مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس در کرج

تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس در کرج - نمایندگی یخچال فریزر در اندیشه - کرج - مارلیک - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس در کرج

انسداد مسیر خروجی آب حاصل از برفک زدا در یخچال فریزر الکترولوکس

یکی از علت های تجمع آب زیر یخچال فریزر الکترولوکس، مرتبط با لاستیک درب یخچال فریزر الکترولوکس می باشد. هر نوع مواد غذایی یا گرد و خاک می‌تواند از محکم بسته شدن درب، زیاد شدن چگالش و در نتیجه نشت کردن آب یخچال فریزر الکترولوکس ممانعت کند. در صورتی که به علت خراب یا پوسیده بودن درزگیرهای درب، هوای خارج به یخچال فریزر وارد شود، سبب ایجاد رطوبت بیشتر از اندازه در یخچال فریزر شده و به همین ترتیب باعث می‌شود آب اضافی به درون سینی تخلیه ریخته و از آنجا به خارج از یخچال فریزر و بر روی زمین سرازیر بشود.

ولی چگونه متوجه شویم که لاستیک اطراف درب یخچال فریزر الکترولوکس احتیاج به تعویض دارد؟

  • اولین راه برای تشخیص اینکه شما احتیاج به عوض کردن لاستیک یخچال فریزر الکترولوکس خود دارید این می باشد که متوجه شوید یخچال فریزر شما کارکرد بیشتری دارد و یا به نظر می آید هوای سرد را از دست داده است.
  • در صورتی که ترک یا نازکی در لاستیک اطراف درب یخچال فریزر الکترولوکس دیدید، پیشنهاد می نمائیم که اقدام به عوض کردن لاستیک یخچال فریزر الکترولوکس خود نمائید.
  • همینطور امکان دارد که لاستیک درب یخچال فریزر خود را با یک اسکناس تست نمائید. ورق اسکناس را میان درب یخچال فریزر قرار دهید و درب را روی آن ببندید بعد تلاش نمائید آن را به آرامی بکشید. در صورتی که حس می کنید کمی کشیدن آن سخت می باشد احتیاجی به عوض کردن لاستیک یخچال فریزر نیست و تنها با تعمیر ایراد رفع می شود در صورتی که آن را سریع و آسان بیرون کشیدید احتیاج به عوض کردن لاستیک یخچال فریزر الکترولوکس دارید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

سروصدای بیش از حد یخچال فریزر الکترولوکس

در برخی اوقات ایراد ایجاد شده سروصدای زیاد یخچال فریزر الکترولوکس شما می باشد که برای یافتن ایرادات می بایست به نکات زیر توجه نمائید:

می بایست بدانید که یکی از مهمترین علت های ایجاد صدای غیر عادی در یخچال فریزر شما می‌تواند برخورد کردن پره‌های فن اواپراتور با برفک باشد و یا کثیف شدن فن‌ها در اثر عدم سرویس در طولانی مدت باشد. بنابراین توجه دارید یکی از مهمترین علت هایی که سبب ایجاد این ایراد در یخچال فریزر شما می باشد می‌تواند به موتور یخچال فریزر وابسته باشد. موتور یخچال فریزر بر اثر فرسودگی و یا عدم روغن کاری در طولانی مدت می‌تواند سروصدای بسیاری از خود تولید نماید که راهکار رفع کردن آن سرویس یخچال فریزر است.

شارژ گاز همراه با وکیوم تخصصی یخچال فریزر الکترولوکس

اول می بایست بدانیم که گاز یخچال فریزر چیست و کاربرد آن چه می باشد؛ گاز یخچال فریزر در حقیقت یک گاز شیمیایی میباشد که نقطه تبخیر بسیار پایینی دارد و تحت فشار، برای سرد نمودن فضای یخچال فریزر فشرده شده. این نوع گاز به شکل مداوم تحت یک فرآیند مخصوص قرار می‌گیرد تا به طور دائم تبخیر و فشرده شود و در نتیجه این فرآیند، همه ی گرمای گاز بیرون آورده شده و دمای درون محفظه خیلی سرد خواهد شد. گاز یخچال فریزر الکترولوکس به وسیله شبکه میله‌های فلزی پشت یخچال فریزر الکترولوکس حرکت و گردش می کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

زمان عوض کردن گاز یخچال فریزر الکترولوکس:

گاز یخچال فریزر بر اثر علت هایی از قبیل سوراخ شدن لوله‌های پشت یخچال فریزر یا کمپرسور بر اثر فرسوده شدن یا ضربه خوردن دچار نشتی می شود و به اتمام می رسد. در صورتی که یخچال فریزر شما مانند قبل سرد نمی‌شود و یا حتی گرم شده و یا در داخل آن بوی فساد (ولی بدون فاسد شدن مواد غذایی) حس می شود، به احتمال خیلی بالا یخچال فریزر دچار نشت کردن گاز شده و گاز آن به اتمام رسیده است و احتیاج به شارژ مجدد گاز می باشد. همچنین در صورتی که به خالی شدن و یا نشتی گاز یخچال فریزر خود شک کرده اید می توانید کندانسور یخچال فریزر را لمس نمائید؛ در صورتی که دمای آن سرد باشد و یخچال فریزر نیز در حال کارکرد باشد، به این معنی می باشد که یخچال فریزر دارای نشت گاز می باشد. چون گاز در لوله‌های کندانسور جریان داشته و دمای بدنه کندانسور می بایست داغ باشد نه سرد. اگر چه سرد بودن کندانسور فقط علامت خالی شدن گاز فریون نمی باشد ولی می‌تواند یکی از علامت های مهم آن باشد. همینطور اگر از یخچال فریزر از برق کشیده شما، صدایی شنیده می شود، همچنان مقداری گاز در یخچال فریزر وجود دارد ولی در غیر این حالت احتمالا گاز خالی شده و می بایست آن را هم دوباره شارژ کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

تفاوت دمای تنظیم شده با دمای واقعی داخل یخچال فریزر الکترولوکس

از دلایلی که سبب می شود تا ما به یافتن ایرادات یخچال فریزر الکترولوکس خود بپردازیم، تفاوت دمای تنظیم شده با دمای واقعی داخل یخچال فریزر می باشد. در صورت برخورد با این ایراد می بایست بدانید که اصلا جای نگرانی نمی باشد و یکی از علت هایی که سبب این پدیده می شود باز بودن درب یخچال فریزر به مدت طولانی می باشد یا اینکه اصلا یخچال فریزر تازه راه اندازی شده است و یا اینکه غذایی گرم داخل یخچال فریزر قرار گرفته است و… برای برطرف کردن این حالت کافی می باشد که یخچال فریزر خود را تا مدت ۲۴ ساعت خیلی باز و بسته نکنید و اجازه بدهید تا تنظیم گردد. در صورتی که با راه حل های بالا ایراد دستگاهتان رفع نشد احتمالا ایراد یخچال فریزر شما اشکال فنی می باشد مثل:

  • خراب شدن لاستیک اطراف درب یخچال فریزر یکی از علت های خنک نکردن می باشد.
  • ایراد داشتن کمپرسور و رله یخچال فریزر یکی از علت های سرد نشدن آن می باشد.
  • کم بودن گاز یکی از دلایل سرد نکردن یخچال فریزر می باشد.
  • خرابی فن کمپرسور یخچال فریزر یکی از ایرادات خنک نکردن یخچال فریزر می باشد.
  • خرابی فن اواپراتور یخچال فریزر علت سرد نکردن یخچال فریزر می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *