مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر نشتی ماشین لباسشویی الجی

تعمیر نشتی ماشین لباسشویی الجی - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - مارلیک- اندیشه تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر نشتی ماشین لباسشویی الجی میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر نشتی ماشین لباسشویی الجی

این منظره ای است که هیچ کس دوست ندارد ببیند. وارد اتاق لباسشویی خود می شوید و متوجه یک گودال آب روی زمین زیر ماشین لباسشویی ال جی خود میشوید. نه تنها مشکلی در ماشین لباسشویی شما وجود دارد. بلکه آب می تواند به کفپوش و دیوار خشک شما آسیب برساند. فوراً با یک متخصص تماس بگیرید در واقع راه‌حل‌ های آسان زیادی برای نشتی واشر LG وجود دارد که در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم. ادامه مقاله را بخوانید تا بدانید چه کاری حتما انجام دهید.

اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی بیش از حد پر نشده است

این بیشتر در مورد ماشین لباسشویی های درب جلو اعمال می شود. اما مطمئن شوید که ماشین لباسشویی خود را بیش از حد پر نکنید. یک واشر بیش از حد پر می تواند منجر به ریختن آب و نشت آب از درب واشر جلو شود. این مشکل در صورت استفاده بیش از حد از مواد شوینده نیز تشدید می‌شود. مواد شوینده می‌تواند کف کند و منجر به ریختن آب گرد از دستگاه شما شود.

مطمئن شوید که دستگاه خود را تا حد توصیه شده پر می کنید و بررسی کنید که مواد شوینده ای که استفاده می کنید برای دستگاه شما مناسب باشد. برخی از واشرها باید از مواد شوینده با کارایی بالا استفاده کنید که کف کمتری تولید می کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس

سوئیچ سطح آب را بررسی کنید

این می تواند در ماشین های با بارگیری از بالا یک مشکل باشد. آنها یک سوئیچ سطح آب دارند که به دستگاه می گوید پس از رسیدن به یک سطح معین، پر شدن را متوقف کند. اگر سوئیچ خراب باشد، دستگاه فقط به پر کردن و پر شدن ادامه می دهد تا زمانی که سرریز شود.

هنگامی که این اتفاق برای لودر بالایی شما بیفتد. کاملاً آشکار خواهد بود درام کاملاً با آب پر می شود و از بالای دستگاه شما می ریزد.

برای رفع این مشکل:

  • بلافاصله دستگاه خود را تخلیه کنید. شما می توانید این کار را با تغییر آن به چرخه تخلیه، یا با خاموش کردن آن و بیرون آوردن آب انجام دهید.
  • دستگاه خود را خاموش کنید و کلید سطح آب را پیدا کنید. این معمولاً پشت صفحه کنترل است، اما دفترچه راهنمای ال جی شما دقیقاً کجای مدل شما را نشان می دهد.
  • سوئیچ قدیمی را باز کنید و یک کلید جدید را به جای آن قرار دهید. قطعات جایگزین را می توان به صورت آنلاین تهیه کرد.
  • همه چیز را دوباره کنار هم قرار دهید و یک چرخه آزمایشی را اجرا کنید. مشکل نشتی شما اکنون باید حل شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

شیلنگ ها را چک کنید

سه شیلنگ اصلی به واشر شما متصل می شود: یکی به آب سرد، یکی به آب گرم و دیگری برای تخلیه آب کثیف متصل است. اگر در اتصال هر یک از این شیلنگ ها مشکلی وجود داشته باشد یا یکی از آنها ترک خورده یا آسیب دیده باشد، می تواند منجر به نشتی شود.

برای بررسی شیلنگ های آب سرد و گرم:

  • ابتدا یک چرخه شستشو را اجرا کنید. این بهترین راه برای تعیین دقیق نقطه نشتی در شیلنگ ها است. اگر نشتی مربوط به شیلنگ آب سرد یا گرم باشد، باید خیلی سریع آشکار شود. متوجه خواهید شد که آب از شیر آب، از محل اتصال به دستگاه یا جایی در امتداد شیلنگ نشت می کند.
  • اگر متوجه مشکلی در یکی از اتصالات شدید، برق و آب را خاموش کرده و اتصال را محکم کنید. سپس چرخه را دوباره امتحان کنید تا ببینید مشکل برطرف شده است یا خیر.
  • اگر متوجه شدید آب از جایی در طول شیلنگ می آید. به این معنی است که شلنگ آسیب دیده است و باید تعویض شود. می‌توانید به‌ صورت آنلاین یک شلنگ جدید برای جایگزینی شیلنگ آسیب‌ دیده سفارش دهید. با این کار مشکل نشتی شما حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی بوش

برای بررسی شیلنگ تخلیه:

  • ابتدا بررسی کنید که آیا شیلنگ تخلیه به درستی به دستگاه وصل شده است یا خیر، و بررسی کنید که آیا به درستی در لوله استند تخلیه تنظیم شده است یا خیر. شما می خواهید مطمئن شوید که محکم قرار دارد اما نه خیلی دور. وقتی خیلی دور باشد، می‌تواند منجر به مشکلات سیفون و سرریز شود.
  • اگر همه چیز خوب به نظر می رسد، یک چرخه کوتاه را اجرا کنید. اگر مشکل شلنگ تخلیه باشد، تا زمانی که قسمت تخلیه چرخه شروع نشود، نشتی آشکار نخواهد شد. هنگامی که شروع به تخلیه کرد، اتصالات و در طول شیلنگ تخلیه را بررسی کنید تا ببینید آب از کجا می آید. اگر خود شیلنگ ترک خورده و نشتی دارد، باید تعویض شود.

مهر و موم ها را بررسی کنید

باز هم، این معمولاً در مورد واشرهای بارگیری از جلو صدق می کند. زیرا به دلیل موقعیت درب، آنها بیشتر در معرض مشکلات آب بندی هستند.

برای بررسی اینکه آیا ماشین لباسشویی شما مشکلی در مهر و موم درب دارد:

  • ابتدا مهر و موم اطراف درب را به صورت چشمی بررسی کنید. اگر به هر طریقی شل، پاره یا آسیب دیده به نظر برسد، این می تواند باعث مشکل نشتی شود. شما می توانید یک مهر جدید را به صورت آنلاین سفارش دهید.
  • مهر و موم درب در ماشین های بارگذاری از جلو می تواند مستعد تجمع کثیف و کپک باشد. اگر مهر و موم شما دست نخورده است اما به طور خاص کثیف به نظر می رسد. این می تواند مانع از آب بندی مناسب آنها شود. درزگیرهای درب را با پارچه و مواد شوینده کاملاً تمیز کنید.
  • هنگامی که مهر و موم شما تمیز شد یا در صورت نیاز تعویض شد. چرخه دیگری را اجرا کنید. اگر مشکل مهر و موم باشد. واشر ال جی شما دیگر نشتی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *