تعمیرات یخچال, مقالات

تعمیر یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل

تعمیر یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل در کرج - نمایندگی یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - مارلیک - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

ایرادات یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو

برای رفع نمودن ایرادات یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو، نیاز می باشد حداقل درک صحیحی از معمول ترین ایرادات داشته باشید تا به نگرانی و استرس دچار نشوید.

ایراد یخ زدگی بیشتر از اندازه در یخچال فریزر الکترواستیل دو قلو

در صورتی که در زمان باز نمودن درب یخچال فریزر، لایه ای از یخ زدگی و مواد غذایی منجمد را دیدید، امکان دارد به علت های زیر باشد:
سطح خنک کننده خیلی قوی می باشد نیاز است تنظیم شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

احتمال بودن نقص در حسگر دما و یا واحد کمپرسور موجود است.

درزگیر درب به طور صحیح عمل نمی کند که می تواند به علت از دست رفتن خاصیت ارتجاعی اتفاق بیفتد.

یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو از کار افتاده است

در صورتی که چنین می باشد، مدار الکتریکی را از لحاظ کارکرد مورد بررسی قرار دهید. امکان دارد دستگاه شما به پریز متصل نبوده یا اینکه با عدم دریافت ولتاژ کافی مواجه شده است. نیاز می باشد اتصال دوشاخه و سیم را چک نمائید.

بعضی اوقات عدم کارکرد یخچال فریزر الکترواستیل امکان دارد به علت نقص در واحد کنترل باشد. تشخیص چنین ایراداتی  توسط افراد معمولی سخت می باشد و حتما می بایست توسط یک شخص آشنا به تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل انجام شود.

یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو بدون وقفه کارکرد دارد

در شرایط معمولی، سروصدای کارکرد یخچال فریزر را به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه می شنوید. بعد می بایست تا چرخه بعدی خاموش بشود. در غیر این حالت، ساییدگی سریع عناصر دوار اتفاق می افتد.

این ایراد امکان دارد به این علت باشد که درب محکم بسته نشده یا هوای اطراف بیشتر از اندازه گرم می باشد. در نتیجه، یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو به دمای مطلوب نرسیده و اختلال در کارکرد آن به وجود می آید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل به چه شکلی انجام می گیرد؟

در زیر رایج ترین ایرادات یخچال فریزر الکترواستیل همراه با روش برطرف نمودن آنها به شکل حرفه ای بیان شده است.

ضرورت تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل به علت نشتی آب

نشت آب از یخچال فریزر علامت چندان خوبی نمی باشد و می تواند حکایت از ایرادات جدی داشته باشد. در بعضی موارد، این ایراد می تواند به علت مسدود شدن سوراخ تخلیه در دستگاه دیفراست، باشد(سوراخ تخلیه در دستگاه دیفراست دچار انسداد شده و در نتیجه گرفتگی شیلنگ تخلیه به وسیله قطعات کوچک مواد غذایی اتفاق می افتد).

در این وضعیت یخ در یخچال تجمع می یابد و سبب نشت آب می شود. بیشتر اوقات این ایراد با ریزش آب داغ در یخچال فریزر و بعد تمیز نمودن سوراخ تخلیه برطرف می شود.

بهتر می باشد یخچال فریزر را از جای خود در آشپزخانه بیرون آورده و محل لوله تخلیه در پایین یخچال فریزر که دریچه لاستیکی دارد را تمیز نمائید.

اگر اقدامات بالا را انجام دادید ولی همچنان با ایراد نشتی آب از یخچال خود، مواجه می باشید، سریعا با تعمیرکار متخصص تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل تماس حاصل نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

احتیاج به تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل به علت جمع شدن یخ در فریزر

این مورد، یکی از ایرادات معمول در انواع یخچال ها می باشد که به طور معمول به علت باز ماندن یا عدم بسته شدن محکم درب یخچال، اتفاق می افتد. برای پیشگیری از وقوع چنین ایرادی، تا حد امکان درب را برای زمان طولانی باز ننمائید و اطمینان حاصل کنید که درب به صورت محکم بسته شده.

در صورتی که ایرادی در خود درب وجود دارد، با یک متخصص تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل تماس حاصل نمائید تا درب را تعمیر نماید.

موتور یخچال فریزر الکترواستیل به صورت مکرر کارکرد دارد

در وضعیت معمولی، موتور یخچال (کمپرسور) در فاصله های زمانی گوناگون با توجه به دما کارکرد دارد و هر چه موتور بیشتر کارکرد داشته باشد، مصرف برق یخچال فریزر افزایش خواهد یافت. در صورتی که موتور یخچال فریزر الکترواستیل شما به صورت دائمی کار می کند نشانگر ایرادی می باشد که به احتمال بالا ناشی از موارد زیر می باشد:

وجود یخچال فریزر در فضای پر گرد و غبار سبب تجمع گرد و غبار روی کویل های کندانسور خواهد شد و می بایست با استفاده از جاروبرقی یا برس زبر به طور صحیح تمیز شوند.

تنظیمات دمای یخچال فریزر به طور صحیح انجام نشده است و فشار بسیاری بر موتور دستگاه وارد می آید.
با مشاهده نمودن اولین نشانه های خراب شدن یخچال فریزر الکترواستیل، سریعا با تعمیرکاران ما در تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمایید تا ایرادات دستگاه شما را مورد بررسی قرار داده و آن ها را رفع نمایند.

درب یخچال فریزر الکترواستیل به صورت محکم بسته نمی شود

بسته نشدن درب یخچال امکان دارد باعث پیامدهای بعدی شود، از قبیل: زیاد شدن مصرف برق و پر شدن محیط درونی یخچال فریزر با یخ. بر همین اساسی از موارد زیر مطمئن باشید:

گذاشتن غذاها در درون یخچال فریزر به طوری که در جای خود قرار داده شوند و نزدیک درب نباشند.
قفسه های درونی و ظروف غذا، به صورت منظم در یخچال چیده شوند زیرا امکان دارد درب را دچار انسداد نموده و از محکم بسته شدن آن پیشگیری نمایند.

نوار لاستیکی دور درب یخچال فریزر را مورد بررسی قرار دهید، امکان دارد صدمه دیده باشند. در انتها اطمینان حاصل کنید که لولای درب یخچال فریزر به طور صحیح کار می کند.

عیب یابی یخچال فریزر الکترواستیل

یافتن ایرادات یخچال فریزر الکترواستیل دقیقا در همان مراحل اولیه و با دیدن اولین علائم خرابی، بسیار اهمیت دارد چون از وقوع ایرادات جدی تر، پیشگیری می نماید. عیب یابی یخچال فریزر الکترواستیل و تعمیر آن لزوما می بایست توسط یک تعمیرکار متخصص انجام شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *