مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر میله

تعمیر یخچال فریزر میله - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر میله میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

کدهای خطای یخچال میله

یخچال محصولی مفید برای هر خانه ای است و این محصول در هر خانه ای استفاده می شود. گاهی اوقات حاوی کد خطا است. ما می توانیم بعضی از عدد های ارور را در خانه درست کنیم و حتما لازم نیست با یک تعمیر کار تماس بگیرید تا برخی از کدهای خطا را برطرف کند. در این مقاله تمامی کدهای خطای یخچال میله را پیدا خواهید کرد و امیدوارم از این مقاله بهره زیادی ببرید.

کدهای خطا مسئله
F0 نقص سنسور هوای تازه “BioFresh”
F1 سنسور محفظه تبرید
F2 سنسور اواپراتور معیوب
F3 محفظه فریزر سنسور هوا معیوب
F4 نشان دهنده خرابی اواپراتور سنسور است
F5 کنترل ریزپردازنده نقص کارت
01,_F,21 گسل یخ
صداهای معمولی: Brrrrrr… صدای زمزمه توسط موتور (کمپرسور) ایجاد می شود. این صدا می تواند برای مدت کوتاهی هنگام روشن شدن موتور بلندتر شود.
صداهای معمولی: بلوب، بلوب… هنگامی که مایع خنک کننده در لوله ها در حال گردش است صدای غرغره شنیده می شود.
صداهای معمولی: کلیک کنید… هنگامی که ترموستات موتور را روشن و خاموش می کند صداهای کلیک ایجاد می شود.
صداهای معمولی: Sssrrrrr… در دستگاه های چند منطقه ای و بدون یخ زدگی، گاهی اوقات می توانید فقط حرکت فن را در داخل دستگاه بشنوید. در وسایلی که دارای مخزن آب هستند، هنگامی که آب از مخزن آب پمپاژ می شود، صدای وزوز شنیده می شود.
صداهای معمولی: ترک… هنگامی که مواد در داخل دستگاه منبسط می شوند صدای ترک شنیده می شود.
nA دمای بخش فریزر در چند روز گذشته به دلیل قطع برق در برخی مواقع بسیار بالا رفته است. دکمه خاموش هشدار را در حالی که “nA” در نمایشگر روشن است فشار دهید. صفحه نمایش گرم ترین دمایی را که در فریزر در طول قطع برق به مدت حدود 1 دقیقه رسیده است نشان می دهد. سپس صفحه نمایش به دمای فعلی در قسمت فریزر باز می گردد. پس از قطع برق، دستگاه در آخرین دمای تنظیم شده به کار خود ادامه می دهد، نیازی به تنظیم مجدد نیست.

عیب یابی یخچال میله

با کمک راهنمای زیر، مشکلات جزئی را می توان به راحتی بدون تماس با تعمیرات سرویس اصلاح کرد. اگر پس از مشورت با این راهنما، نمی‌توانید مشکل را برطرف کنید، لطفاً با تعمیرات سرویس تماس بگیرید. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که برای بازدیدهای غیرضروری از خدمات که در آن مشکل می‌توانست همانطور که در این دستورالعمل‌های عملیاتی توضیح داده شده است اصلاح شود، هزینه فراخوان اعمال می‌شود. برای جلوگیری از خروج سرما، از باز کردن درب دستگاه تا رفع عیب خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

مسئله علت احتمالی درمان
شما نمی توانید دستگاه را خاموش کنید. قفل ایمنی روشن است. نماد “قفل” روشن می شود. قفل ایمنی را خاموش کنید (به “تنظیمات – روشن/خاموش کردن قفل ایمنی” مراجعه کنید).
دیوارهای خارجی
دستگاه احساس
گرما می کنند.
این عیب نیست. گرمای حاصل از فرآیند خنک‌ سازی برای جلوگیری از ایجاد میعان بر روی دستگاه استفاده می‌شود. هیچ یک.
کف یخچال خیس است. سوراخ تخلیه میعانات مسدود شده است. کانال میعانات و سوراخ تخلیه را تمیز کنید.
روشنایی LED در کشوی میوه و سبزیجات کار نمی کند. برای جلوگیری از گرمای بیش از حد، نور پس از حدوداً به طور خودکار خاموش می شود. 15 دقیقه اگر در باز بماند. برای جلوگیری از گرمای بیش از حد، نور پس از حدوداً به طور خودکار خاموش می شود. 15 دقیقه اگر در باز بماند.
روشنایی LED در قفسه های قابل تنظیم کار نمی کند. برای جلوگیری از گرمای بیش از حد، نور پس از حدوداً به طور خودکار خاموش می شود. 15 دقیقه اگر در باز بماند. درب دستگاه را ببندید. هنگامی که در باز می شود، روشنایی داخلی دوباره کار می کند.
روشنایی LED در قفسه های قابل تنظیم کار نمی کند. مایع با نور LED روی قفسه یا دیسک‌های فلزی (تماس‌ها) در دنده‌های نگهدارنده سمت چپ تماس پیدا کرده است. یک برش ایمنی روشنایی داخلی را خاموش می کند. نوار فولادی ضد زنگ را با روشنایی LED با یک پارچه مرطوب پاک کنید و آن را با یک پارچه نرم خشک کنید یا بگذارید بیرون از دستگاه خشک شود. دیسک های فلزی (تماس ها) را به همین ترتیب تمیز کنید.
روشنایی LED در یکی از قفسه های قابل تنظیم کار نمی کند. قفسه قابل تنظیم به درستی در دنده های پشتیبانی قرار نمی گیرد. قفسه را فشار دهید تا در موقعیت خود قرار گیرد.
“F0 الی F9” در برد ظاهر می شود. ایرادی دارد. با میله تماس بگیر
دمای دستگاه خیلی زیاد است. این عیب نیست. تنظیم دما را اصلاح کنید. بعد از 24 ساعت دوباره دما را بررسی کنید.
کمپرسور بیشتر و برای مدت طولانی روشن می شود. شکاف های تهویه در واحد مسکونی پوشیده شده یا بیش از حد گرد و غبار شده است. شکاف های تهویه را مسدود نکنید. شکاف های تهویه را به طور منظم تمیز کنید.
کمپرسور به طور مداوم کار می کند. برای صرفه جویی در انرژی، کمپرسور با سرعت کمتری کار می کند، اما برای مدت طولانی تری، زمانی که نیاز به خنک کننده کمتر است. هیچ یک.
دمای دستگاه خیلی کم است. تنظیم دما خیلی پایین است. تنظیم دما را اصلاح کنید.
دستگاه سرد نمی شود، اگرچه کنترل ها و روشنایی داخلی کار می کنند. حالت دمو روشن می شود و نماد در نمایشگر روشن می شود. این اجازه می دهد تا دستگاه بدون روشن کردن یخچال در مراکز Miele و فروشگاه های خرده فروشی ارائه شود. حالت دمو را در خانه روشن نکنید حالت دمو را خاموش کنید.
دستگاه سرد نمی شود، رعد و برق داخلی با باز شدن در روشن نمی شود و نمایشگر تاریک است. دستگاه روشن نیست و نماد اتصال برق در نمایشگر روشن می شود. سنسور روشن/خاموش را لمس کنید.

اگر از یخچال استفاده می کنید، باید از یخچال خود محافظت کرده و از آن مراقبت کنید تا یخچال شما در سرمایش عملکرد خوبی داشته باشد.
یخچال باید در مکانی قرار گیرد که تهویه وجود داشته باشد (میانگین تهویه = عبور هوا).

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر بکو

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *