مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر مجیک در کرج

تعمیر یخچال فریزر مجیک در کرج - نمایندگی یخچال فریزر در اندیشه - کرج - مارلیک - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر مجیک در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر مجیک زمانی که برفک می زند

برفک زدن یخچال فریزر مجیک به خصوص در مدل های قدیمی تر یکی از متداول ترین ایرادات ایجاد شده می باشد که برای رفع آن می بایست موارد زیر را رفع نمائید.

در صورتی که یخچال فریزر شما، در محیطی قرار داده شده است که در آن محیط رطوبت بسیاری هست، هر دفعه که بخواهید درب یخچال فریزر مجیک خود را باز و بسته نمائید میزان بسیاری رطوبت به درون یخچال فریزر شما می رود و همین مسئله سبب می شود، یخچال فریزر شما برفک بزند. برای رفع این مسئله به شما عزیزان توصیه می کنیم که یخچال فریزر خود را در کنار اجاق گاز و یا سماور نگذارید.

یکی دیگر از علل برفک زدن یخچال فریزرمی تواند، خراب شدن لاستیک اطراف درب باشد. چون در این وضعیت درب یخچال شما به طور صحیح بسته نمی شود و رطوبت و گرمای خارج به درون یخچال می رود.

خراب شدن ترموستات یخچال هم از سایر علل برفک زدن یخچال است که با تنظیم دوباره ترموستات می توانید، این اشکال را رفع نمائید، ولی در صورتی که موفق نشدید نیاز می باشد که ترموستات دستگاه خود را عوض نمائید و برای تعمیر یخچال فریزر خود با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر زمانی که موتور یخچال فریزر داغ کرده

به طور معمول داغ شدن موتور یخچال تا 80 درصد طبیعی است و نگران کننده نمی باشد، ولی در صورتی که احساس کردید که داغ شدن موتور یخچال فریزر از حد طبیعی خود خارج شده، برای عیب یابی این ایراد بهتر می باشد که اول رله اورلود موتور را چک نمائید و در صورت دیدن هر نوع ایراد با یک تعمیرکار تماس بگیرید، چک نمائید که مدار کیپ نکرده باشد. در صورتی که اشکال در موارد بالا نبود بررسی نمائید که کمپرسور یخچال فریزر نسوخته باشد، چون سوختن کمپرسور یکی از عمده علل داغ شدن موتور یخچال فریزر است.

اگر یخچال شما، از آن دسته یخچال هایی است که فن در کنار کمپرسور می باشد، می بایست فن یخچال فریزر را هم بررسی نمائید.

عیب یابی یخچال فریزر مجیک زمانی که یخچال صدای غیرعادی تولید می کند

در صورتی که یخچال فریزر مجیک شما در زمان کار صدا های غیرعادی از خود تولید می کند، علل بسیاری دارد که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

در چنین وضعیتی امکان دارد، که اشکال در فن های یخچال فریزر مجیک باشد و یکی از فن های استفاده شده در یخچال خراب شده باشد و به همین علت یخچال فریزر در زمان کار صدای زیادی از خود تولید نماید، برای رفع این ایراد بهتر می باشد که فن خراب را عوض نمائید تا از بروز ایرادات جدی تر پیشگیری نمائید.

ممکن است علت صدای ناهنجار یخچال فریزر مجیک، خراب شدن موتور فن کندانسور یخچال فریزر باشد؛ به طور معمول کندانسور در کنار خود، برای خنک بودن یک فن دارد، که در صورتی که موتور آن خراب شده باشد و یا بر اثر کثیفی و یا خشکی به طور صحیح کار نکند، سبب بروز سروصدا در یخچال می شود.

در برخی شرایط و بعضی از مدل یخچال ها، به علت شروع کار و یا اتومات نمودن، سیستم برفک زدای یخچال فریزر امکان دارد، که صدای تق تق حس کنید، که کاملا طبیعی است.

بعضی اوقات بر اثر فرسودگی و گذشت عمر یخچال ها، لوله های مسیر حرکت گاز یخچال فریزر فرسوده می شوند و امکان دارد، درون لوله ها را رسوب گرفته باشد، به همین علت امکان دارد که زمان حرکت گاز در لوله ها، صدای بدی مثل زوزه کشیدن حس کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

در برخی موارد هم از یخچال فریزر خود صدای قل قل کردن به گوشتان می رسد، که این صدا در یخچال ها به علت روغن موجود در کمپرسور دستگاه به وجود می آید که علت هایی مثل جابجایی بد و یا راه اندازی بد یخچال سبب بروز این صدا در یخچال ها می شود.

یخچال فریزر پیش از شروع به کار صدای خاصی تولید می نماید و از کار می افتد

امکان دارد که در یخچال فریزر خود، دیده باشید پیش از اینکه یخچال فریزر شما آغاز به کار کند، صدای خاصی از خود تولید نموده و بعد از کار بیفتد، در چنین وضعیتی می بایست موارد زیر را چک نمائید و در صورت لازم بودن تعمیر یخچال فریزر خود با یک تعمیرکار تماس حاصل نمائید.

امکان دارد که رله استارت یخچال فریزر خراب باشد، یا مسیر گردش گاز در یخچال فریزر دچار انسداد شده باشد، که برای رفع این ایراد می بایست، لوله های عبور گاز را عوض نمائید. امکان دارد موتور یخچال فریزر شما هم نیم سوز شده باشد و به همین علت یخچال فریزر پیش از شروع به کار از خود صدای خاصی تولید می کند، که برای تعویض آن می بایست با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

اگر ایراد از موارد بالا نبود، امکان دارد که اورلود خراب شده باشد و یا برق دستگاه ضعیف شده باشد.

عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر مجیک زمانی که سبب یخ زدگی مواد غذایی می شود

در بعضی از موارد امکان دارد که زمانی که مواد غذایی را درون یخچال فریزر قرار می دهید، بعد از گذشت مدت زمان کمی، دچار یخ زدگی شود، در این وضعیت می بایست  موارد زیر را بررسی کنید:

اول چک کنید که یخچال مجیک شما، ایراد عدم اتومات نداشته باشد، در صورتی که در این قسمت ایرادی وجود نداشت ترموستات دستگاه را چک نمائید، چون مشکل در ترموستات سبب می شود که یخچال مجیک نتواند دمای مدنظر را تنظیم نماید به همین علت با افزایش یافتن دمای دستگاه، مواد غذایی درون یخچال مجیک یخ می زند.

در صورتی که ایراد در موارد بالا نبود، بهتر می باشد چک نمائید که دریچه دمپر یخچال فریزر مجیک بیشتر از اندازه باز نشده باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *