مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر بوران

تعمیر یخچال فریزر بوران - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

خراب شدن یخچال و فریزر بوران می‌تواند به سلامت مواد غذایی آسیب برساند و فاسد شوند و همچنین خسارت زیادی به صاحبان یخچال می رسانند. سرویس دوره ای به طور مداوم یخچال بوران می‌تواند باعث بررسی مشکلات و ایرادات جزئی در یخچال فریزر شود. با این کار تعداد زیادی از اختلالات یخچال فریزر قبل از این که به مشکلات جدی تبدیل شوند تعیین شده، با هزینه های معمولی قابل رفع خواهد بود. ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر بوران میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیرات یخچال فریزر بوران زمانی که خنک نمی کند

هنگامی که یخچال بوران شما سرد نمی کند، موردهای زیر را چک و بررسی نمایید، البته به این نکته توجه کنید که نمونه یخچال بوران شما الکترونیکی، نیمه مکانیکی و یا مکانیکی می باشد. سپس با توجه به انواع یخچال بوران خودتان، بررسی نمایید که به چه دلیل یخچال بوران شما سرما ندارد و خنک نمی شود.

اگر یخچال فریزر بوران شما از نوع الکتریکی باشد، باید موردهای زیر را چک و بررسی نمایید.

  • سنسور یخچال فریزر بوران
  • ترمودیسک یخچال فریزر بوران
  • برد الکترونیکی یخچال فریزر بوران
  • المنت یخچال فریزر بوران
  • گاز یخچال فریزر بوران
  • کمپرسور یخچال فریزر بوران

بعد از بررسی موردهای بالا، اگر ایراد از هر کدام از موارد بیان شده باشد، باید جهت تعمیرات یخچال بوران خودتان با یک، متخصص حرفه ای، تکنسین و کاربلد تعمیرات سرویس تماس بگیرید. توجه  نمایید که تعمیرات قطعات بالا نیاز به تخصص خاصی هستند و خودتان به هیچ عنوان نباید شروع به تعمیرات یخچال فریزر بوران نمایید به دلیل اینکه امکان دارد عواقب جبران ناپذیری برای خودتان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر آمانا

در زمانی که یخچال فریزر بوران شما ، از نمونه مکانیکی است، باید موردهای زیر را چک و بررسی نمایید

  • ترموستات یخچال فریزر بوران
  • گاز یخچال فریزر بوران
  • لاستیک دور درب یخچال فریزر بوران
  • کمپرسور یخچال فریزر بوران

خراب شدن لاستیک دور درب و تعمیرات یخچال بوران

بررسی ایرادات و تعمیرات یخچال فریزر بوران در کرج با تعمیرات سرویس

در گاهی اوقات موارد به دلیل از بین رفتن لاستیک دور درب یخچال فریزر بوران و یا فرسوده و همچنین کهنه شدن آن ممکن است که لاستیک از قسمت قرار گیری خود خارج شده باشد، به همین علت درب یخچال بوران به طور صحیح بسته نمی شود و هوای درون کابین گرم خواهد شد. جهت از بین بردن این مشکلات باید لاستیک دور درب یخچال فریزر بوران را عوض نمایید.

خراب شدن کمپرسور و تعمیرات یخچال فریزر بوران در کرج

در هنگامی که سرد نشدن به علت موردهای گفته شده نبود، ممکن است که کمپرسور یخچال باعث مشکلاتی شده باشد که جهت از بین بردن این مشکل آن باید از یک متخصص حرفه ای و مجرب کمک بخواهید. ولی در مواردی که یخچال بوران شما از انواع نیمه الکترونیک باشد، موارد زیر قابل بررسی می باشد.

  • ترمودیسک یخچال بوران
  • المنت یخچال بوران
  • گاز یخچال بوران
  • تایمر یخچال بوران
  • لاستیک دور درب یخچال بوران
  • کمپرسور یخچال بوران

گاهی اوقات ممکن است، تایمر یخچال فریزر بوران شما با مشکلاتی رو به رو شود و درجه یخچال فریزر بوران به طور غلط معین شده باشد، در این زمان باید از یک تعمیرکار و تکنسین تعمیرات سرویس کمک بگیرید تا به تعمیرات یخچال فریزر بوران پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

ایراد داشتن المنت و تعمیرات یخچال بوران

اگر بعد از چک کردن یخچال متوجه شدید که عدم سرمای یخچال بوران امکان دارد منشا از اختلال المنت های یخچال باشد، قطعا باید المنت های یخچال را تعمیر یا تعویض نمایید.

ممکن است که دلیل عدم سرمای یخچال شما به علت کمبود گاز یخچال نیز می شود. با شارژ گاز یخچال فریزر بوران، قطعا این اختلال برطرف می شود.

در مرحله آخر در زمانی که با چک و بررسی همه موارد ذکر شده هیچ گونه اختلالی در یخچال خود، مشاهده نکردید باید کمپرسور یخچال بوران را چک کنید. در چنین مواردی حتما با کارشناسان تعمیرات سرویس در تماس باشید.

برفک زدن و تعمیرات یخچال فریزر بوران

برفک زدن در یخچال بوران، مخصوصا در مدل های قدیمی تر یکی از متداول ترین اختلالات پیش آمده می باشد و جهت از بین بردن آن باید موارد زیر را چک کنید.

در زمانی که یخچال، در محلی قرار گرفته است که در آن فضا رطوبت زیادی وجود دارد، هر دفعه که درب یخچال بوران خودتان را بسته و باز کنید، مقدار بیشتری رطوبت به درون کابین یخچال وارد خواهد شد. همین دلیل باعث می شود، یخچال فریزر بوران شما برفک زده باشد. به همین دلیل جهت جلوگیری از این اتفاق تعمیرات سرویس پیشنهاد می کند که یخچال بوران خودتان را کنار سماور و اجاق گاز نگذارید.

از دیگر دلیل های برفک زدن یخچال بوران می تواند به خراب شدن لاستیک دور درب یخچال اشاره نمود. به دلیل اینکه در این محیط درب یخچال بوران شما به طور صحیح بسته نمی شود. به همین دلیل گرما و رطوبت بیرون به درون کابین یخچال وارد خواهد شد.

داغ شدن کمپرسور و تعمیرات یخچال بوران

معمولا داغ شدن موتور یخچال بوران تا ۸۰ درصد عادی است و نگران کننده نیست. اما در زمانی که حس کردید داغ شدن کمپرسور یخچال بوران از اندازه طبیعی خود خارج شده است، در مرحله اول لازم است رله اورلود موتور را چک و بررسی نمایید. در شرایط دیدن هرگونه اختلال با یک تعمیرکار کاربلد و مجرب تماس بگیرید. از تعمیرکار بخواهید، بررسی نماید که مدار کیپ نشده باشد. در زمانی که مشکل در موردهای بالا نبود چک کنید که کمپرسور یخچال بوران نسوخته شود، به دلیل این که سوختن کمپرسور یکی از متداولترین علت های داغ شدن موتور یخچال است.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *