مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر سیلوان

تعمیر یخچال فریزر سیلوان - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر سیلوان میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

مشکل یابی و تعمیر یخچال فریزر سیلوان زمانی که یخچال خنک نمی کند:

زمانی که یخچال شما به کار افتاده است، اما باد خنک نمی دهد، باید موارد زیر را بررسی نمایید، البته باید به این نکته توجه کنید که نمونه یخچال سیلوان شما الکترونیکی است یا نیمه مکانیکی و یا مکانیکی و بعداز آن با توجه به نمونه یخچال سیلوان خودتان، بررسی نمایید که به چه دلیل یخچال فریزر سیلوان شما باد خنک نمی دهد.

اگر یخچال سیلوان شما از نوع الکتریکی باشد، باید موارد زیر را بررسی نمایید:

  • سنسور
  • ترمودیسک
  • برد الکترونیکی
  • المنت
  • گاز
  • کمپرسور

پس از بررسی موردهای بالا ، اگر مشکل از هر کدام از موارد بالا است، باید جهت تعمیرات یخچال فریزر سیلوان خودتان با یک، تعمیرکار متخصص و حرفه ای تعمیرات سرویس تماس بگیرید، به دلیل اینکه تعمیر قطعات تخصصی است و خودتان نمی توانید تعویض قطعات را انجام بدهید.

اگر یخچال فریزر سیلوان شما، از نوع مکانیکی است، باید موارد زیر را بررسی نمایید:

  • ترموستات
  • گاز
  • لاستیک دور درب
  • کمپرسور

اگر بعد از بررسی ترموستات یخچال فریزر سیلوان خودتان ، متوجه شدید که مشکل از ترموستات یخچال سیلوان است و به همین غلت یخچال فریزر سیلوان شما باد خنک تولید نمی کند، باید برای تنظیم عقربه ترموستات را دوباره تنظیم نمایید و اگر با تنظیم دوباره ترموستات ایراد برطرف نشد، باید آن را تعویض کنید.

کم شدن گاز یخچال فریزر سیلوان نیز یکی از دلیل های خنک نشدن، باد داخل یخچال سیلوان است، که با شارژ گاز یخچال سیلوان خودتان می توانید این مورد را برطرف نمایید.

در بعضی از موردها نیز به علت شل شدن لاستیک دور درب یخچال فریزر سیلوان و یااینکه کهنه و خراب شدن آن امکان دارد که لاستیک از محله قرار گیری خود بیرون شود، به همین علت درب یخچال فریزر سیلوان به درستی بسته نخواهد شد و به همین علت هوای گرم خارج به درون یخچال سیلوان می رود و باعث گرم شدن، محیط درون یخچال سیلوان خواهد شد. جهت برطرف نمودن این ایراد باید لاستیک دور درب یخچال فریزر سیلوان خودتان را تعویض نمایید.

اگر ایراد باد خنک ندادن، یخچال سیلوان ما به علت های موارد بالا نبود امکان دارد که کمپرسور دستگاه باعث مشکل شده باشد که جهت برطرف کردن آن باید از یک متخصص تعمیرکار کمک بگیرید، به دلیل اینکه تعمیر کمپرسور یخچال سیلوان یک امر کاملا تخصصی است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

اما اگر یخچال سیلوان شما، نیمه الکترونیکی باشد و دارای تایمر باشد، در زمانی که یخچال سیلوان باد خنک نمی دهد، باید موارد زیر را بررسی نمایید:

  • تایمر
  • ترمودیسک
  • المنت
  • گاز
  • لاستیک دور درب
  • کمپرسور

در بعضی موارد، امکان دارد که تایمر یخچال فریزر سیلوان شما خراب شده است و اندازه درجه یخچال سیلوان شما اشتباه معین شده است، در این شرایط باید از یک تعمیرکار کمک بگیرید تا تایمر یخچال سیلوان شما را تعمیر نماید.

اگر بعد از بررسی و مشکل یابی متوجه شدید که ایراد خنک نکردن یخچال از المنت های دستگاه است، باید المنت های وسیله را تعویض و تعمیر نمایید.

در این نوع از یخچالهای سیلوان نیز امکان دارد که دلیل عدم خنک شدن یخچال شما به علت کمبود گاز یخچال است که با شارژ دوباره گاز یخچال سیلوان خودتان ، می توانید این ایراد را برطرف نمایید.

در این نمونه از یخچال ها نیز از دلیل های خنک نشدن یخچال می تواند، لاستیک دور درب آن است که اجازه بسته شدن کامل درب یخچال را نخواهد داد، در این مورد نیز با عوض کردن لاستیک دور درب یخچال می توانید، این ایراد را برطرف نمایید.

و در انتها اگر با بررسی همه موردهای بالا هیچگونه ایرادی در یخچال خودتان، پیدا نکردید باید کمپرسور دستگاه را بررسی نمایید زیرا امکان دارد که دلیل خنک نشدن یخچال، خرابی در کمپرسور یخچال سیلوان است، در این صورت جهت تعمیر یخچال سیلوان خودتان باید از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید.

مشکل یابی و تعمیرات یخچال سیلوان زمانی که برفک می زند:

برفک زدن یخچال سیلوان بخصوص در مدل های قدیمی تر یکی از متداول ترین مشکلات به وجود آمده است که برای از بین بردن آن باید موارد زیر را برطرف نمایید:

اگر یخچال خودتان، در محیطی قرار گرفته است که در آن محیط رطوبت زیادی ایجاد می شود، هر بار زمان که بخواهید درب یخچال سیلوان خودتان را باز و بسته نمایید مقدار بیشتری رطوبت به درون یخچال شما خواهد رفت و همین علت باعث می شود، یخچال سیلوان شما برفک زده باشد. 

یکی نمونه دیگر از علت های برفک زدن یخچال سیلوان، خرابی لاستیک درب یخچال است. به دلیل اینکه در این شرایط درب یخچالتان به درستی بسته نخواهد شد و رطوبت و گرمای خارج به داخل یخچال خواهد رفت.

خرابی ترموستات یخچال همچنین از دیگر علت های برفک زدن یخچال است که با تنظیم دوباره ترموستات می توانید، این ایراد را برطرف نمایید، اما اگر موفق نشدید نیاز است که ترموستات وسیله خودتان را تعویض نمایید و برای تعمیر یخچال فریزر سیلوان خودتان با یک تعمیرکار تعمیرات سرویس تماس حاصل نمایید.

یافتن خطاها و تعمیر یخچال زمانی که موتور یخچال سیلوان داغ می شود:

معمولا داغ بودن موتور یخچال سیلوان تا %80 طبیعی است و نگران کننده نخواهد بود، اما اگر احساس کنید که داغ شدن موتور یخچال سیلوان بیش از حد شده است، برای پیدا کردن مشکل لازم است که در اول رله اورلود موتور را بررسی نمایید و در زمان مشاهده هرگونه ایراد  خطا با یک تعمیرکار تماس بگیرید، بررسی نمایید که مدار کیپ نشده باشد. اگر ایراد در موردهای بالا نبود چک نمایید که کمپرسور یخچال سیلوان نسوخته است، به دلیل اینکه سوختن کمپرسور یکی از بیشترین دلیل های داغ شدن موتور یخچال سیلوان است.

بیشتر بخوانید:تعمیر یخچال فریزر کنمور

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *