مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر کمپرسور ساید بای ساید هاردستون

تعمیر کمپرسور ساید بای ساید هاردستون - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر کمپرسور ساید بای ساید هاردستون میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تست و چک کردن دلایل خراب شدن کمپرسور ساید بای ساید هاردستون

کمپرسور ساید بای ساید هاردستون شامل قسمت های الکترونیکی، مکانیکی و بخش گازهای ساید بای ساید هاردستون می باشد. هر یک از این اجزا نیز شامل قطعات کوچکتری می باشند؛ به همین علت زمانی که احتیاج به تست کمپرسور یخچال باشد امکان دارد منظور هر کدام از این قطعات نیز باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

کمپرسور در وضعیتی که سالم باشد می بایست کاملا درست فشرده کردن گاز مبرد و گرداندن آن را در لوله های اواپراتوی انجام دهد و بعد گاز را در کندانسور خنک کرده و به مایع تبدیل نماید. هنگامی که شما به تعمیرات موتور ساید بای ساید هاردستون و یا تعمیرات کمپرسور ساید بای ساید هاردستون خود نیاز داشته باشید یک مسئله بزرگ و اساسی وجود دارد زیرا می بایست نوع موتور و یا مارکی که استفاده شده و کمپرسور ساید بای ساید هاردستون خود را مورد توجه قرار دهید.

چون کمپرسورهایی که برای سایر ساید بای ساید ها استفاده شده است نمی توانند پاسخگوی نیاز ساید بای ساید شما باشند.

کمپرسورها دارای انواع مختلفی هستند که عبارت اند از:

  • کمپرسور تناوبی
  • کمپرسور مارپیچی
  • کمپرسور پیستونی
  • کمپرسور دورانی
  • توربو کمپرسور

و در مارک های مختلفی به تولید می رسند.

علل خراب شدن موتور کمپرسور ساید بای ساید هاردستون

گرمای بیشتر از اندازه در کمپرسور ساید بای ساید هاردستون:

موتور کمپرسور گرما تولید می‌کند ولی گرم شدن بیشتر از اندازه موتور کمپرسور و به وجود آوردن گرما در پیرامون کمپرسور و عدم وجود فن تهویه سبب می‌شود که شما به تعمیرات موتور ساید بای ساید هاردستون نیاز داشته باشید و کمپرسور ساید بای ساید هاردستون شما دچار خرابی شده و از کار بیفتد.
کثیفی در موتور کمپرسور ساید هاردستون:

از عللی که سبب خراب شدن کمپرسور می شود و باعث می شود شما به تعمیرات موتور ساید بای ساید هاردستون نیاز داشته باشید وجود کثیفی و گرد و خاک، گرد و غبار و سایر قطعات مانند لحیم کاری و …. در موتور کمپرسور می باشد.در موتور کمپرسور می بایست فقط روغن و مبرد وجود داشته باشد و نباید هیچ چیز دیگری در آن وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

کاهش یافتن روغن کاری در کمپرسور ساید هاردستون:

روغن کاری کمپرسور اهمیت و ضرورت بالایی دارد؛ در صورتی که انجام نشود سبب می‌شود که بر عملکرد کمپرسور اثر گذاشته و گرمای بیشتر از اندازه تولید شود و در نتیجه به علت گرمای بیشتر از اندازه موتور کمپرسور شما دچار خرابی شده و شما به اجبار کمپرسور ساید بای ساید خود را تعمیر نمائید.

اشکال در کلید استارت کمپرسور ساید هاردستون:

در صورتی که کمپرسور شما خاموش شده و دیگر از کار افتاده است ممکن است که اشکال از صفحه کنترل کمپرسور باشد. یعنی اینکه فشار کمپرسور بیشتر از اندازه بوده و دارای اضافه فشار است و این بدان معناست که شما نیاز به تعمیر کمپرسور ساید بای ساید هاردستون خود دارید. کمپرسورها به مراقبت احتیاج دارند و باید از آنها مواظبت نمود تا فشار صحیحی را تجربه نمایند؛ بهتر می باشد که فشار دستگاهتان را چک نمائید. بعضی اوقات کافیست که کمپرسور و قطعات آن را تمیز نموده و از آن ها نگهداری و مراقبت کنید.

عدم خنکی ساید بای ساید هاردستون به میزان لازم:

یکی از مهمترین علائم برای تعمیر کردن کمپرسور و موتور ساید بای ساید هاردستون عدم خنکی ساید بای ساید به میزان لازم است. در صورتی که شما متوجه شده اید که بخش هایی از ساید بای ساید شما از قسمت های دیگر خنک تر است و بخشی دارای دمای بیشتر از اندازه پایین است می بایست برای تعمیر موتور ساید بای ساید تان اقدام نموده و به آن توجه کنید. بهتر می باشد که جهت تنظیم کردن تست کمپرسور از یک تعمیرکار ساید بای ساید که به این نوع وسایل و تجهیزات الکترونیکی و قطعات لوازم خانگی اشنا باشد مراجعه کنید. البته تنها دلیل عدم خنکی ساید بای ساید امکان دارد تنها کمپرسور آن نبوده باشد، در این حالت بهترین راه تماس با تعمیرکاران تعمیرات سرویس می باشد.

سروصدای بیشتر از اندازه ساید هاردستون

گاهی ایراد ایجاد شده سروصدای زیاد ساید بای ساید هاردستون، شما می باشد که جهت یافتن ایرادات می بایست به نکات زیر توجه نمائید:

باید بدانید که یکی از مهمترین دلایل به وجود آمدن سروصدای غیرمعمول در ساید بای ساید شما ممکن است برخورد کردن پره‌های فن اواپراتور با برفک باشد و یا آلودگی فن‌ها بر اثر عدم سرویس به مدت طولانی باشد. پس توجه کنید که یکی از مهمترین دلایلی که سبب ایجاد این ایراد در ساید بای ساید شما است ممکن است به موتور ساید بای ساید وابسته باشد. موتور ساید بای ساید بر اثر فرسوده شدن و یا عدم روغن کاری به مدت طولانی ممکن است صدای بسیاری از خود تولید نماید که راهکار رفع کردن آن سرویس ساید بای ساید است.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید بوش

خراب شدن آب سرد کن و یخساز ساید بای ساید هاردستون

دلایل بسیاری وجود دارند که باعث خراب شدن آب سرد کن و یخساز ساید بای ساید شما می شوند؛ اول یخساز را بررسی می کنیم و سپس به سراغ آب سردکن خواهیم رفت. از عللی که می شود برای خراب شدن یخساز به آن ها اشاره کرد:

  • شیلنگ آب به خمیدگی یا پیچ خوردگی دچار شده باشد.
  • خراب شدن شیر برقی یخساز که مانع ورود اب می شود.
  • خراب شدن حسگر یا برد یخساز که از تولید یخ پیشگیری می نماید.
  • و…

ولی برای خراب شدن آب سردکن می شود دلایل زیر را نام برد:

  • یکی از دلایل مهم خراب شدن فیلتر آب ساید بای ساید هاردستون می باشد، که به عنوان مثال رسوبات زیادی که درون فیلتر آب جمع شده است از خارج شدن آب از آن ممانعت کرده و در نتیجه آب سردکن دیگر کار نمی کند.
  • قطعی شیلنگ آب یا خمیدگی آن نیز ممکن است از علل خراب شدن آب سردکن باشد.
  • و یا داخل خود لوله های آب رسانی دستگاه دچار انسداد شده است.
  • و…

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ساید بای ساید در کرج

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *