مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

متخصصین تعمیر یخچال سامسونگ بعد از بررسی و پیدا کردن مشکل یخچال به حل ایرادات به وجود آمده می پردارند. مانند: یخساز یخچال کار نمی کند، نشتی می دهد، یخچال خنک نیست، موتور آن به شدت داغ می‌ کند، خیلی برفک دارد، صدای بسیار زیادی می دهد، روشن نمی‌شود و … ، تمام اینها از رایج ترین ایراداتی هستند که برای یخچال‌های سامسونگ به وجود می‌آیند و افراد دچار مشکل می شوند. ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال سامسونگ میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

مشکلات یخچال سامسونگ

1. یخچال سامسونگ خنک نمی شود

یخچال های سامسونگ به خاطر مسائل مختلفی از جمله یخ زدن آب مورد انتقاد قرار گرفته اند. علاوه بر این، تعدادی از مشتریان شکایت کرده اند که یخچال سامسونگ آنها به اندازه کافی غذا را خنک نمی کند، حتی برخی ادعا می کنند که نمیتواند مواد غذایی را در دمای زیر 40 درجه فارنهایت نگه دارد.

نکاتی در مورد نحوه شناسایی و رفع مشکلات سیستم خنک کننده یخچال سامسونگ:

تمیز کردن کویل های کندانسور یخچال یک بار در سال یک ایده عالی و بسیار مهم تر از آن چیزی است که برای یک کویل اواپراتور خوب یخچال سامسونگ تصور می کنید.
اگر خنک کننده به درستی کار نمی کند، کمپرسور یخچال سامسونگ خود را بررسی کنید. اگر به نظر می رسد کمپرسور کار می کند اما یخچال و فریزر سرد نمی شوند، احتمالاً به یک کمپرسور جدید نیاز دارید.

مشکل کمپرسورهای قدیمی این است که اغلب بی‌صدا می‌شکنند، بنابراین اگر زمان تعویض کمپرسور شما فرا رسیده است، باید اقدامات احتیاطی بیشتری را برای خدمات تعمیر لوازم خانگی انجام دهید.

خرابی موتور فن کندانسور:

خرابی موتور فن کندانسور باعث خنک شدن ناکافی یخچال می شود. قبل از تشخیص خرابی موتور فن، مطمئن شوید که موتور فن مسدود نشده است. بعد، سعی کنید تیغه فن را به صورت دستی بچرخانید. اگر موتور فن کندانسور آزادانه در حالت خنک نمی چرخد، باید تعویض شود. می‌توانید با چرخاندن تیغه‌های فن کندانسور، تداوم موتور را بررسی کنید تا مطمئن شوید که بدون مانع و آزاد هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ

موتور فن کندانسور را در صورت عدم تداوم تعویض کنید:

در یخچال، فن اواپراتور از طریق کویل های خنک کننده و داخل فریزر می دمد. موتور فن اواپراتور کار نمی کند. اگر هوا از فن اواپراتور عبور نمی کند، از یک چراغ قوه استفاده کنید تا مطمئن شوید که آزادانه می چرخد ​​و با هیچ زباله ای گیر نمی کند.

خرابی رله راه اندازی:

این مشکل می تواند از عملکرد صحیح یخچال شما جلوگیری کند. در صورت خرابی رله استارت، کمپرسور نمی تواند کار کند. برای دسترسی به رله استارت و تشخیص مشکل، صفحه پایین یخچال خود را بردارید. با لمس انتهای دو کنتاکت برق رله با هم، می توان از یک مولتی متر برای بررسی تداوم استفاده کرد. در صورت عدم اتصال به برد کنترل در اسرع وقت رله را تعویض کنید.

2. مشکلات یخ ساز سامسونگ

یخ سازهای یخچال سامسونگ ممکن است برای برخی از مشتریان مشکلاتی ایجاد کند. در اینجا چند مورد ذکر شده:

شیر تامین آب:

این شیر میزان ورود آب به یخ ساز را کنترل می کند.

اگر دریچه شکسته یا فشار ناکافی برای ارسال آب به داخل آن باشد، دستگاه قادر به ساخت یخ نخواهد بود.

من نمی دانم چگونه جریان آب را به هر نقطه داخل یخچال شما تنظیم می کند. خبر خوب این است که می توانید آن را آزمایش کنید. اگر بتوانید مولتی متری را پیدا کنید که ولتاژ DC را اندازه گیری می کند، می توانید مطمئن باشید که آیا این قطعه هنوز در کنترل پنل کار می کند یا خیر.

فیلتر آب:

هنگامی که شیر ورودی آب از فیلتر عبور می کند، آلودگی هایی که می توانند بر طعم آب تأثیر بگذارند حذف می شوند.

برای تضمین اینکه بهترین آب، یخ یا بخار برای انواع نوشیدنی ها تحویل داده می شود، دستگاه باید در وضعیت خوبی نگهداری شود.

متوجه خواهید شد که در صورت خرابی دستگاه یخ ساز، هیچ قالب یخی تولید نمی شود. سختی طبیعی منبع آب شما طول عمر فیلترهای ما را تعیین می کند.

اگر از آبی استفاده می کنید که به شدت کلر یا فلوراید شده است، برای جلوگیری از مسدود شدن آن، باید هر سه ماه یکبار فیلتر را تعویض کنید.

سوئیچ درب معیوب:

اگر یخ و آب سردکن یخچال شما روشن است اما کار نمی کند، ممکن است مشکل از کلید در باشد. سوئیچ درب یک کلید کوچک است که با باز شدن درب فعال می شود. حتی اگر سوئیچ در موقعیت “روشن” باشد، یخ و آب پخش کننده اگر به درستی کار نکند، کار نمی کند.

اگر دیسپنسر در زمانی که شما انتظار دارید روشن نشود، احتمال خرابی سوئیچ درب وجود دارد. می توانید سوئیچ را برای تداوم با یک مولتی متر تست کنید تا ببینید آیا این مورد است یا خیر. وقتی دکمه را فشار می دهید، اگر تداومی وجود نداشته باشد، احتمالاً باید تعویض شود زیرا به دلیل حالت نمایشی خراب است.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *