مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر آمانا

تعمیر یخچال فریزر آمانا - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر آمانا میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

خطای یخچال آمانا – نحوه رفع آن

1. F (چشمک می زند)

این کد خطای نمایش داده شده را با جدا کردن یخچال از پریز دیواری یا خاموش کردن قطع کننده مدار برای حدود 60 ثانیه برطرف کنید. با وصل کردن مجدد آن به پریز یا روشن کردن کلید برق، یخچال را دوباره روشن کنید.

مطمئن شوید که عملکرد خنک کننده روشن است. سپس، دستگاه را برای حدود 60 تا 90 ثانیه تماشا کنید تا ببینید آیا کد خطا دوباره نمایش داده می شود یا خیر. اگر اینطور نیست، شما خوب هستید. اما در صورت وجود، با یک تکنسین مجرب تماس بگیرید تا قطعات مختلف را بررسی کند، معیوب را پیدا کند و آن را تعمیر یا تعویض کند.

2. بعد از

این کد خطا به معنی قطع برق است. هنگامی که منبع تغذیه یخچال قطع می شود، روی نمایشگر چشمک می زند. سپس دمای فریزر به 18 درجه فارنهایت یا بیشتر می رسد.

یک زنگ 3 بار به شما هشدار می دهد و “تأیید” همچنان چشمک می زند تا زمانی که “Measured Fill” را در زیر “Confirm” فشار دهید. پس از تایید، کد خطا PO ناپدید می شود و صفحه اصلی دوباره ظاهر می شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

3. H20 Light

این نشانگر به این معنی است که فیلتر آب باید تعویض شود. اگر نور به رنگ قرمز تغییر کرد یا جریان آب افت کرد، فیلتر آب را تعویض کنید. در واقع، بهتر است هر 6 ماه یک بار فیلتر را تعویض کنید، چه نشانگر به شما هشدار دهد یا نه.

فیلتر آب را عوض کنید و با فشار دادن همزمان دکمه های Ice Type و Light به مدت 3 ثانیه، نور را تنظیم مجدد کنید. چراغ خاموش خواهد شد.

4. چراغ فیلتر هوا

وقتی فیلتر هوا قرار است تعویض شود، چراغ روشن می شود تا به شما هشدار دهد. پس از تعویض فیلتر، باید نور را دوباره تنظیم کنید. برای این کار باید به دفترچه راهنمای مدل خاصی از یخچال آمانا که دارید مراجعه کنید.

اما فیلتر هوا را با فشار دادن پد فیلتر هوا و نگه داشتن آن برای حدود 3 ثانیه تنظیم مجدد کنید. نماد فیلتر دوباره آبی می شود و اعلان “Replace Filter” از صفحه نمایش محو می شود.

5. خنک کننده خاموش نور

هنگامی که عملکرد خنک کننده خاموش است، “Cooling Off” روی پانل نمایش داده می شود. روشن کردن مجدد عملکرد خنک کننده بستگی به مدل یخچال Amana شما دارد. بنابراین برای کمک به دفترچه راهنمای یخچال خود مراجعه کنید.

با این حال، می توانید این روش رایج را امتحان کنید:

دکمه های Measured Fill و Lock را به طور همزمان فشار دهید و حدود 3 ثانیه نگه دارید. با این کار عملکرد خنک کننده دوباره روشن می شود.

مطمئن شوید که هر دو دکمه را دقیقاً همزمان فشار دهید تا به طور ناخواسته دیسپنسر را قفل نکنید یا تنظیماتی را تغییر ندهید.

6. توسط زنگ هشدار

بسته به مدل آمانا، زمانی که درب یخچال تا 2 تا 5 دقیقه باز باشد، زنگ باز بودن درب به صدا در می آید. عملکرد خنک کننده روشن می شود تا دمای یخچال بالا نرود.

بوق زنگ هشدار هر 2 دقیقه به صدا در می آید تا زمانی که آن را تنظیم مجدد کنید. درب را به درستی ببندید تا خاموش شود و دوباره تنظیم شود.

اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز داخل یخچال در را باز نگه نمی دارد. مواد غذایی، قفسه ها و سطل ها را در داخل یخچال مرتب کنید. اگر یخچال تراز نباشد روی درب هم تاثیر می گذارد. بنابراین کف و کف یخچال را چک کنید. این برای اطمینان از تماس سوئیچ درب است.

نکته مهم:  از کدهای خطای ذکر شده در بالا، مشخص است که یخچال های آمانا دقیقاً دارای کدهای خطای منحصر به فرد نیستند. در حالی که این عالی است، همچنین به این معنی است که ممکن است ندانید مشکل یخچال چیست و چگونه آن را تعمیر کنید.

با این حال، هنگامی که یخچال شما مشکلی دارد، مهم است که با یک تکنسین یخچال مجرب تماس بگیرید. و برای یخچال های آمانا می توانید با مرکز خدمات مشتریان برای درخواست سرویس تماس بگیرید.

علاوه بر این، همیشه به یاد داشته باشید که قبل از شروع هر گونه عیب یابی یا تعمیر، یخچال را خاموش کنید. این یک اقدام ایمنی برای جلوگیری از برق گرفتگی یا آسیب به یخچال است. و اگر یخچال همچنان گارانتی فعال دارد، اجازه دهید تعمیرکار آمانا آن را تعمیر کند.

7. قطعی برق

در برخی از یخچال‌های آمانا، پس از قطع برق، حروف PO بر روی صفحه نمایش داده می‌شود، این کار یخچال را متوقف می‌کند تا زمانی که دکمه‌ای را فشار دهید تا مطمئن شوید از مشکل آگاه هستید.

8. حالت نمایشی نمایشگاه

این برای نشان دادن ویژگی های دستگاه بدون درگیر شدن با سیستم خنک کننده استفاده می شود و صرفاً برای استفاده در نمایشگاه است. اگر به‌طور تصادفی دکمه‌ای را که این حالت را شروع می‌کند بگیرید، «نمایشگاه» روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود. از آنجایی که همه مدل‌ها در مسیر خروج از حالت نمایشگاه متفاوت هستند، برای آموزش بیشتر باید به دفترچه راهنمای دستگاه خاص خود مراجعه کنید.

9. کویل های اواپراتور یخ زده می شوند

این یک عیب رایج در یخچال است و معمولاً به دلیل باز نگه داشتن درب یخچال برای مدت طولانی ایجاد می شود. برای رفع این عیب، باید دستگاه را با بازنشانی یخ زدایی کنید، اما زمان بدون برق را بین 12 تا 24 ساعت افزایش دهید تا تمام یخ آب شود.

سرعت یخ زدایی با استفاده از سشوار برای ذوب یخ امکان پذیر است. مراقب باشید که اجازه ندهید سشوار برای مدت طولانی روی یک نقطه متمرکز بماند و اجازه ندهید کابل به یخ برخورد کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *