تعمیرات یخچال, مقالات

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در کرج

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در کرج - نمایندگی یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - مارلیک - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

لیست خطاهای یخچال فریزر سامسونگ

1. عدم خنک کنندگی یخچال فریزر سامسونگ

یکی از معمول ترین ایرادات یخچال‌ فریزرهای این مارک گرم شدن آن می باشد. این ایراد یخچال فریزر سامسونگ به چهار علت ایجاد می شود: عدم تنظیم درجه یخچال، مشکل کندانسور، پاره شدن و خرابی لاستیک درب، و یا مشکل فن یخچال. عدم تنظیم دما و خراب شدن لاستیک را می‌توان به سادگی برطرف نمود، ولی در حالتی که کندانسور یا فن ایراد داشته باشد بهتر می باشد برای تعمیر از تعمیرکار متخصص کمک بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

2. خراب شدن یخساز یخچال فریزر سامسونگ

خراب شدن یخساز یخچال فریزر سامسونگ از سایر ایرادات معمول در تعمیر یخچال فریزر سامسونگ می باشد که علت های بسیاری دارد. امکان دارد جریان آب ورودی دچار قطعی شده باشد و یا قطعات الکتریکی یخچال فریزر صدمه دیده باشند. همینطور در صورت انسداد فیلترهای یخچال فریزر هم یخساز به ایراد دچار خواهد شد. بهتر می باشد در صورت چک کردن ورود جریان آب و عدم مشکل، تعمیر قطعات الکتریکی و یا برطرف نمودن مسدودی فیلترها را به تعمیرکار متخصص واگذار کنید.

3. نشتی آب یخچال فریزر سامسونگ

خراب شدن یخساز یکی از علت هایی می باشد که می‌تواند باعث نشت آب از یخچال فریزر بشود. افزون بر این مورد، خراب شدن لاستیک درب، خراب شدن آب‌سردکن، شکستن سینی تخلیه یخچال فریزر، برفک زدن اوپراتور و انسداد راه تخلیه یخچال فریزر سامسونگ می‌توانند سبب نشت کردن آب بشوند.

4. خراب شدن یخچال فریزر سامسونگ به علت داغ نمودن موتور

اصلی‌ترین علت هایی که باعث داغ شدن موتور یخچال می‌شوند کم بودن میزان گاز یخچال فریزر و احتیاج به شارژ گاز و یا تنظیم ترموستات روی دمای پایین می باشد. همان گونه که می‌دانید بدنه یخچال فریزر به صورت معمول گرم می باشد، ولی موقعی که این گرما بیشتر از اندازه و به داغی بدنه برسد به معنای وجود ایراد در موتور یخچال فریزر می باشد و احتیاج به تعمیر سریع دارد. در صورت داغ شدن موتور حتما برای عوض کردن یا تعمیر آن اقدام نمائید.

5. سر و صدای غیر عادی یخچال فریزر سامسونگ

بعضی اوقات صدای یخچال فریزر از حالت معمولی خارج شده و صداهای عجیب و گوش خراشی از یخچال فریزر شنیده میشود. در حالتی که این صداهای غیر عادی به طور مداوم ادامه یابند به این معنی می باشد که فن یخچال فریزر دچار خرابی شده است. سر و صدای اضافه همینطور می‌تواند نتیجه عدم تنظیم پایه‌های یخچال فریزر سامسونگ باشد. در این حالت می‌توانید با تنظیم نمودن پایه‌ها ایراد را رفع نمائید. بررسی نمائید آیا یخچال فریزرتان به دیوار چسبیده است یا فاصله دارد؛ نزدیکی بیشتر از اندازه یخچال فریزر به دیوار سبب انعکاس صدای موتور و شنیدن سروصدای غیر عادی می‌شود. ریشه فنی سروصدای بیشتر از اندازه یخچال فریزر اشکالات کمپرسور، موتور فن و صدمه پره‌های پروانه یا فن می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

6. تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در زمان برفک زدگی

یکی دیگر از ایرادات معمول در زمان تعمیر یخچال فریزر سامسونگ برفک زدن آن می باشد. به طور معمول در چنین موقعیت هایی با خاموش نمودن یخچال فریزر می‌توان به از میان رفتن برفک‌ها کمک نمود، ولی در حالتی که اشکال ادامه‌دار باشد به معنای وجود اشکال جدی‌تری در یخچال فریزر سامسونگ می باشد. به وجود آمدن برفک با توجه به اینکه در کدام بخش یخچال فریزر باشد علت های گوناگونی دارد. در حالتی که برفک به دور درب نزدیک باشد، احتمال دارد ایراد از خراب شدن لاستیک اطراف درب باشد که می‌توانید با عوض کردن لاستیک ایراد را برطرف نمائید. برفک زدن همه ی فضای فریزر می‌تواند نتیجه دمای بیش از حد پایین یخچال فریزر باشد که در این حالت می‌توانید ایراد را با تنظیم دما روی درجه صحیح، برطرف نمائید.

7. عدم روشن شدن یخچال فریزر سامسونگ

این ایراد از پرتکرارترین اشکالات تعمیر یخچال فریزر سامسونگ می باشد و می‌تواند در این موارد ریشه داشته باشد:

  • قطع شدن اتصالات درونی و جریان برق
  • خراب شدن ترموستات یخچال فریزر
  • خراب شدن اورلود
  • اشکالات موتور

قدم اول در رفع این ایراد چک کردن اتصال برق یخچال فریزر می باشد و با بررسی پریز برق، دوشاخه و کابل شروع خواهد شد. اغلب اوقات ایراد با همین اقدام ساده برطرف می شود. در حالت پبچیده‌تر بودن ایراد نیاز می باشد از یک متخصص کمک بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

5 خطای مهم در تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

خطاهایی که در ادامه چک خواهیم کرد در همه ی مدل‌های یخچال فریزر سامسونگ مشترک می باشند و در صورت نمایش آنها می بایست سریعا اقدام به برطرف کردن ارور نمود:

  • کد ارور 1E یا SE: این خطا معمولا در هنگام قطعی برق یخچال فریزر نشان داده می‌شود. برای رفع کردن آن کافی می باشد کلیدهای power save و lighting را به صورت همزمان و به مدت 10 ثانیه بفشارید.
  • کد ارور 5، 5e و 4e: این کدهای ارور در نتیجه از کار افتادگی و خراب شدن حسگر دیفراست فریزر و همینطور قطع شدن جریان برق نشان داده می‌شود. برای رفع کردن این خطاها می‌توانید یخچال فریزر را ریست نمائید.
  • کد ارور 6eاین کد ارور مرتبط با حسگر دمای محیط هم به طور معمول پس از قطعی جریان برق نشان داده می‌شود. برای برطرف کردن آن کلیدهای Power Freeze و Power Cool را به صورت همزمان برای 20 ثانیه بفشارید.
  • کد ارور 23eنمایش این کد ارور به طور معمول به وجود ایراد در کارکرد فن مربوط می‌شود. در حالتی که فن دچار اشکال شده باشد احتیاج به تعمیر یا عوض کردن آن دارید.
  • کدهای ارور 88کدهای ارور 88، 83e ،85e  و 86e یخچال فریزر سامسونگ در حالت اختلال در کارکرد مبدل PBA نشان داده می‌شوند. در صورت دیدن این خطاها یخچال فریزر را از برق جدا کرده و بعد از 5 دقیقه دوباره آن را به برق وصل کنید. بعضی اوقات برای برطرف کردن خطای یخچال فریزر سامسونگ کافی می باشد آن را ریست نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *