مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر ساب زیرو

تعمیر یخچال فریزر ساب زیرو - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر ساب زیرو میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با نمایندگی و کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر ساب زیرو

یخچال و فریزرهای ساب زیرو به علت استفاده از فناوری خنک کنندگی برتر از محبوبیت بسیاری در بین کاربران برخوردارند. این یخچال و فریزرها با وجود کیفیت زیاد که دارند، امکان دارد با ایراد خنک نشدن روبه رو باشد. پرسشی که امکان دارد برای شما نیز پیش بیاید این است که برای برطرف کردن و حل ایراد خنک نشدن یخچال و فریزر ساب زیرو چه اقداماتی باید انجام بدهیم؟ برای پیدا کردن پاسخ سوالاتی مطرح شده در ادامه با ما همراه باشید.

برطرف کردن مشکل خنک نشدن یخچال فریزر ساب زیرو

ایرادات خنک کننده ی یخچال و فریزر ساب زیرو ممکن است در تمامی برند های این سیستم وجود داشته باشد. اگر یخچال و فریزر ساب زیرو سرد نمی شود، با به کارگرفتن راه حل های ارائه شده در این مطلب می توانید ایراد را رفع کنید و در مورد بازسازی یا عوض کردن یخچال و فریزر ساب زیرو تصمیم درستی را بگیرید.

1- چک کردن لاستیک درب یخچال فریزر ساب زیرو

یکی از علت های خنک نشدن یخچال و فریزر ساب زیرو، خراب شدن لاستیک درب یخچال و فریزر است. لاستیک درب یخچال و فریزر باعث نگه داشتن هوای سرد درون سیستم در زمان بسته بودن درب آن می شود. از این رو هنگامی که با ایراد سرد نشدن یخچال و فریزر روبه رو می شوید، باید لاستیک درب را از نظر پارگی چک نمایید. آسیب دیدگی لاستیک درب سیستم موجب می شود که هوای سرد درون سیستم خارج شود و دمای سیستم را بالا ببرد.

در صورتی که لاستیک درب یخچال و فریزر ساب زیرو دچار مشکل شود باید آن را عوض نمایید. در صورتی که آسیب قابل توجهی در لاستیک درب سیستم ندیده اید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

برای مطمئن شدن عملکرد لاستیک درب سیستم میتوانیم اقدامات زیر را انجام دهیم:

  • درب یخچال و فریزر را باز کنید و یک کاغذ یا اسکناس را لابه لای درب قرار بدهید، به شکلی که نیمه ی کاغذ یا اسکناس در داخل یخچال باشد و نصف دیگر بیرون از آن باشد.
  • درب یخچال و فریزر را کامل ببندید.
  • سعی کنید اسکناس یا کاغذ را بیرون کشیده، اگر اسکناس یا کاغذ بدون مقاومت خارج شد، لاستیک درب سیستم به خوبی کار نمی کند و باید آن را عوض کنید. اگر خودتان نتوانستید لاستیک درب یخچال و فریزر ساب زیرو را تعویض کنید از کارشناس تعمیر یخچال و فریزر کمک حاصل فرمایید.

2- چک کردن تنظیمات دمای یخچال فریزر

یکی از راه حل های مهم برای حل ایراد خنک نشدن یخچال و فریزر ساب زیرو این است که تنظیمات دمای سیستم را چک کنید. پیشنهاد ساب زیرو بر این است که دمای تنظیم شده در یخچال و فریزرهایی با صفحه ی کنترل الکترونیکی روی 38 درجه ی فارنهایت باید تنظیم شود. صفحه ی کنترل یخچال و فریزر را چک کنید و در صورت لازم دما را تنظیم کنید.

در سیستم های مجهز به برد کنترل، تنظیمات دما اکثرا در گوشه ی سمت چپ و در قسمت بالایی یخچال و فریزر می باشد. برای حل ایراد خنک نشدن یخچال و فریزر ساب زیرو باید اطمینال پیدا کنید که دمای سیستم میان 4 تا 6 درجه تنظیم شده باشد.

3- تمیز کردن کویل های کندانسور یخچال و فریزر ساب زیرو

کویل های کندانسور با خنک کردن گاز مبرد یخچال و فریزر ساب زیرو، هوای داخلی سیستم را خنک می کنند. در صورتی که کویل ها کثیف یا گرد و خاک شود، و نتواند گاز مبرد را خنک کند و در نهایت یخچال و فریزر ساب زیرو خنک نخواهد شد. از این رو پیشنهاد ما به شما این است که هر 6 ماه یکبار کویل ها را تمیز کنید و از عملکرد بهینه ی آن ها اطمینان پیدا کنید.

برای تمیز کردن کویل های کندانسور یخچال و فریزر کارهای زیر را انجام میدهید:

  • برق سیستم را از کنترل پنل خاموش کنید.
  • توری را به سمت پایین کشیده تا در جای خود چفت کنید.
  • توری قسمت بالایی کویل های کندانسور را به سوی جلو و بالا حرکت دهید.
  • برق سیستم را از کنترل پنل روشن کنید.

4- آسیب قطعات یخچال و فریزر ساب زیرو

  • موتور فن کندانسور: مسئولیت موتور فن کندانسور این است که باد خنک تولید شده از کمپرسور را روی کویل های کندانسور پخش کند و باعث خنک شدن گاز مبرد شود. برای محاسبه موتور فن کندانسور، پره های فن را با دست چرخانده و از مسدود شدن فن اطمینان حاصل نمایید. اگر فن کندانسور از نظر چرخش ایرادی ندارد با استفاده از یک مولتی متر مقاومت موتور فن را اندازه بگیرید، اگر مقاومت موتور فن صفر یا نزدیک به صفر بود باید برای تعویض موتور فن از یک متخصص تعمیر یخچال و فریزر کمک بگیرید.
  • موتور فن اپراتور: موتور فن اپراتور از یک فن متفاوت تغذیه می کند. برای مطمئن شدن از کارکرد درست موتور فن گردانننده اول پره های فن را بچرخانید و بعد از اطمینان از عدم مسدود شدن آن، در صورتی که موتور صدای عجیبی داشت، با استفاده از یک مولتی متر مقاومت موتور فن ار اندازه بگیرید، اگر مقاومت موتور فن اپراتور صفر یا نزدیک به صفر بود باید موتور را تعویض کنید. برای عوض کردن موتور می توانید از تعمیرات سرویس کمک بگیرید.
  • رله استارت: هنگامی که یخچال و فریزر برای حفظ دمای سرد تنظیم شده به هوای سرد نیاز داشته باشد، رله استارت سیگنالی را به کمپرسور ارسال می کند. اگر رله استارت عیبی داشته باشد، در صورت لازم به هوای سرد کمپرسور نمی تواند هیچ سیگنالی را به کمپرسور ارسال کرده، در نهایت هوای خنک مورد لازم تولید نمی شود. در صورتی که رله ی استارت بوی سوختگی بدهد یا عدد اندازه گیری شده با مولتی متر صفر یا نزدیک به صفر باشد، نشان دهنده ی معیوب بودن رله استارت است و باید آن را عوض کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر مجیک

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با نمایندگی و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در ملارد ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *