مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال دوقلو هیمالیا

تعمیر یخچال دوقلو هیمالیا - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

در این قسمت به ارزیابی خطاهای متداول یخچال دوقلوهای هیمالیا می پردازیم؛ شما با خواندن این بخش می توانید در بعضی موارد بتوانید یخچال دوقلو هیمالیا خود را در منزل خود تعمیر کنید. ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال دوقلو هیمالیا میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

عیب جویی و تعمیرات یخچال دوقلو هیمالیا زمانی که دستگاه خنک نمی کند:

زمانی که یخچال دوقلوی شما در حال کار کردن است، اما باد خنک تولید نمی شود، باید نکات زیر را چک کنید.

 البته باید به این مورد دقت کنید که نوع یخچال دوقلوی شما از نوع الکتریکی یا مکانیکی است.

اگر یخچال دوقلوی هیمالیا شما از نوع الکتریکی است ، باید موارد زیر را چک کنید :

  • سنسور دستگاه
  • ترمودیسک یخچال دوقلو
  • برد الکترونیکی دستگاه
  • المنت یخچال
  • گاز موجود در دستگاه
  • کمپرسور دستگاه

پس از ارزیابی موارد ذکر شده، اگر ایراد از هر یک از موارد ذکر شده باشد، بایستی برای تعمیرات یخچال دوقلوی هیمالیا خود با یک، کارشناس متخصص و ماهر نمایندگی تعمیرات سرویس تماس بگیرید، زیرا تعمیرات اجزاء بالا نیاز به تخصص خاص خود را دارد که خودتان توانایی انجام آن را ندارید.

چنانچه دستگاه شما، از نوع مکانیکی باشد، باید نکات زیر را چک کنید:

  • ترموستات دستگاه
  • گاز یخچال هیمالیا
  • لاستیک دور درب دستگاه
  • کمپرسور

اگر بعد از ارزیابی ترموستات یخچال دوقلوی هیمالیا خود، فهمیدید که مشکل از ترموستات دستگاه هیمالیای شما می باشد و به همین علت دستگاه هیمالیا شما باد خنک تولید نمی کند، بایستی برای تنظیم عقربه ترموستات را مجدد تنظیم کرده و اگر با تنظیم کردن مجدد ترموستات ایراد رفع نشد، بایستی اقدام به تعویض آن کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

کم شدن گاز یخچال دو قلو هیمالیا نیز یکی از دلایل خنک نشدن، باد داخل یخچال دوقلو هیمالیا می باشد، که با شارژ کردن گاز موجود در یخچال هیمالیا خود می توانید این ایراد را رفع کنید.

در بعضی موارد نیز به خاطر شل شدن لاستیک دور درب یخچال دوقلو هیمالیا و یا کهنه بودن و فرسوده بودن اون امکان دارد که لاستیک از قسمت قرار گیری خود بیرون آمده، به همین خاطر درب یخچال فریزر دوقلو هیمالیا کامل بسته نمی شود و به همین خاطر هوای گرم بیرون دستگاه به داخل یخچال هیمالیا وارد می شود و مسبب گرم شدن، محیط داخل یخچال هیمالیا می شود.

برای رفع کردن این ایراد باید لاستیک دور درب دستگاه خود را عوض کنید.

اگر ایراد باد خنک تولید نکردن، یخچال هیمالیا ما به خاطر موارد ذکر شده نبود امکان دارد که کمپرسور یخچال هیمالیا با مشکل رو به رو شده باشد و برای حل کردن آن بایستی از یک کارشناس ماهرو حاذق کمک بگیرید،چرا که تعمیرات کمپرسور یخچال دوقلو هیمالیا یک قضیه کاملا تخصصی است.

چنانچه اگر یخچال هیمالیا شما، نیمه الکترونیکی است و دارای تایمر می باشد، در زمانی  که یخچال فریزر دوقلو هیمالیا باد خنک نمی دهد، باید نکات زیر را چک کنید:

  • تایمر دستگاه
  • ترمودیسک یخچال فریزر
  • المنت یخچال فریزر
  • گاز محفظه
  • لاستیک دور درب یخچال
  • کمپرسور دستگاه

در بعضی موارد، امکان دارد که تایمر یخچال فریزرد دوقلو هیمالیا شما دچار خرابی باشد و اندازه درجه یخچال فریزر هیمالیا شما اشتباه معین شده باشد، در این شرایط باید از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیر تا اقدام به تعمیر دستگاه هیمالیا شد شما بکند.

اگر بعد از ارزیابی و عیب جویی متوجه شدید که اشکال خنک نکردن یخچال فریزر هیمالیا از المنت های آن می باشد، بایستی المنت های دستگاه را عوض کنید و اقدام به تعمیر آن بکنید.

در این نوع از یخچال های هیمالیا نیز امکان دارد که دلیل خنک نشدن یخچال دوقلو شما به دلیل کم بودن گاز یخچال می باشد که با شارژ کردن مجدد گاز یخچال هیمالیا خود ، می توانید این ایراد را حل کنید.

عیب جویی و تعمیر ات یخچال هیمالیا هنگامی که برفک می زند:

برفک زدن یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مخصوصا در مدل های نسل قدیم یکی از متداول ترین اشکالات به وجود آمده به حساب می آید که برای حل کردن آن بایستی نکات زیر را رفع کنید.

اگر دستگاه شما ، در مکانی که در آن مکان رطوبت زیادی هست، هر بار که درب یخچال فریزر هیمالیا خود را باز و بسته می کنید مقدار خیلی زیادی رطوبت به داخل یخچال شما وارد می شود و همین قضیه مسبب آن می شود که یخچال فریزر هیمالیا شما برفک بزند.

برای حل کردن این قضیه به شما مشتریان توصیه می کنیم که یخچال دوقلو هیمالیا خود را در مجاورت اجاق گاز و یا سماور نگذارید.

از دیگر علت های برفک زدن یخچال فریزر هیمالیا شما ممکن است، خراب بودن لاستیک درب یخچال فریزر باشد. چون که در این مواقع درب یخچال شما کامل بسته نمی شود و رطوبت و گرمای محیط بیرون دستگاه به داخل یخچال وارد می شود.

خراب بودن ترموستات یخچال فریزر دوقلو هیمالیا نیز از دیگر علت های برفک زدن یخچال شما به شمار می رود که با تنظیم کردن مجدد ترموستات آن می توانید، این مشکل را حل کنید، اما اگر موفق به درست کردن آن نشدید نیاز است که ترموستات یخچال خود را عوض کنید و برای تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا خود با یک کارشناس ماهر نمایندگی تعمیرلات سرویس تماس بگیرید.

عیب جویی و تعمیرات یخچال زمانی که موتور یخچال هیمالیا داغ کرده است

معمولا داغ کردن موتور یخچال فریزر هیمالیا تا 80 درصد مواقع طبیعی است و نیاز به نگرانی ندارد، اما اگر احساس کردید که داغ شدن موتور یخچال فریزر هیمالیا بیش از حد عادی خود بیرون آمده باشد، برای عیب جویی این اشکال توصیه می شود که در ابتدا رله اورلود موتور را چک کنید و در صورت ملاحظه هرگونه اشکال با یک تکنسین ماهر تماس بگیرید، ارزیابی کنید که مدار کیپ نشده باشد. اگر اشکال در موارد ذکر شده نبود برسی کنید که کمپرسور یخچال دچار سوختگی نشده باشد، چرا که سوختن کمپرسور از عمده علت داغ شدن موتور یخچال هیمالیا است.

اگر دستگاه شما ، از آن دسته یخچال فریزر هایی می باشد که فن در کنار کمپرسور قرار دارد ، بایستی  فن یخچال فریزر هیمالیا را نیز چک کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *