مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر جنرال هاوس

تعمیر یخچال فریزر جنرال هاوس - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

کدهای خطای یخچال جنرال هاوس همراه با یک بوق است که به کاربران در مورد خطا هشدار می دهد. اما این کدهای خطا کجا نمایش داده می شوند؟ آنها بر روی صفحه نمایش که در آن، به طور سنتی، اعداد نمایش داده می شود. ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر جنرال هاوس میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر جنرال هاوس

کدهای خطای یخچال جنرال هاوس به راحتی قابل درک نیستند. این کدها به عنوان نمادهایی نمایش داده می شوند که برای درک عیب خاصی که علامت گذاری شده است نیاز به رمزگشایی بیشتری دارند.

ما این راهنمای جامع را گردآوری کرده‌ایم تا در مورد کدهای خطای یخچال فریزر جنرال هاوس، که باعث بروز خطا می‌شود، معنی آنها و راه‌ های ممکن برای اصلاح عیب را به شما اطلاع دهیم. برخی از مشکلات رایج هستند، در حالی که برخی دیگر نیستند.

کدهای خطا یخچال جنرال هاوس

هر کد را با دقت بخوانید تا بفهمید معنی آن چیست و چگونه می توانید مشکلی را که نشان می دهد در کوتاه ترین زمان ممکن حل کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر آرتیکا

کد خطای FF: غذاهای منجمد را برای ذوب شدن بررسی کنید

زمانی که دمای یخچال شما با سرعت هشدار دهنده ای افزایش می یابد، کد خطای FF افزایش می یابد. شما باید غذای منجمد خود را برای ذوب شدن بررسی کنید.

یخچال جنرال هاوس ممکن است به دلایل مختلفی افزایش یابد. از دست دادن برق، که با کد خطا PF نشان داده می شود، یکی از دلایل گرم شدن یخچال شما است. اگر کد خطای PF قبل از کد FF است، قطع منبع تغذیه دلیل گرم شدن یخچال شما است.

این مشکل را برطرف کنید، یخچال جنرال الکتریک خود را به منبع تغذیه وصل کنید و در را برای حداقل دو ساعت ببندید تا دستگاه دمای سرد خود را بازگرداند. کد خطای FF ممکن است ناشی از موارد زیر نیز باشد:

ترمیستور معیوب

یک ترمیستور مسئول ردیابی دمای یخچال جنرال هاوس و انتقال آن به برد کنترل است. وقتی خراب شود، اجزایی که دمای یخچال جنرال هاوس را کنترل می‌کنند، عملکرد مطلوبی ندارند.

موتور فن اواپراتور خراب

فن اواپراتور هوای سرد را از طریق کویل های اواپراتور می کشد و هوای سرد را در سراسر فریزر تامین می کند. اگر فن اواپراتور خراب شود، یخچال جنرال هاوس گرمتر می شود و کد خطای FF را فعال می کند.

برد کنترل یخ زدایی معیوب

برد کنترل یخ زدایی چرخه یخ زدایی را کنترل می کند تا مطمئن شود یخچال شما یخ نمی زند. وقتی برد کنترل یخ زدایی خراب می شود، چرخه یخ زدایی یخچال شما متوقف می شود و در نتیجه یخ زدگی روی کویل های اواپراتور ایجاد می شود. در نتیجه، یخچال جنرال هاوس شما خنک نمی شود.

کد خطای PF: برق قطع شده است

کد خطای PF نشان می دهد که منبع تغذیه یخچال شما قطع شده است. این کد در صورت قطع برق یا زمانی که کلید قطع شده باشد روی صفحه نمایش ظاهر می شود.

غذای داخل یخچال را بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا غذا گرمتر می شود و دمای داخل یخچال شما در حال افزایش است یا خیر. در این صورت، یک منبع تغذیه جایگزین پیدا کنید و یخچال جنرال هاوس خود را به منبع برق وصل کنید.

اگر با وجود ثابت بودن منبع تغذیه فعلی یخچال، همان کد خطا ظاهر شد، یخچال را حداکثر پنج دقیقه از برق بکشید و دوباره آن را وصل کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

اگر کد خطا ادامه داشت، کد پاور را از نظر نقاط ضعف بررسی کنید. سیم برق می تواند:

به خوبی وصل نمی شود:

مطمئن شوید که دوشاخه به خوبی در پریز برق قرار گرفته است. در صورت شل بودن می تواند باعث نوساناتی در منبع تغذیه شود.

کابل برق معیوب:

سیم برق را به صورت بازجویی بررسی کنید تا ایرادهایی را که ممکن است باعث مشکلات برق شود را شناسایی کنید. اگر سیم معیوب است، ممکن است مجبور شوید آن را با یک سیم جدید تعویض کنید.

کد خطای CI – Ice Maker به درستی کار نمی کند

اگر یخ ساز جنرال هاوس خوب کار نکند، کد خطای CI روی صفحه نمایش داده می شود. دلایل متعددی وجود دارد که چرا یخچال جنرال الکتریک ممکن است یخ تولید نکند، از جمله گیر کردن یخ در دستگاه یخ ساز.

یخ گیر کرده یخ ساز را بردارید سپس دکمه بررسی سیستم را فشار دهید تا ببینید آیا خطای کد CI دوباره ظاهر می شود یا خیر.

کد خطای CI ممکن است ناشی از موارد زیر باشد:

شیر ورودی آب شکسته

این شیر به صورت الکترونیکی تنظیم می شود تا اطمینان حاصل شود که یخ ساز به طور مداوم با آب کافی تامین می شود. اگر دریچه ورودی آب شکسته شود، از

جریان آب به داخل سینی های یخ ساز جلوگیری می کند که باعث ایجاد کد خطای CI می شود.

فشار کم آب

فیلتر آب کثیفی را در آب به دام می اندازد. با این حال، ممکن است مسدود شود. هنگامی که این کار انجام می شود، با فشار آب جاری به یخ ساز تداخل می کند.

مونتاژ یخ ساز معیوب

اگر یکی از اجزای مجموعه یخ ساز خراب شود، کل سیستم همانطور که قرار است کار کند کار نخواهد کرد. شما باید کل مجموعه یخ ساز را تعویض کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال سامسونگ

کد خطای CC: دمای فریزر خیلی گرم است

اگر بین دمای واقعی یخچال و تنظیمات دمای یخچال جنرال هاوس تفاوت وجود داشته باشد، کد خطای CC نمایش داده می شود. هنگامی که این کد نمایش داده می شود، باید دمای فریزر را به مدت بیش از 120 دقیقه فراتر از سطوح امن برسانید.

یکی از دلایل رایج عدم یخ زدن فریزر جنرال هاوس به دلیل کثیف بودن یا کثیف بودن کویل های کندانسور است. کویل های کندانسور کثیف قادر به انتشار گرما نیستند، بنابراین کد خطای CC را راه اندازی می کنند.

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *