تعمیرات یخچال, مقالات

تعمیر یخچال فریزر دوو در کرج

تعمیر یخچال فریزر دوو در کرج - نمایندگی یخچال فریزر در اندیشه - کرج - مارلیک - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر دوو در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

آموزش برطرف کردن کد ارورهای یخچال فریزر دوو

ممکن است به ظاهر این عنوان جالب به نظر رسد و شما مایل باشید که در این مورد مطالبی را مطالعه کنید. به دلیل آنکه هر خطا یا کد ارور بیانگر ایراد خاصی در یخچال فریزر است، یعنی در حقیقت هر یک به تنهایی معنای منحصر بفرد دارند نیاز می باشد در ارتباط با هر یک توضیحات و آموزش‌هایی به شما ارائه شود تا در موقعیت هایی که با خطا روبرو شدید بتوانید یافتن ایرادات و برطرف کردن اشکال را انجام دهید.

در ادامه تلاش بر این داریم که خطاهای گوناگون یخچال فریزر دوو را معرفی و بعد به تعریف در ارتباط با خطا و نروش برطرف کردن خطا بپردازیم. ولی پیش از آن لازم می باشد که به اطلاع شما عزیزان برسانیم که کد ارورهای مرتبط با یخچال فریزر دوو مانند سایر برندها نبوده و متفاوت می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

متداول ترین کد ارورهای یخچال فریزر دوو

همان گونه که در بالا به آن اشاره نمودیم کد ارورهای گوناگونی برای یخچال فریزر دوو وجود دارد.

ولی متداول ترین این کد ارورها که امکان دارد بیشتر از سایر خطاها رخ دهد به صورت موارد زیر است:

کدخطایF1

اولین کد ارور رایجی که امکان دارد برای یخچال فریزر رخ دهد خطای f1 می باشد. خطای f1 مرتبط با حسگر فریزر است. موقعی که جریان حسگر قطع یا اتصالات کوتاه داشته باشد، و کمپرسور فن به صورت حدودی 25 دقیقه روشن و 25 دقیقه خاموش باشد، در صورتی که حسگر معیوب نباشد به صورت خودکار خطا یا کد ارور بر روی دیسپلی برطرف خواهد شد.

کدخطای r1

کد ارور r1 هم بر اثر قطع و وصل شدن اتصالات ناگهانی حسگر یخچال فریزر اتفاق می‌افتد. نیاز می باشد برای عیب یابی شرایط دمای محیط و یخچال فریزر را بررسی نمائید. اگر دما معمولی و نرمال باشد کد ارور خود به خود از بین می رود.

کدخطای rt

یکی دیگر از کد ارورهای معمول یخچال فریزر دوو خطای rt می باشد. در موقعیت هایی این خطا بر روی دیسپلی ظاهر می‌شود که اتصالات و قطع و وصلی پی در پی برای حسگر وجود داشته باشد. موقعی که یخچال فریزر کارکرد عادی داشته باشد خطا به صورت خودکار از بین می‌رود اما در صورتی که حسگر معیوب شده باشد این خطا تا موقعی که ایراد رفع نشود بر روی صفحه ی نمایش باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

کد خطای d1

در زمان قطعی برق در حسگر و داشتن اتصالات خطا d1 به وجود می‌آید. برای مدت 30 دقیقه یخچال فریزر را خاموش کنید بعد دوباره آن را روشن نمائید، در صورتی که پس از خاموش روشن نمودن سیستم دیفراست یخچال فریزر به حالت اولیه برگشت یعنی حسگر دیفراست سالم و کد ارور از بین خواهد رفت. اگر خطا بر روی صفحه ی نمایش باقی ماند یعنی حسگر دیفراست ایراد جدی دارد.

کد خطای dr

خطا یا کد ارور dr در یخچال فریزر دوو به معنای ایراد داشتن و معیوب شدن بخش میکروسوئیچ درب است. تلاش نمائید کارکرد مربوط به سنسور میکروسوئیچ درب را پاک و ریست نمائید.

کد خطای df

زمانی که میکرو سوئیچ درب فریزر دچار ایراد شده باشد خطای df روی صفحه ی نمایش ظاهر خواهد شد. هنگامی که باز و بسته بودن درب دقیق تشخیص داده شود بعد از مدت کوتاهی ارور حذف خواهد شد. در صورتی که خطا بر روی دیسپلی باقی ماند می بایست توسط تکنسین ایراد بررسی و رفع شود.

کدخطای dh

هنگامی که اشکال از میکروسوئیچ درب یخچال فریزر باشد خطای dh رخ می‌دهد. اگر باز و بسته بودن درب به صورت دقیق تشخیص داده شود پس از مدت کوتاهی خطا حذف خواهد گردید. در صورتی که خطا بر روی دیسپلی باقی ماند می بایست توسط تکنسین تعمیر یخچال فریزر دوو ایراد بررسی و رفع شود.

کد خطای c1

خطای c1 به صورت مستقیم به غیر طبیعی و یا اشتباه بودن برنامه دیسپلی اشاره می کند. اغلب هنگامی که کمپرسور یا موتور یخچال برای مدت 3-4 ساعت فعالیت داشته و دمای حسگر d بالای -5 باشد این خطا رخ می‌دهد. در صورتی که یخچال فریزر به حالت طبیعی برگشت و دمای حسگر زیر -5 باشد خطا از بین خواهد رفت در غیر این حالت از تعمیرکار برای برطرف کردن ایراد درخواست کمک کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

کدخطای f3

زمانی که خطای f3 رخ می‌دهد، در وضعیتی که درب یخچال فریزر برای مدت کمتر از یک دقیقه باز نمانده باشد، بهتر می باشد پیش از هر اقدامی حسگر دیفراست یخچال فریزر را بررسی نمائید. در نهایت امکان دارد برای برطرف کردن ایراد قطعاتی مثل ترمودیسک، ترموفیوز، المنت و برد الکترونیکی احتیاج به عوض شدن داشته باشند. پیشنهاد می‌کنیم این کار حتما  توسط تکنسین و افراد متخصص انجام شود.

کد خطای d2

معمولا خطای d2 برای حالت دیفراست اجباری برای A\S ایجاد می شود. پس از باز نمودن قفل، کلید تنظیم یخچال فریزر را به صورت مرتب 5 مرتبه بفشارید. همزمان با آن کلید تنظیم فریزر را هم فشار دهید. در صورتی که دمای حسگر D- بالای 10 باشد پس از مدت کوتاهی خطا برطرف خواهد شد.

کد خطای e1

خطای e1 مرتبط با اشکال داشتن حسگر l- می‌باشد. نمایان شدن خطا روی دیسپلی یخچال فریزر نشانگر اتصال داشتن و قطعی کوتاه مدت حسگر است. برای برطرف کردن ایراد پس از مطمئن شدن از تامین درست آب، انداختن یخ هر 4 الی 8 ساعت پیشنهاد می‌شود. هنگامی که حسگر l- عادی و نرمال باشد کد ارور خود به خود از بین می رود.

کد خطای ft

کد ارور ft بیانگر و نشانگر ارور در حسگر SW می باشد. در این وضعیت حالت تامین آب را لغو نمائید. برای برطرف شدن کد ارور می بایست حسگر به حالت طبیعی برگردد. در غیر این حالت از تعمیرکار برای برطرف کردن ایراد کمک بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *