مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر اوشن

تعمیر یخچال فریزر اوشن - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر اوشن میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر اوشن

یکی از دلایلی که باعث شده است تا ما به عیب یابی یخچال فریزر اوشن خودمان بپردازیم، تفاوت در دمای تنظیم شده می باشد که در دمای واقعی و داخل یخچال فریزر است.

که در صورت برخورد با این ایراد باید بدانید که اصلا جایی برای نگرانی نیست و یکی دیگه از دلایلی که باعث این پدیده می شود باز بودن درب یخچال و فریزر برای مدت طولانی است.

یا اینکه اصلا یخچال فریزر به تازگی راه اندازی شده است و یا این که غذایی داغ به درون یخچال و فریزر قرار داده ایم و…

برای حل کردن این وضعیت کافی است تا یخچال و فریزر خود را تا یه زمان مشخصی زیاد باز و بسته نکنید و بگذارید تا تنظیم شود.

که اگر با راهکارهای بالا ایراد دستگاهتان درست نشد احتمالا ایراد یخچال و فریزر شما ایرادی فنی دارد مانند:

  • مسدودی لاستیک درب یخچال و فریزر یکی از علت سرد نکردن است
  • خراب بودن کمپرسور و رله یخچال و فریزر یکی از علت سرد نشدن آن است
  • کمبود گاز یکی از علت های سرد نکردن یخچال و فریزر است
  • مسدود بودن فن کمپرسور یخچال و فریزر یکی از ایرادات سرد نکردن یخچال فریزر است
  • مسدود بودن فن گرداننده یخچال و فریزر دلیل سرد نکردن یخچال و فریزر است

امتحان کردن و بازدید علل مسدودی کمپرسور یخچال فریزر اوشن

کمپرسور یخچال و فریزر اوشن از بخش های الکترونیکی، مکانیکی و قسمتی از گازهای یخچال و فریزر اوشن تشکیل شده است. که هر کدام از این اجزاهای خود به قطعات و اجزاهای کوچک تری تقسیم میشوند.

و به همین علت هنگامی که نیاز به امتحان کردن فشرده ساز یخچال باشد ممکن است به منظور هر یک از این قطعات هم باشند.

فشرده سازها در شرایط سالم بودن باید به خوبی کار فشرده کردن گاز و گردش آن را در لوله های گرداننده انجام دهد و سپس گاز را در کندانسور سرد و به مایع تبدیل کند و مواقعی که شما نیاز به تعمیرات موتور یخچال فریزر اوشن و یا تعمیرات فشرده ساز یخچال فریزر اوشن خود می شوید یک ایراد اصولی و بزرگ وجود دارد چون باید به مدل موتور و یا برند مورد استفاده شده در فشرده ساز یخچال فریزر اوشن خود دقت کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

فشرده سازها مدل های مختلفی دارند که عبارت اند از:

  • کمپرسور دورانی
  • کمپرسور تناوبی
  • توربو کمپرسور
  • کمپرسور مارپیچی

و در برندهای مختلفی تولید میشوند.

علت مسدودی موتور کمپرسور یخچال فریزر اوشن

داغ کردن بیش از اندازه موتور فشرده ساز یخچال و فریزر اوشن:

موتور فشرده سازها گرما تولید می‌کند اما گرم شدن بیش از اندازه موتور فشرده ساز و ایجاد گرما در کنار فشرده ساز و نبود فن تهویه باعث می‌شود که شما نیازمند تعمیرات موتور یخچال و فریزر اوشن شوید و کمپرسور یخچال و فریزر اوشن شما مسدود شود و از حرکت بایستد.

کثیف شدن در موتور کمپرسور یخچال و فریزر اوشن:

از علت هایی است که باعث مسدوی فشرده ساز می شود و شما را نیاز به کمک یک تعمیرکار موتور یخچال و فریزر اوشن میکند وجود کثیفی و گرد و غبار و قطعات دیگری مثل لحیم کاری و …. در موتور فشرده ساز است.در موتور فشرده ساز تنها باید روغن وجود داشته باشد.

در کمپرسور یخچال و فریزر اوشن روغن کاری کم است

روغن کاری فشرده ساز خیلی ضروری و مهم است؛ اگر انجام ندهید منجر می‌شود که بر فعالیت کمپرسور تاثیر بگذارد و گرمای بیش از اندازه ساخته شود و در آخر به خاطر گرمای بیش از اندازه موتور فشرده ساز شما گرفته شود و شما مجبور شوید به تعمیر در کمپرسور یخچال و فریزر خود بپردازید.

مشکل در دکمه استارت کمپرسور یخچال و فریزر اوشن:

اگر فشرده ساز شما خاموش می شود و دیگر کار نمی کند ممکن است که ایراد از صفحه کنترل فشرده ساز باشد.

این بدان معنی است که فشار کمپرسور بیش از اندازه بوده و کمک به یک تعمیرکار فشرده ساز یخچال و فریزر اوشن خود هستید.

فشرده سازها نیاز به مراقبت زیادی دارند و باید از آنها به خوبی مراقبت کرد تا فشار خوبی را تجربه کنند؛ و بهتر است که فشار دستگاه خود را بازدید کنید گاهی کافی است که فشرده ساز و قطعه آن را تمیز کنید.

درب یخچال و فریزر اوشن به اندازه کافی خنک نیست:

یکی از مهمترین نشانه ها برای تعمیرکردن فشرده ساز و موتور یخچال و فریزر اوشن هنگام خنک نبودن یخچال و فریزر به اندازه کافی است که اگر شما متوجه شوید در قسمت هایی از یخچال و فریزر شما خنک تر از بخش های دیگر است و دمای بسیار پایینی دارد که باید جهت تعمیر کردن موتور یخچال و فریزر اقدام کنیم و آن را جدی بگیرید.

بهتر است که برای تنظیم امتحان فشرده ساز از یک متخصص و یا تکنسین تعمیرات یخچال و فریزر که آشنا به تجهیزات الکترونیکی و قطعات وسایل خانگی می باشد مراجعه فرمایید.

البته تنها علت سرد نکردن یخچال و فریزر امکان دارد فقط فشرده ساز آن نباشد و شما به تعمیرات فشرده ساز یخچال و فریزر نیازمند نباشید اما بهتر است که توسط کارشناسان تعمیرات سرویس یخچال و فریزر شما بازدید شود و علت و عوامل دیگر را نیز شناسایی کنند.

صدای بیش از اندازه در یخچال فریزر اوشن

در بعضی مواقع ایراد به وجود آمده صدای زیاد یخچال فریزر اوشن، شماست که برای ایراد یابی باید به نکات زیر دقت کنید:

باید دانست که یکی از مهمترین علت ایجاد صدای غیر طبیعی در یخچال و فریزر شما می‌تواند برخورد پره‌های فن گرداننده با برفک باشد و یا آلودگی فن‌ها در اثر سرویس نکردن در مدت طولانی باشد.

بیشتر بخوانید:تعمیر یخچال فریزر کنمور

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *