلنگ از لحاظ پوسیدگی بپردازید.

  • خطا E05

این خطا هم یکی دیگر از کد های اروری می باشد که خیلی خود را بر روی صفحه نمایشگر لباسشویی پارس نمایش میدهد  و هنگامی ظاهر میشود که ایراداتی در برنامه لباسشویی ایجاد شده باشد.

  • خطا F07

این خطا خرابی و ایراد را در عدم تعادل سطح آب لباسشویی نمایش میدهد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی جی پلاس در کرج و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) :

شماره تماس: 02691690551

شماره تماس: 02691690552

شماره تماس: 02691690553

شماره تماس: 02191692114

شماره تماس: 02191692115

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالاتتان را ارسال نمایید تا به آنها پاسخ دهیم

سوالاتتان را در مورد فروش آنلاین ارسال نمایید تا در سریع ترین  زمان ممکن به شما پاسخ دهیم 
ستون کناری