مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر دونار

تعمیر یخچال فریزر دونار - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

تعمیرات سرویس نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر دونار، تمامی ایرادات یخچال را در محل شما برطرف می کند. خراب شدن یخچال یک اتفاق طبیعی و البته دردسر ساز می باشد. اگرچه لازم است با انجام تعدادی از راهکارها از معیوب شدن آن جلوگیری کنیم، اما به هر حال امکان دارد مشکل پیدا کنند.ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر دونار میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر دونار

باید یخچال خودتان را به طور مداوم سرویس کنید و ایرادات آن را شناسایی نمایید. اگر یخچال خودتان را در زمان مناسب سرویس نمایید، ایرادات یخچال قبل از زیاد شدن از بین می رود. این امر باعث می‌شود تا در هزینه خودتان صرفه جویی نمایید.

همینطور شما باید با روش های اصولی نگهداری یخچال آشنا بشوید تا جلوگیری از خراب شدن سریع یخچال شود. به هر حال در زمانی که یخچال شما باعث ایراد خاصی شده است ما در این مقاله روش های عیب یابی یخچال دونار را در اختیار شما گذاشته ایم. با ما همراه شوید تا ایرادات را رفع نمایید.

دلیل مداوم کار کردن موتور یخچال دونار چه چیزی است؟

  • معمولا موتور یخچال زمانی کار کرده و مقداری به استراحت می پردازد. در غیر این صورت به این معناست که مشکلی در آن وجود دارد. به همین دلیل نیاز است لاستیک دور درب را چک کنید و از سالم بودن آن اطمینان پیدا کنید. در غیر اینصورت این لاستیک هوا به بیرون نشتی پیدا کرده و به همین دلیل فضای درونی گرم می‌شود. به همین دلیل یخچال جهت خنک کردن فضای درونی بیشتر کار خواهد کرد.
  • درجه یخچال را بررسی نمایید که روی عددی درست تنظیم شده است.
  • مقدار گاز یخچال نیز باید چک بشود. کاهش گاز نیز باعث بروز این ایراد می‌شود.
  • از طرفی موتور نیز باید بررسی شود.

دلیل بوی بد یخچال فریزر دونار چیست؟

  • معمولا یکی از ایراداتی که بیشتر اشخاص از آن شاکی هستند، بوی بد یخچال می باشد. در یخچال فریزر دونار نیز این ایراد معمولا ایجاد می شود.
  • جهت از بین بردن این مشکل ابتدا بررسی نمایید گاز یخچال از جایی نشتی پیدا نکرده باشد. به دلیل اینکه بوی گاز یخچال خودتان دلیلی برای تولید بوی بد می باشد. به همین دلیل در زمان نشتی باید مکان دقیق نشتی را تعیین نمایید.
  • یخچال را مدام تمیز نمایید. حتما جایخی را به طور همیشگی تمیز کنید.
  • از گذاشتن غذای گرم و یا مواد غذایی مانند سیر، پیاز، ترشی و… درون یخچال خودداری نمایید.
  • برای از بین بردن بو می‌توانید از زغال استفاده نمایید.

دلیل برفک زدن دیواره پشتی یخچال دونار چه چیزی است؟

  • از دلیل اصلی به وجود آمدن این مشکل، نشتی گاز یخچال می باشد. امکان دارد گاز از قسمت لوله‌ ها باعث نشتی بشود. در صورتی که در زمان جا به جایی یخچال دقت نکنید و یخچال شما به جایی بخورد، لوله‌ها به آسانی آسیب میبینند. به همین دلیل نیز گاز از این قسمت شروع به نشتی نمی کند و باعث برفک زدن خواهد شد.
  • به همین دلیل نشتی گاز تنها باعث برفک نخواهد شد. بلکه باعث خنک نکردن یخچال هم می شود. به همین دلیل از تعمیرکاران درخواست کنید نشتی را از بین ببرسد و دوباره آن را شارژ نمایید.
  • به همین دلیل معیوب شدن ترموستات یخچال نیز می‌تواند دلیلی برای بوجود آمدن این مشکل باشد. از این طریق حتما ترموستات را بررسی نموده و با کمک تعمیرکاران آن را عوض نمایید.

به چه دلیل مواد غذایی درون یخچال دونار یخ زده می شود؟

دومین مورد که تعدادی از کاربران را درگیر کرده است، یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال می باشد.

به همین علت به وجود آمدن این ایراد موارد زیر را بررسی نمایید:

  • مرحله اول بررسی نمایید دما به درستی تنظیم شده است یا نه.
  • لازم است مواد غذایی مانند سبزیجات و میوه‌ها را درون طبقه پائین تر قرار بدهید.
  • یخچال فریزر دونار معمولا در قسمت انتهایی و بالای خود خنک تر خواهد شد. به همین دلیل سعی نمایید مواد غذایی مانند سبزیجات را در این قسمت ها نگذارید.
  • در زمان بررسی موارد بالا و تنظیم دما، اگر همچنین ایرادی باقی بماند، نیاز است با تعمیرکاران تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

نصب و تعمیر یخچال فریزر دونار در محل

به شما توصیه می شود جهت نصب یخچال خودتان حتما از تعمیرکار ماهر کمک بگیرید. نصب اصولی  و اولیه در حفظ سلامت یخچال تاثیر بسیاری دارد. در غیر اینصورت امکان دارد با ایرادات زیادی روبه رو شوید.

به همین دلیل حتما جهت نصب یخچال تازه خودتان و یا نصب دوباره با یک متخصص تماس بگیرید. سرویس دوره‌ای یخچال نیز در سلامت آن نقش بسزایی خواهد گذاشت. امکان دارد یک ایرادی در یخچال شما به وجود آمده باشد اما شما هنوز متوجه آن نشده اید. در این صورت به آسانی ایراد به وسیله تعمیرکار قابل برطرف کردن است. تعمیرکاران با بررسی این قسمت به آسانی بخش مورد نظر را بررسی نموده و برطرف می کند.

مزیت استفاده از خدمات تعمیرات سرویس

  • شما با استفاده از خدمات این مجموعه تعمیرات سرویس به عنوان تعمیرکاران حرفه ای دونار می‌توانید در مکان خودتان و بدون نیاز به صرف هزینه زیاد از خدمات ما استفاده نمایید.
  • همینطور جهت اطمینان خاطر مشتریان خدمات به طور تضمینی و با ارائه ضمانت نامه معتبر انجام می شود.
  • اگر نیاز به عوض کردن قطعات باشد از قطعات اورجینال استفاده می‌ شود.
  • هزینه تعمیرات یخچال دونار نیز طبق نرخ مصوبه اتحادیه می باشد.

جهت استفاده از خدمات :

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر سیلوان

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *