مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی کروپ

تعمیر ماشین لباسشویی کروپ - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - مارلیک- اندیشه تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی کروپ میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

یافتن ایرادات و برطرف کردن کدهای ارور و خطاهای ماشین لباسشویی کروپ

کدهای ارور و خطاهای ماشین لباسشویی کروپ ترکیبی از دو حرف هستند که با شناختن آنها می خواهید توانست از شرایط قطعات درونی و سلامت بودن یا عیب داشتن آنها آگاه شوید. البته لازم است بگوییم که، شناختن این خطاها به تنهایی نمی توانند برای تعمیر و برطرف کردن ایرادات کافی باشند و قطع به یقین تخصص و تجربه در این حیطه ضرورت خواهد داشت. ولی تعدادی از کدهای ارور ماشین لباسشویی کروپ فقط با تغییر در روش استفاده از دستگاه برطرف می شوند. خطاها و کدهای ارور ماشین لباسشویی کروپ و روش برطرف کردن آنها را در این قسمت از آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی تعمیرات سرویس معرفی و بررسی می کنیم.

سافتن ایرادات و برطرف کردن کدهای ارور ماشین لباسشویی کروپ را می توانید به تعمیرکاران ما بسپارید تا در سریعترین زمان و با کمترین هزینه آنها را برایتان برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس

خطای IE ماشین لباسشویی کروپ

در اغلب مدل های ماشین لباسشویی کروپ امکان دارد به علت های گوناگون آب به طور صحیح به مخزن دستگاه وارد نشود. در این وضعیت خطای IE ماشین لباسشویی کروپ روی صفحه نمایشگر نشان داده می شود. برای برطرف کردن خطا اول چک نمائید که آیا آب ساختمان وصل می باشد و فشار آن درسطخ مطلوبی می باشد یا نه؟ آیا شیلنگ ورودی به دستگاه مسدود نمی باشد؟ شکستگی روی شیلنگ ورودی در اغلب مواقع از وارد شدن آب به درون ماشین لباسشویی ممانعت می کند. آیا فیلتر در لامت کامل و تمیز می باشد؟ شیر برقی در سلامت کامل می باشد؟ هیدروستات در سلامت کامل می باشد و سطح آب را به طور صحیح تشخیص می دهد؟
در انتها چک کنید که آیا برد الکتریکی در سلامت کامل می باشد یا نه؟ برای تعمیرات و یافتن ایرادات برد می توانید از تعمیرکاران تعمیرات سرویس کمک بخواهید.

کد ارور TE ماشین لباسشویی کروپ

از دیگر کدهای ارور و خطاهای ماشین لباسشویی کروپ، ارور TE است. این خطا نشانگر کمبود آب داخل مخزن دستگاه می باشد. اول چک نمائید که آیا شیر برقی در سلامت کامل می باشد و آب کاملا به دستگاه وارد می شود؟ افزون بر این، امکان دارد هیدروستات مشکل داشته و نمی تواند سطح آب را به طور صحیح تشخیص دهد و به همین علت فرمان قطع آب زودتر از موعد به شیر برقی فرستاده شده است. در انتها، در صورتی که همه ی این قطعات در سلامت کامل می باشند و خطا نشان داده می شود، می بایست برد را بررسی کنید.

کد ارور و خطای FE ماشین لباسشویی کروپ

در صورتی که آب درون مخزن لباسشویی بیشتر از حد استاندارد باشد و همچنان آبگیری ادامه یافته است، ارور FE نشان داده می شود. اول چک نمائید که آیا شیر برقی در سلامت کامل می باشد یا نه؟ افزون بر این، احتمال این موضوع وجود دارد که هیدروستات مشکل دارد و باید عوض شود. دقت کنید که در صورتی که ایراد از برد الکتریکی باشد، حتما با نتکنسین های تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

کد ارور PE ماشین لباسشویی کروپ

ایراد در هیدروستات در بعضی از مدل های ماشین لباسشویی کروپ با خطای PE نشان داده می شود. با دچار خرابی شدن این قطعه سطح آب به درستی تشخیص داده نخواهد شد و امکان دارد بیشتر از حد زیاد یا کم آب به مخزن وارد شود. با عوض کردن هیدروستات می توانید خطای PE را نمائید.

خطای AE ماشین لباسشویی کروپ

یکی از معمول ترین کدهای ارور و خطاهای ماشین لباسشویی کروپ، خطای AE است. این خطا نشانگر این می باشد که لباس ها در یک گوشه از مخزن انباشته شده اند و به همین علت وزن دستگاه در قسمت های گوناگون با عدم توازن مواجه می باشد. کافی است برنامه شستشو را متوقف نمائید و لباس ها را در سطح دیگ پخش نمائید تا وزن به توازن دست یابد.

کد ارور DHF ماشین لباسشویی کروپ

خطای DHF ماشین لباسشویی کروپ نشانگر اختلال در سیستم خشک کن است. بر این اساس که سیستم خشک کن پیچیده است، توصیه می نمائیم برای برطرف کردن این خطا حتما با تعمیرکاران متخصص تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

خطای LE ماشین لباسشویی کروپ

خطای LE ماشین لباسشویی کروپ نشانگر ایراد و خرابی در تاخو موتور می باشد. به همین علت می بایست دستگاه را بدون فوت وقت از برق جدا نمائید و نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

خطای CE ماشین لباسشویی کروپ

کد ارور و خطای CE ماشین لباسشویی کروپ نشانگر ایراد در بلبرینگ و سوختن موتور است که دارای اهمیت بالایی است. دقت کنید که این قبیل خطاها و کدهای ارور باید سریعا توسط متخصص تعمیر لوازم خانگی رفع شود، در غیر این حالت خسارت های مادی بسیار بالایی را به شخص وارد خواهد کرد.

کد ارور DE ماشین لباسشویی کروپ

در صورتی که درب ماشین لباسشویی کاملا بسته نشود، برنامه های شستشو فعال نخواهند شد. در بعضی از موقعیت ها امکان دارد میکروسوئیچ ها و قفل الکتریکی مشکل داشته باشند و شستشو با اختلال رو به رو شود. در این وضعیت خطای DE ماشین لباسشویی کروپ هم روی صفحه نمایش، نشان داده می شود و با عوض کردن این قطعات و برطرف کردن ایرادات در اتصالات آنها خطا برطرف خواهد شد.

کد ارور و خطای OE ماشین لباسشویی کروپ

از دیگر کدهای ارور و خطاهای ماشین لباسشویی کروپ که در همه ی مدل ها نشان داده می شود، خطای OE می باشد. این خطا به علت تخلیه غلط و آهسته دستگاه اتفاق می افتد. برای برطرف کردن آن اول چک نمائید که آیا شیلنگ تخلیه دچار انسداد نشده است؟ فیلتر تخلیه تمیز می باشد؟ پمپ تخلیه در سلامت کامل می باشد؟ برد الکتریکی به مشکل یا ایراد و خرابی نشده است؟

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *