تعمیرات یخچال, مقالات

تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در کرج

تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در کرج - نمایندگی یخچال فریزر در اندیشه - کرج - مارلیک - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

دلایل خالی شدن گاز یخچال فریزر

1-نشت داشتن راه لوله های یخچال فریزر

این اتفاق به علت ضربه دیدگی یا پوسیدگی و یا کیفیت نداشتن لوله ها می باشد. زمانی که جنس لوله های یخچال فریزر از آهن باشد در پایین یخچال فریزر رطوبت به وجود می آید و این امر سبب پوسیدگی لوله های یخچال فریزر خواهد شد، جنس مناسب برای ساخت لوله های یخچال فریزر مس است.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

2-لوله های اواپراتور سوراخ شده و یا از جای در آمده اند

دلیل سوراخ شدن اواپراتور بر اساس جنس مواد می باشد که جنس اواپراتور بیشتر از آلومینیوم است که این لوله ها باید به لوله های مسی یا آهنی متصل شوند، در صورتی که عمل جوشکاری به طور صحیح انجام نشود با گذشت زمان نشتی گاز ایجاد می شود. و دلیل از جا در آمدن آن جابجایی اشتباه یخچال فریزر می باشد.

3-عدم کافی بودن قطر و ضخامت لوله مویی

تغییر در قطر لوله ها سبب می شود که موتور فشار بر لوله ها ایجاد نماید و در صورتی که ضخامت موردنیاز را نداشته باشد سبب سوراخ شدن لوله مویی خواهد شد.

4– زیاد باز گذاشتن درب یخچال فریزر

زمان استفاده از مواد غذایی از درون یخچال فریزر نباید درب یخچال را خیلی باز و بسته نمود یا نباید برای مدت طولانی آن را باز گذاشت در صورت لزوم می بایست دو شاخه یخچال فریزر را از برق جدا نمود و بعد کار خود را انجام داد برای مثال موقع تمیز کردن یخچال فریزر.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

سایر ایرادات یخچال فریزر جنرال استیل

یخچال فریزر جنرال استیل کار نمی کند و صفحه نمایشگر خاموش می باشد: علت این ایراد عمدتا مشکل در برد یخچال فریزر است.
سرمای یخچال فریزر به مقدار کافی نمی باشد: خراب شدن فن درون یخچال فریزر یا ایراد در سیستم گاز و دیفراست یخچال می تواند علت این ایراد باشد.
سرمای یخچال زیاد می باشد به گونه ای که مواد غذایی درون آن یخ می زند: خراب شدن دمپر یخچال می تواند سبب این ایراد شود.
کف یخچال یا فریزر آب تجمع می کند: انسداد لوله درین علت این ایراد می باشد.
برخی مواقع صدای ناهنجاری از پشت یخچال فریزر به گوش می رسد: خراب شدن فن کندانسور دلیل عمده این عیب می باشد.
فشار آب یخچال فریزر جنرال استیل خیلی پایین آمده است: گرفتن فیلتر آب یا مسیر عبور آب دلیل این عیب می باشد.

چگونه از یخچال فریزر خود محافظت کنیم :

1-محل مناسبی جهت قرار دادن یخچال فریزر انتخاب نمائیم

می بایست یخچال فریزر در جایی باشد که شیب نداشته باشد و استفاده از آن آسان باشد، یخچال فریزر می بایست در جایی قرار گیرد که بتوانید به سادگی آن را از پریز جدا نمائید. یخچال فریزر می بایست تراز باشد در صورت تراز نبودن سروصدا ایجاد می کند و به موتور دستگاه فشار می آورد. یخچال فریزر نباید در معرض گرما و نور مستقیم قرار داده شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

2-محافظت از مواد غذایی

مواد غذایی داغ را درون یخچال قرار ندهید زیرا سبب فشار به موتور می شود و مصرف برق را زیاد می کند همچنین تلاش نمائید مواد غذایی را با فاصله در یخچال فریزر بگذارید تا جریان هوا به درستی در میان مواد غذایی برقرار شود.

3-نگه داشتن یخچال فریزر به شکل کاملا تمیز

برای بهتر کار کردن و عمر مفید دستگاه آن را از گرد غبار پاک نمائید و پیش از این کار حتما دستگاه را از برق جدا نمائید و هر چند یک بار یخچال را جا به جا نمائید و زیر دستگاه را پاکیزه کنید و برای تمیز نمودن دستگاه می توانید از محلول آب و جوش شیرین استفاده نمائید.

4-از ترانس استفاده نمائید

یکی از علت های از کار افتادگی موتور دستگاه نوسانات برق است که امکان دارد ما متوجه آن نشویم، جهت کنترل نمودن نوسانات برق حتما از ترانس استفاده نمائید.

5-انتخاب درست یخچال فریزر

زمان خرید یخچال فریزر مدل هایی را انتخاب نمائید که برچسب انرژی و مصرف انرژی پایین تر و بازدهی بالاتری داشته باشد.

6 – جابجایی درست یخچال فریزر

بعد از جابجایی یخچال فریزر حداقل 2 الی 3 ساعت بعد یخچال فریزر را به برق متصل نمائید.

7 – برفک ها را به صورت مرتب آب نمائید

برفک زیاد یخچال سبب می شود مصرف انرژی یخچال زیاد شود و پس از برفک زدایی لوله های پشت یخچال فریزر را حداقل سالی دو بار گردگیری نمائید.

نکاتی درمورد یخچال فریزر جنرال استیل

دمای تنظیمی یخچال فریزر جنرال الکتریک به شکل پیش فرض برای بخش یخچال 37 درجه فارنهایت معادل 3 درجه سانتیگراد و برای بخش فریزر 0 درجه فارنهایت معادل 18- درجه سانتیگراد است، دمای یخچال فریزر را می توانید با توجه به میزان سرمای مورد نیاز در یخچال میان 34 تا 46 درجه فارنهایت (معادل 1تا 8 درجه سانتیگراد) و در بخش فریزر میان 6- تا 8+ درجه فارنهایت (معادل 13- تا 21- درجه سانتیگراد) تنظیم کنید.
سرویس های دوره ای یخچال فریزر جنرال استیل می تواند اثر زیادی روی طول عمر یخچال بگذارد، این سرویس ها که شامل بررسی کردن عملکرد فن خنک کننده کندانسور و تمیز کردن کویل کندانسور و عوض کردن فیلتر آب است. فن کندانسور خنک کننده گاز گرم و موتور یخچال است بر اساس اینکه این فن هوای فضا را سیرکوله می نماید بعد از گذشت 3-2 سال از کار یخچال فریزر کویل کندانسور پر از گرد و خاک خواهد شد خنک کنندگی گاز کاهش یافته و ساعت عملکرد یخچال فریزر زیاد می شود. هر دو سال یک مرتبه یخچال فریزر را از برق جدا نموده و کاور محافظ موتور را باز کرده و به کمک یک جاروبرقی کندانسور و فضای اطراف آن را تمیز کنید. در صورتی که موقعی احساس کردید دیواره های یخچال فریزر نزدیک نوارهای اطراف درب خیلی گرم شده است عملکرد فن کندانسور را بررسی نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *