تعمیرات یخچال, مقالات

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در کرج

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در کرج - نمایندگی یخچال فریزر در اندیشه - کرج - مارلیک - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در کرج

در صورت خراب شدن یخچال فریزر جنرال الکتریک تعمیر آن را با خیال راحت به تعمیرکاران مرکز تعمیرات سرویس بسپارید، تکنسین های مجرب و آموزش دیده این مجموعه برای تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در اسرع وقت به محل اعزام می شوند و تعمیرات را با کیفیت زیاد انجام می دهند.

نوسان درجه در یخچال فریزر جنرال الکتریک

یکی از ایرادات زیادی که برای یخچال فریزر جنرال الکتریک ایجاد می شود این می باشد که درجه کم و زیاد شده و نوسان دارد، در این صورت می توان به خراب شدن حسگر دیفراست و فن شک نمود و همینطور کثیف بودن کندانسور و خرابی الکتروفن کندانسور و الکتروفن سرامیکی فریزر را بررسی نمود.

یخچال فریزر جنرال صدای غیر طبیعی ایجاد می کند

در این شرایط ایراد می تواند از موتور فن خنک کننده و پره های فن و یا از عیب داشتن الکتروفن کمپرسور باشد همینطور عدم تراز بودن دستگاه و یا لوله ها نیز می تواند در ایجاد این صدای اضافه نقش ایفا کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

از ایرادات رایج در یخچال فریزر جنرال الکتریک این می باشد که یخ نمی سازد که علت این اشکال می تواند یخ زدگی لوله های ورودی آب بوده و یا خرابی یخساز باشد و یا اینکه شیر برقی دچار عیب شده و همینطور بسته بودن شیر آب و زمان عوض کردن فیلتر تصفیه می تواند از علت های عدم ساخت یخ باشد.

مورد دیگر در خراب شدن موتور درست کار نکردنعدم کارکرد درست فن کمپرسور می باشد چون موقعی که این قطعه کار خود را به درستی انجام ندهد کمپرسور بیشتر از حد گرم شده و در نتیجه منجر به از کار افتادگی کمپرسور یخچال فریزر جنرال الکتریک خواهد شد.

از آنجایی که همواره تعمیر قطعات از عوض کردن آنها بصرفه تر می باشد امکان دارد تعمیر موتور بهتر باشد اما هیچ تعمیرکاری نمیتواند تضمین نماید که کمپرسور تعمیری چه اندازه کار کرده و چه مقدار عمر خواهد کرد اما در صورتی که بیشتر از ده سال می باشد که دستگاه کار می کند بهتر میباشد بجای تعمیر کمپرسور آن را عوض نمائید تا بجای تعمیرات پشت سر هم برای شما مقرون به صرفه باشد.

متداول ترین خطاهای یخچال فریزر جنرال الکتریک

حال می خواهیم بعضی از خطاهای رایج یخچال فریزر جنرال الکتریک و دلیل آن ها را چک نمائیم تا بیشتر ایرادات را خودتان رفع نموده و تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک را خودتان به انجام رسانید.

خطای CC: هنگامی که دمای فریزر خیلی بالا رود و تا 2 ساعت کم نشود این خطا ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

که امکان دارد درب یخچال و یا فریزر بیشتر از حد باز مانده باشد و یا واشر یا همان لاستیک اطراف درب خراب شده و سرما از فریزر خروج می یابد و دمای مطلوبی ندارد.

خطای CI: این ارور مرتبط با خرابی و معیوب شدن یخساز می باشد که یا در بخش فنی ایرادی ایجاد شده یا یخ های کوچک درون جا یخی گیر کرده است.

خطای DF: زمانی که این ارور ایجاد می شود یعنی یکی از قطعه های سیستم دیفراست یخچال فریزر جنرال الکتریک دچار مشکل شده است و یا شکل دیگر آن یعنی در 24 ساعت اخیر عمل یخ زدایی و دیفراست انجام نشده است.

خطای FF: این ارور از مهم ترین خطاهای یخچال فریزر جنرال الکتریک است که به نوعی یک اخطار دهنده می باشد که دمای یخچال فریزر در حد انتظار نمی باشد که می بایست خیلی سریع چک شود.

هنگامی که این ارور ایجاد می شود احتمال دارد که درب یخچال فریزر باز مانده باشد و یا لاستیک اطراف درب دچار خرابی شده و یخچال دو ساعتی می باشد که در این حالت است.

برای برطرف کردن این خطا لوازم درون یخچال را مرتب تر نمائید تا هوای سرد بهتر گردش کند و درب را محکم ببندید و کلید سیستم چک را بزنید تا خطا را حذف نماید.

خطای PF: این ارور مرتبط با برق ورودی که اول به موتور و کمپرسور وارد می شود می باشد و به شکل چشمک زن سبز نشان داده می شود.

برای برطرف کردن این ارور می بایست جریان برق را چک نمود و برای بهبود وضعیت از یک محافظ برق استفاده نمائید در صورتی که ولتاژ ورودی مشکل داشته باشد و کم و زیاد شود این خطا نشان داده می شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

خطای TC: در واقع این کد یک ارور نمی باشد بلکه به معنی این می باشد که Turbo cool فعال شده یعنی سیستم سرمایشی سریع در حال کار کردن می باشد که تنها می بایست از روی پنل جلویی گزینه اش را خاموش نمائید.

همینطور کد TF مانند همین کد می باشد و تنها برای توربو فریزر می باشد و دکمه Turbo freeze است و می توان دکمه آن را خاموش نمود.

خطای 88 یا 89: این ارور نشانگر مشکل اساسی در بخش برق یخچال و پاور دستگاه می باشد که باید فورا آن را از برق بکشید و با تعمیرکاران ماهر تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک تماس حاصل نمائید.

خطای E2: این خطا نمایانگر مشکل در برد الکتریکی می باشد این خطا خیلی حساس است و در صورت مشاهده فورا دستگاه را خاموش نمائید و با تعمیرکار یخچال تماس حاصل نمائید چون امکان دارد اگر دیر اقدام نمائید برد صدمه جدی ببیند، هزینه برد نو خیلی سنگین می باشد چون دستگاه آمریکایی است.

خطای 00: این ارور نشانگر این می باشد که برد پاور ایراد دارد و یا فن اواپراتور خراب شده است.

برطرف کردن تمکام این خطاها و ارورها محتاج دانش و تخصص در زمینه تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک می باشد، تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک خود را به تعمیرکاران حرفه ای و ماهر تعمیرات سرویس بسپارید تا نتیجه مناسب بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *