مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر مولتی مکس

تعمیر یخچال فریزر مولتی مکس - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

در این مرحله برای چک کردن خطاهای شایع یخچال و فریزر مولتی مکس می پردازیم؛ شما با مشاهده این قسمت ممکن است در بعضی موارد بتوانید یخچال و فریزر خود را در منزل درست کنید. ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر مولتی مکس میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با نمایندگی و کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

علت های تعمیر یخچال و فریزر مولتی مکس وقتی که یخچال  توانایی خنک کردن را ندارد

<>زمانی که دستگاه شما کار می کند، اما توانایی خنک کردن را ندارد، باید موارد زیر را چک کنید، البته حتما به این نکته دقت کنید که نوع دستگاه مولتی مکس شما الکترونیکی می باشد، نیمه مکانیکی و یا مکانیکی و سپس با دقت به نوع دستگاه مولتی مکس خود، چک کنید که چرا دستگاه مولتی مکس شما توانایی تولید باد خنک را ندارد.

اگر دستگاه مولتی مکس شما از نوع الکتریکی است، حتما موارد زیر را چک کنید:

  • حسگر
  • صفحه نمایش الکترونیکی
  • ترمودیسک
  • المنت
  • کمپرسور
  • گاز

پس از چک کردن موارد بالا، اگر ایراد از هر کدام از موارد بالا بود،حتما برای بازسازی دستگاه مولتی مکس خود با یک، کارشناس فنی کاربلد تماس بگیرید زیرا بازسازی قطعات بالا تخصصی است و خودتان نمی توانید آن زا تعمیر کنید.

اگر دستگاه مولتی مکس شما، از نوع مکانیکی است، باید موارد زیر را چک کنید:

  • ترموستات
  • لاستیک دور درب
  • گاز
  • کمپرسور

اگر بعد از چک کردن ترموستات دستگاه مولتی مکس خود، با مشکل مواجه شدید ایراد از ترموستات دستگاه مولتی مکس می باشد و به همین خاطر یخچال مولتی مکس شما توانایی خنک کردن دستگاه را ندارد، حتما جهت تنظیم کردن عقربه ترموستات را دوباره تنظیم کرده و اگر با تنظیم دوباره ترموستات مشکل حل نشد، باید برای عوض کردن آن اقدام کنید.

در بعضی موارد نیز به علت شل شدن لاستیک دور درب دستگاه مولتی مکس و یا کهنه و فرسوده شدن آن امکان دارد که لاستیک از محله قرار گیری خود خارج شود، به همین خاطر درب ذستگاه مولتی مکس به درستی بسته نخواهد شد و به همین خاطر هوای گرم خارج به درون مولتی مکس می رود و موجب گرم شدن، محیط درون دستگاه مولتی مکس می شود. برای رفع کردن این ایراد حتما لاستیک دور درب دستگاه مولتی مکس خود را عوض کنید.

اگر ایراد باد خنک ندادن، یخچال مولتی مکس ما به علت موارد بالا نبود امکان دارد که کمپرسور دستگاه دچار مشکل شده باشد که برای رفع کردن آن حتما از یک کارشناس فنی کمک حاصل فرمایید، چون تعمیر کمپرسور سیستم مولتی مکس یک مسئله کاملا مهم می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

اما اگر دستگاه مولتی مکس شما، نیمه الکترونیکی است و دارای تایمر می باشد، در مواردی که دستگاه مولتی مکس باد خنک تولید نمی کند، حتما موارد زیر را چک کنید:

  • المنت
  • ترمودیسک
  • گاز
  • کمپرسور
  • لاستیک دور درب
  • تایمر

در بعضی موارد، امکان دارد که تایمر دستگاه مولتی مکس شما خراب شده باشد و مقدار درجه دستگاه مولتی مکس شما اشتباه تعیین کرده باشد در این شرایط حتما از یک متخصص کمک بگیر تا تایمر دستگاه مولتی مکس شما را بازسازی کند.

اگر پس ازچک کردن و بررسی متوجه شدید که ایراد خنک نکردن دستگاه مولتی مکس از المنت های سیستم می باشد، باید المنت های سیستم را عوض و بازسازی کنید.

در این نوع از دستگاه ها مولتی مکس نیز امکان دارد که دلیل خنک نشدن دستگاه شما به علت کمبود گاز دستگاه باشد که با شارژ دوباره گاز یخچال مولتی مکس خود، می توانید این ایراد را حل کنید.

در این نوع از دستگاه ها نیز از دلیل های خنک نشدن دستگاه مولتی مکس می تواند، لاستیک دور درب آن باشد که اجازه بسته شدن کامل درب دستگاه را نمی دهد، در این موارد نیز با عوض کردن لاستیک دور درب دستگاه مولتی مکس می توانید، این ایراد را حل کنید.

و در آخر اگر با چک کردن تمامی موارد بالا هیچگونه ایرادی در دستگاه مولتی مکس خود، دیده نشد حتما کمپرسور دستگاه را چک کنید زیرا امکان دارد که دلیل خنک نشدن یخچال، آسیب در کمپرسور دستگاه مولتی مکس باشد، در این حالت برای بازسازی دستگاه مولتی مکس خود حتما از یک کارشناس فنی کمک حاصل فرمایید.

علت و بازسازی دستگاه مولتی مکس زمانی که برفک می زند

برفک زدن دستگاه مولتی مکس مخصوصا در برند های قدیمی تر یکی از شایع ترین ایرادات به وجود آمده است که برای حل کردن آن حتما موارد زیر را رفع کنید.

زمانی که یخچال شما، در جایی قرار دارد که آن مکان رطوبت بالایی دارد، هر بار که می خواهید درب یخچال مولتی مکس خود را باز و بسته کنید میزان بالایی رطوبت به درون دستگاه شما می رود و این مسئله موجب می شود، یخچال مولتی مکس شما برفک بزند. برای حل کردن این مسئله به شما عزیزان توصیه می کنیم که یخچال مولتی مکس خود را در کنار اجاق گاز و یا سماور قرار ندهید.

یکی دیگر از دلایل برفک زدن یخچال مولتی مکس می تواند، آسیب دیدن لاستیک درب یخچال باشد. به این دلیل که در این شرایط درب دستگاه شما به درستی بسته نمی شود و رطوبت و گرمای خارج به داخل دستگاه می رود.

علت و بازسازی دستگاه زمانی  که موتور یخچال مولتی مکس داغ کرده است

معمولا داغ شدن موتور دستگاه مولتی مکس تا 80 درصد عادی است و نگران کننده نیست، اما اگر حس کردید که داغ شدن موتور دستگاه مولتی مکس از حد عادی خود خارج شده است، برای برطرف کردن این ایراد بهتر است که اول رله اورلود موتور را چک کنید و در صورت مواجه شدن با هرگونه ایراد به یک کارشناس تماس حاصل فرمایید، چک کنید که مدار کیپ نشده باشد. اگر ایراد در این موارد نبود بررسی کنید که کمپرسور دستگاه مولتی مکس نسوخته باشد، چون سوختن کمپرسور یکی از عمده دلیلهای داغ شدن موتور یخچال مولتی مکس می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر مجیک

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با نمایندگی و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در ملارد ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *