مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی کرال

تعمیر ماشین لباسشویی کرال - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی کرال میپردازیم. برای انجام تعمیرات سرویس انواع لوازم خانگی( خدمات تعمیرات) مثل:تعمیر انواع ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی،تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید در کل منطقه های کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی کرال

ماشین های لباسشویی از پراستفاده ترین و برای آشپزخانه ها یه وسیله الزامی است که امروزه در مدل ها و برند ها زیادی ساخته و می شوندو و هر کدام قابلیت های خاص خودش را دارد.

ماشین های لباسشویی تولید شده به وسیله ی شرکت کرال،حالا که عالی ترین اجزا و تکنولوژی و فناوری بالتری دارند اما گاهی اوقات در کارکرد خود دچار ایرادات کوچک و یا جدی می شوند.

از جمله موارد مشکلاتی که امکان دارد برای ماشین های لباسشویی کرال به وجود آید به شرح زیر است:

آب آن را نگرفتن سیستم ماشین لباسشویی یا وارد نشدن آب به داخل دستگاه ماشین لباسشویی کرال این اشکال در دستگاه ماشین لباسشویی امکان دارد بنا به هر علتی مخصوصا مشکل داشتن میکروسوئیچ، باز بودن درب، خراب شدن صفحه الکترونیکی سیستم، خراب شدن پمپ سیستم، شل شدن یا صدمه دیدن سیم کشی ماشین یا سیم کشی رابط کلید تایمر یا سیم کشی میکروسوئیچ و هیدروستات، بسته بودن شیر داخلی آب، اختلال در شیر الکتریکی دستگاه،  گرفتگی شلنگ ورودی، خم شدن یا تا خودرن شلنگ آب وردی، پاره شدن شلنگ آب ورودی و… رخ می دهد.

علت این که دستگاه لباسشویی کرال روشن نمی شود چیست؟

تشخیص دلیل روشن نشدن لباسشویی کرال می تواند کار سختی باشد.

چنانچه که قصد روشن کردن  دستگاه را دارید اما متوجه این موضوع شدید که صفحه نمایش ماشین لباسشویی کرال روشن نشده است بایستی به خراب بودن پریز برق شک کرده به کمک یک فازمتر برای برسی سالم بودن پریز برق اطمینان می توانید کمک بگیرید.

آن طور که گاهی از چراغ های برد نمایش ماشین لباسشویی روشن است و گاهی اوقات هم خاموش است اختلال از برق رسانی آن به ماشین لباسشویی نیست و باید صفحه کنترلی برد نمایش را کنترل و بازرسی کنید، برخی مواقع با جا به جا کردن صفحه کنترلی اختلال برطرف می شود و احتیاجی به نگرانی نیست. هر گاه که لباسشویی شما اصلا روشن نشد و  کار شستشو انجام نمی داد باید از یک متخصص تعمیرات لوازم خانگی کمک بگیرد. چون روشن نشدن سیستم امکان دارد علت ها متفاوتی داشته باشد و باید یک شخص با تجربه و ماهر آن را بررسی کند.

بیشتر بخوانید : تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

علت بسته ماندن درب لباسشویی کرال بعد از عملیات شستشو چیست؟

اگر درب دستگاه لباسشویی کرال شما قفل شده و دیگر باز نمی شود و به دنبال دلیل آن هستید باید این نکته را درنظر داشته باشید که اگر حین شستشوی لباسشویی به دستگیره و درب دستگاه ضربه و فشاری وارد شود درب دستگاه بسته خواهد ماند و  این مسئله کاملا طبیعی و عادی میباشد چون که به درب دستگاه ضربه وارد شده است.

علت پرنشدن لباسشویی کرال از آب چیست ؟

آبگیری نکردن لباس ها در داخل لباسشویی کرال از جمله معایب شستشوی لباس هابه شمار می رمسدود بودن یا خم شدن شلنگ ورودی آب به داخل دستگاه می تواند مهم ترین علت پر نشدن آب داخل لباسشویی باشد توصیه می شود قبل از هرکاری شلنگ ورودی آب را چک کنید. البته بعضی مواقع فشار پایین آب منجر به این اتفاق می شود و و باعث نگرانی شما می شود.

دلیل آن که دستگاه کرال لباس ها را کلا خشک نمی کند؟

در انجام شستشو لباس یکی از اصلی ترین کارها آبگیری و خشک کردن لباس ها است هر گاه که این کار انجام نشود کار شستشو مطابق خواسته شما نخواهد بود.

اگر مسیر خروجی آب گرفته باشد. تخلیه آب کامل انجام نمی شود در آخر لباس ها کامل خشک نمی شود دلیل آن گرفتگی راه آب است که امکان دارد کثیفی و پرز لباس ها در آن وجود داشته باشد پیشنهاد میشود راه خروجی آب لباسشویی را بازرسی کنید تا بتوانید این مشکل را حل کنید.

 علت سیاه شدن لاستیک اطراف دیگ چیست؟

ممکن است به لاستیک اطراف دیگ دقت نکرده باشید و یا حتی متوجه سیاه شدن آن هم نباشید از دلایل سیاه شدن لاستیک لباسشویی کرال قارچ زدن و کپک زدن می باشد. این مسئله اگر جدی گرفته نشود درشستن لباس ها ثایرات جبران ناپذیری می گذارد.

یکی از موارد مهمی که بایستی به آن نوجه کرد باز گذاشتن درب دستگاه کرال بعد از فعالیت شستشو می باشد چون با این کار از رشدکردن کپک و قارچ ها جلوگیری می شود.

از روند های سنتی و قدیمی برای تمیز کردن لاستیک دور ماشین لباسشویی بهره برداری از آبلیمو است چون واده خوب و قوی برای باکتری هاست و در ساخت بوی خوب و مطبوع هم موثر دارد.

نشت آب از ماشین لباسشویی کرال

نشت آب در ماشین لباسشویی، یکی از اشکالات بسیار  متداول می باشد. مسئله این است که حتما جای درست نشتی آب را پیدا کنید.

برای این کار باید دستگاه را  زمان روشن بودن و کار کردن  مد نظر گرفت، همچنین چندین بخش را باید دقیق بررسی کرد. این قسمت ها حاوی جا برای پودر لباسشویی، لاستیک دور درب، واتر پمپ و… است. برای نمونه اگر لاستیک دور درب، پاره باشد بود، لازم است تا آن را  عوض کنید.

همچنین اگر مخزن جا پودری شکسته باشد، باید به کمک  جوش پلاستیک آن را تعمیر کرد و یا این درصورت نیاز  آن را تعویض کنید.

 خطاها و کدهای ارور متداول لباسشویی کرال

در این قسمت فهرست  با اهمیت ترین کدهای ارور یا خطا های دستگاه ماشین های لباسشویی کرال که بعضی مواقع تماس با مراکز تعمیرات کرال را ضروری می سازد ذکر شده:

Se یا ۵E:

اشکال در کنترل  خالی شدن آب

LO:

قفل شدن درب ماشین لباسشویی کرال

۴E یا !E:

زمانی که آب درست وارد ماشین لباسشویی نمی رود و یا زمان آب گرفتن لباس ها کار تمام می شود.

DC:

اختلال در چرخش ماشین لباسشویی و تعادل نداشتن

E3:

در حرکت موتور اختلال دارد

OE:

پر بودن بیش از حد در توان ماشین لباسشویی

 LE:

نشت کردن آب

HE:

اشکال در گرم کردن آب

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *