مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر ارج

تعمیر یخچال فریزر ارج - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر ارج میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر ارج

هنگامی که یخچال شما کار نمی کند فورا بررسی کنید که سیم برق تا آخر به پریز متصل شده باشد و این احتمال هم وجود دارد که وصل به دو شاخه پریز به درستی انجام نشده باشد و جریان برق به یخچال شما نرسد و در این صورت سیم یخچال را بیرون کشیده و باز هم دوشاخه را محکم به پریز فشار دهید. که همچنین بهتر است سیم برق دستگاه خود را جهت بازدید آسیب دیدگی احتمالی، ارزیابی کنید. هر نوع پیچ خوردگی یا بریده شدن در سیم امکان دارد که باعث اختلال در عملکرد دستگاه شود. در این هنگام حتما با تعمیرکار متخصص و آشنا به ایراد یابی یخچال ارج تماس بگیرید.

توجه: اگر از کابل که در بین سیم اصلی یخچال و خروجی استفاده می شود، اول باید سیم رابط را بردارید( سیم رابط امکان دارد صدمه دیده یا خراب باشد). یخچال را مستقیم به پریز برق متصل کنید،که اگر با این کار ایراد حل شد، سیم رابط خراب را عوض کنید.

زمانی که دمای داخلی یخچال ارج گرم است

برای اینکه یخچال شما دارای دمای درست باشد،باید اطمینان پیدا کنید که جریان هوای عالی در اطراف دستگاه وجود دارد. فاصله در میان دیوارها و دستگاه باید به درستی انجام شود تا از گرم شدن بیش از حد در موتور یخچال، جلوگیری بشود و فاصله استاندارد در میان دیوار و دستگاه، در تداول هوای کافی جهت عملکرد دستگاه را فراهم می کند.

بنابراین لازم است که کویل های کندانسور را بازدید و تمیز کنید تا دفع گرما به درستی صورت گیرد. باید دقت کنیدکه در تمیز کردن باید هنگامی که دستگاه خاموش است این کار انجام شود.

راهکار بعدی این است که یخچال ارج خود را به مدت چند ساعت از برق کشیده و دوباره آن را متصل کنید. اگر دوباره به حالت عادی شروع به کار کرد،کمپرسور بیش از حد تعیین شده داغ شده است و باید توسط تعمیرکار آشنا به ایراد یابی یخچال ارج بازدید شود.

یخچال ارج دچار نشتی است

نشتی آب در یخچال ارج امکان دارد که به دلیل آلوده شدن ظرف تخلیه باشد. ظرف تخلیه یخچال شما باید هر شش ماه  یکبار تمیز شود.این یکی از دلایل گرفتگی از لوله تخلیه امکان دارد باشد. گرفتگی لوله تخلیه را که با استفاده از فشار دادن محلول آب و جوش شیرین و سفید کننده را در داخل لوله می توانید درست کنید. که باید توجه داشته باشید. قبل از اقدام به تمیز کردن ظرف و لوله تخلیه، یخچال حتما خاموش باشد.

ممکن است که یخچال خود را به درستی میزان کنید. که اگر یخچال شما میزان نباشد، امکان دارد لوله کشی یخ زدایی نشت کند. یخچال ارج نیز مانند تمام دستگاه های شبیه دیگر طوری طراحی شده است که در مواقع میزان به درستی کار کند. یخچالتان را از برق بکشید، و بنابراین یک سطح را در بالای یخچال قرار دهید. پشت و جلوی دستگاه را بازدید کنید و اطمینان پیدا کنید که کاملا میزان شده است.

خطای f در یخچال فریزر ارج

دیده شدن خطای F بر روی صفحه نمایش یخچال و فریزر ارج در مواقعی که دیده شد که فن گرداننده،موتور فن دچار آسیبدیدگی شده باشند.

خطای h در یخچال ارج

زمانی که هیتر یخ را آب میکند (یخ آب میشود) یخچال ارج دچار ایراد شده است، که احتمال نمایش خطا h بر روی صفحه نمایش یخچال ارج دور از انتظار نخواهد بود. برای برطرف کردن دستگاه نیاز به ایراد یابی یخچال ارج از طرف یک تکنسین را دارید.

بیش از حد بودن مواد غذایی داخل یخچال و فریزر ارج

این مورد ایراد زیادی را برای یخچال و فریزر سبب می شود.

  • اول اینکه مقدار هوای کمتری را در یخچال و فریزر تولید می شود که هر بار با باز و بسته کردن یخچال و فریزر این مقداری هم خارج می شود.
  • و دوم اینکه بعضی از مواد غذایی ممکن است که سرما سازهای یخچال و فریزر را خراب کنند.
  • و بسته های بزرگ را نباید در آخر یخچال و فریزر و هوا سازهای آن بگذارید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

مسدود شدن لاستیک ها در یخچال و فریزر ارج

  • اگر درب یخچال و فریزر شما به خوبی بسته نشده باشد،در طول زمان سرما از بین میرود و درواقع سرمای خوبی نخواهد داشت.
  • اگر ایرادی در لاستیک درب یخچال و فریزر وجود داشته باشد، درب به خوبی بسته نمیشود.
  • اینکه با ایراد از سرد نشدن یخچال و فریزر مواجه شدید؛ و حتما درب لاستیک یخچال و فریزر ارج است یخچال و فریزر ارج خود را کنترل نمایید.

خراب بودن کمپرسور و رله یخچال و فریزر ارج

  • فشرده ساز یخچال و فریزر ارج با تغییرکردن گاز به مایع و پمپاژ آن به گرداننده باعث سرد کردن یخچال و فریزر می شود.
  • و اما اگر کمپرسور یا رله آن به هر دلیل صدمه دیده باشد، فرایند خنک کردن یخچال و فریزر ارج انجام نمی شود.
  • بنابراین اگر رله کمپرسور یخچال و فریزر مسدود باشد، موتور یخچال و فریزر توانایی به شروع کار نیست و در عاقبت با ایراد عدم سرمای یخچال و فریزر ارج مواجه خواهید شد.

کمبود گاز یخچال و فریزر ارج

  • اگر گاز یخچال و فریزر ارج شما خیلی کم شده باشد؛ باعث خنکی کم در یخچال می شود.
  • و همچنین باید در نظر داشته باشید که گاز کم باعث یکسره کار کردن کمپرسور یخچال و فریزر می شود.
  • درآخر به با گذشت زمان باعت سوختن کمپرسور می شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر اکسپریال

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *