تعمیرات یخچال, مقالات

تعمیر یخچال فریزر فریجیدر

تعمیر یخچال فریزر فریجیدر - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر فریجیدر میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر فریجیدر

یخچال شما یکی از مهمترین لوازم خانه شماست و سالم بودن آن ضروری است. اگر یخچال فریجیدر شما مشکلی داشته باشد، یک کد خطا نمایش میدهد تا ماهیت خرابی را به شما اطلاع دهد.

کد خطا OP در صفحه نمایش یخچال

اگر کد خطای OP روی صفحه نمایش دمای یخچال شما نشان داده می شود، این نشان دهنده باز بودن درب یخچال است. اگر نمایش داده می شود اما در بسته است، این نشان دهنده مشکل در سنسور دمای یخچال شما است. 

برای رفع علت اصلی این کد خطا، برق یخچال خود را خاموش کنید و سپس سنسور دمای یخچال را پیدا کنید. پس از قرار گرفتن، سیم کشی بین سنسور و برد کنترل الکترونیکی را بررسی کنید. در صورت وجود ایراد در سیم کشی، قبل از ناپدید شدن کد خطای OP، باید تعمیر شود.

کد خطا OP در صفحه نمایش فریزر 

اگر کد خطای OP روی صفحه نمایش دمای فریزر نمایش داده می شود، به این معنی است که درب فریزر شما باز است. اگر در حال نمایش است اما در بسته است، این نشان دهنده مشکل در سنسور دما در فریزر شما است.

برای حل مشکل، یخچال خود را از برق بکشید، سنسور دمای فریزر را بیابید و سپس سیم‌کشی بین سنسور و برد کنترل الکترونیکی را بررسی کنید. در صورت وجود مشکل در سیم کشی باید تعمیر شود. پس از تعمیر، یخچال خود را دوباره روشن کنید و بررسی کنید که آیا کد خطای OP از بین رفته است.

کد خطا SH در صفحه نمایش یخچال

اگر کد خطای SH روی صفحه نمایش دمای یخچال شما نمایش داده می شود، به این معنی است که سنسور دمای یخچال کوتاه شده است. برای تعمیر یا تعویض سنسور، یخچال خود را از برق بکشید و سنسور دمای یخچال را پیدا کنید.

پس از قرار گرفتن، دسته سیم ها را از آن جدا کنید. سپس باید سنسور را با یک مولتی متر بررسی کنید تا از تداوم آن اطمینان حاصل کنید. اگر تداوم نداشته باشد، باید تعویض شود. اگر مولتی متر برای تست سنسور ندارید، می توانید سنسور را تعویض کنید یا سنسور قبلی را دوباره وصل کنید و ببینید که آیا این مشکل را حل می کند یا خیر.

کد خطا SH در صفحه نمایش فریزر

اگر کد خطای SH روی صفحه نمایش دمای فریزر نشان داده شود، به این معنی است که سنسور دمای فریزر کوتاه شده است. برای رفع این مشکل، باید یخچال خود را از برق بکشید و سنسور دمای فریزر را پیدا کنید. هنگامی که سنسور را پیدا کردید، آن را با برداشتن دسته سیم جدا کنید.

سپس باید سنسور را با یک مولتی متر بررسی کنید تا از تداوم آن اطمینان حاصل کنید. اگر تداوم نداشته باشد، باید تعویض شود. اگر مولتی متر برای تست سنسور ندارید، آن را با یک سنسور جدید جایگزین کنید یا می توانید امتحان کنید و سنسور قبلی را دوباره وصل کنید و ببینید که آیا کار می کند یا خیر. 

کدهای خطا SY یا EF در نمایشگر یخچال

کدهای خطا SY یا EF نشان می دهد که فن اواپراتور شما مشکلی دارد به ویژه، احتمال خرابی مدار برای حل این مشکل، باید یخچال خود را خاموش کنید و سپس فن اواپراتور را پیدا کنید.

هنگامی که فن را پیدا کردید، باید کانکتور دسته سیم را پیدا کنید و بررسی کنید که آیا آسیب آشکاری به سیم کشی وارد شده است یا خیر. اگر آسیب آشکاری وجود نداشته باشد، سیم کشی باید با یک مولتی متر بررسی شود و در صورت معیوب بودن سیم کشی باید تعویض شود.

کدهای خطا SY، CE، SY یا CF در نمایشگر یخچال

این کدهای خطا نشان می دهد که برد کنترل الکترونیکی نمی تواند با رابط کاربری ارتباط برقرار کند. برای حل این مشکل، یخچال را خاموش کنید، دسته سیمی را که رابط کاربری را با برد کنترل الکترونیکی متصل می‌کند، پیدا کرده و سیم‌کشی را برای هر گونه نشانه آسیب بررسی کنید. اگر آسیب دید سیم کشی را تعویض کنید. اگر سیم کشی آسیب ندیده است، می توانید آن را با یک مولتی متر بررسی کنید و در صورت معیوب بودن سیم کشی را تعویض کنید.

کدهای خطا DF در صفحه نمایش یخچال

این کد خطا به معنی مشکل در مدار یخ زدایی است. زمانی که برد کنترل یخ زدایی نتواند چرخه یخ زدایی را فعال کند، این کد خطا ظاهر می شود. برای اینکه یخچالتان دوباره کار کند، برد کنترل یخ زدایی، دسته سیمی که برد کنترل یخ زدایی را به تایمر متصل می کند و برد کنترل اصلی را بررسی کنید تا بررسی کنید که آیا هر یک از اجزا به درستی کار می کنند یا خیر. برای انجام این تست ها باید از مولتی متر استفاده کنید. اگر هر یک از این قطعات معیوب باشد، باید آنها را تعویض کنید.

کد خطا SB

این خطا به این معنا است که یخچال در حالت Sabbath Mode است.

این امکان وجود دارد که یخچال به طور تصادفی با فشار دادن دکمه اشتباه یا کودکی که با پانل کنترل یخچال دست و پنجه نرم می کند، در حالت Sabbath قرار گیرد.

کنترل پنل یخچال، چراغ ها و یخ ساز وقتی در حالت Sabbath باشد کار نمی کند. فریزر و یخچال به طور منظم خنک می شوند.

خوشبختانه، اگر یخچال فریجیدر شما این کد خطا را نمایش دهد، راه حل آسانی است.

برای رفع این مشکل:

دکمه های “V” و “+” را به طور همزمان به مدت پنج ثانیه فشار داده و نگه دارید تا حالت Sabbath خاموش شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *