مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی کلور

تعمیر ماشین لباسشویی کلور - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - مارلیک- اندیشه تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ماشین لباسشویی کلور میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی کلور

  • ماشین لباسشویی سطلی کلور به طور صحیحی نمی چرخد و برنامه از پیش تعیین شده را انجام نمی دهد.
  • ماشین لباسشویی سطلی کلور در حال انجام دادن برنامه از پیش تعیین شده متوقف می شود.
  • پر شدن آب با سرعت کم و یا اصلا پر نشدن آب داخل ماشین لباسشویی سطلی کلور
  • ماشین لباسشویی سطلی کلور انجام برنامه تعیین شده را شروع نمی کند.
  • درب ماشین لباسشویی سطلی کلور بسته نمی شود.
  • ماشین لباسشویی سطلی کلور آب را تخلیه نمی کند.
  • عدم چرخش ماشین لباسشویی سطلی کلور
  • آب از ماشین لباسشویی سطلی کلور نشتی دارد.
  • ماشین لباسشویی سطلی کلور لرزش دارد.

یافتن ایراد و تعمیر کردن ماشین لباسشویی سطلی کلور زمانی که بدنه دستگاه دارای برق می باشد.

  • خراب شدن و اشکال در بخش سیم های رابط دستگاه
  • عدم تنظیم بودن و دچار شکستگی شدن لولای ماشین لباسشویی سطلی کلور
  • خراب شدن و نشتی داشتن برق در قطعات الکتریکی ماشین لباسشویی سطلی کلور
  • ایجاد اتصالی در سیستم برق کشی ماشین لباسشویی سطلی کلور

بیشتر بخوانید: تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس

یافتن ایراد عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی سطلی

  • از معمول ترین ایراداتی که در همه ی ماشین لباسشویی ها علی الخصوص، ماشین لباسشویی سطلی کلور ایجاد می شود، تخلیه نکردن آب است که به علت های زیر ممکن است رخ دهد.
  • انسداد پمپ تخلیه: پمپ تخلیه ماشین لباسشویی سطلی کلور را بررسی نمائید چون ممکن است که توسط لباس های کوچک و … مسیر آن ها دچار انسداد شده باشد.
  • خراب شدن پمپ تخلیه: همینطور ممکن است که پمپ تخلیه ماشین لباسشویی سطلی کلور خراب شده باشد، به طور معمول نشانه های خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی سطلی کلور سروصدای ناخوشایند و غیرطبیعی و یا نشتی آب هستند.
  • انسداد یا خم شدن شیلنگ تخلیه: ماشین لباسشویی تان را خالی و بدون لباس روشن نمائید، تا متوجه شوید که گرفتگی در کدام بخش میباشد، چنانچه تخلیه انجام نشد شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی سطلی کلور را چک نمائید و در صورتی که خم شده بود آن را صاف نمائید، همینطور باید شلنگ تخلیه را از پشت ماشین لباسشویی سطلی کلور خارج نمائید تا آب های اضافی آن خروج یابد، در این وضعیت در صورتی که وسیله ای سبب انسداد شده باشد متوجه آن خواهید شد.
  • گرفتگی لوله: جهت چک کردن گرفتگی لوله های ماشین لباسشویی سطلی کلور می بایست آن را بدون لباس روشن نموده و در حالت شستشو با آب داغ بگذارید، در این وضعیت چنانچه گرفتگی در مسیر لوله های ماشین لباسشویی سطلی کلور باشد، رفع خواهد شد.

در صورتی که موارد بالا را چک نمودید اما ایراد تخلیه نکردن آب در ماشین لباسشویی سطلی کلور شما رفع نشد، باید برای تعمیر ماشین لباسشویی سطلی کلور خودتان از یک تعمیرکار متخصص کمک بخواهید.

یافتن ایراد و تعمیر ماشین لباسشویی سطلی کلور زمانی که سبب نخکش شدن لباس ها شده است.

رخ دادن این ایراد در ماشین لباسشویی های کلور، به علت زیادی فاصله پروانه همزن لباس، از کف مخزن شستشو است، برای رفع نمودن این ایراد در ماشین لباسشویی سطلی کلور باید فاصله پروانه همزن با مخزن شستشو روی 2 میلی متر قرار داده شود و در صورتی که این فاصله بیشتر باشد ممکن است لباس ها نخکش شوند.

یافتن ایراد و تعمیرات ماشین لباسشویی سطلی کلور، در زمانی که نشتی آب دارد.

نشت آب یکی از معمول ترین ایراداتی می باشد که در ماشین لباسشویی های سطلی کلور ایجاد می شود، در صورتی که ماشین لباسشویی سطلی کلور شما نشتی آب دارد، اول باید چک کنید که این نشتی از کدام بخش دستگاه است، به طور معمول دلیل نشتی آب در ماشین لباسشویی های سطلی وجود ایراد در پمپ و شلنگ تخلیه است و ممکن است که سوراخ شده و به عوض شدن احتیاج داشته باشند، البته که دلیل قطعی نشت آب در ماشین لباسشویی های سطلی کلور این قطعات هستند ولی برای اطمینان بیشتر می توانید قطعات دیگر را هم چک نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

تعمیر ماشین لباسشویی سطلی کلور در زمانی که دچاره لرزش در حین کار شده است.

لرزش ماشین لباسشویی سطلی کلور حین کار امکان دارد به علت عدم تراز بودن آن روی زمین باشد، تلاش کنید که دستگاه را روی سطح صاف بگذارید و دوباره آن را روشن نمائید، در صورتی که همچنان ماشین لباسشویی سطلی کلور شما لرزش داشت، مقدار لباس درون آن را بررسی نمائید چون کم و یا زیاد بود لباس از اندازه استاندارد آن سبب لرزش دستگاه می شود.

یافتن ایراد و تعمیر ماشین لباسشویی سطلی کلور، در زمانی که دیگ نمی چرخد.

نچرخیدن درام و یا همان دیگ ماشین لباسشویی سطلی کلور به علل گوناگونی رخ می دهد در بعضی موارد ممکن است که ریختن لباس بیشتر از اندازه استاندارد و ظرفیت ماشین لباسشویی سطلی کلور سبب نچرخیدن دیگ شود چون تعادل دستگاه ماشین لباسشویی سطلی کلور از بین می رود و دیگ نمی تواند به شکل صحیح چرخش داشته باشد، برای برطرف کردن این ایراد لباس ها را کم تر نمائید و مجددا عملیات شستشو را انجام بدهید و در صورتی که چرخش دیگ به حالت استاندارد خود بازنگشت ممکن است که نچرخیدن دیگ در ماشین لباسشویی سطلی کلور به علت ایراداتی در بخش هایی مثل تخلیه ماشین لباسشویی سطلی کلور، موتور و پمپ ماشین لباسشویی سطلی کلور باشد، که برای چک کردن و تعمیرات این قطعات ماشین لباسشویی کلور می بایست با یک تعمیرکار متخصص تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی بوش

تعمیرات ماشین لباسشویی سطلی کلور در زمان خراب شدن موتور

موتور ماشین لباسشویی های سطلی کلور، به طور معمول از نوع تک فاز، شامل سیم پیچ کمکی، خاذن های کمکی با موتور های چاکدار است، به طور معمول موتور ماشین لباسشویی کلور که یکی از اصلی ترین و مهم ترین قطعات ماشین لباسشویی است و وظیفه آن چرخاندن دیگ ماشین لباسشویی می باشد احتمال خراب شدن آن از قطعات دیگر بیشتر است.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *