مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر نف

تعمیر یخچال فریزر نف - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر نف میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر نف

معمولا یخچال فریزر نف دچار نقص فنی می شود، بیشتر یک ارور در برد دستگاه معلوم می شود که موقع آشنایی داشتن با این خطا می توانید با تماس به تعمیرکار خطای رخ داده را تشخیص داده و در نتیجه در زمان کوتاه مدت و با هزینه کمتری آن را درست نمایید. بنابراین ما قصد داریم که در این مقاله در مورد خطاهای یخچال فریزر NEFF به شما توضیح دهیم.

لیست خطاها یخچال فریزر نف

در ادامه در مورد علت و راه حل خطاهای یخچال فریزر نف بحث خواهیم کرد. توجه داشته باشید که ریست کردن یخچال فریزر نف بعضی مواقع می تواند ایراد و خطاهای جزئی به وجود آمده رادرست کند. بنابراین تنها کاری که لازم است برای رفع بعضی از مشکلات انجام دهید این است که دستگاه را به مدت چند دقیقه خاموش کرده و دوباره آن را روشن کنید. البته بهتر است قبل از این کار عدد خطا را که نشان داده را به ذهنتان سپرده که در صورت عدم رفع ایراد، بتوانید آن را در اختیار تعمیرکار یخچال فریزر خود قرار دهید.

1.خطای E8 یا E33 یا E48 یخچال فریزر نف

دلیل خرابی:

دیدن ارور در E33 یا E8 یا E48 در یخچال فریزر نف به خاطر این است که یخ در خروجی مخزن یخ یا در سیستم یخ شکن گیر کرده است.

راه حل:

برای برطرف کردن ارورهای E33 یا E8 یا E48 در یخچال فریزر نف، درب فریزر را باز کنید و قالب های یخی که گیر کرده را خارج کنید. موقع احتیاج می توانید از یک چوب استفاده کنید، اما مواظب باشید که به یخساز خراب نشود. بیرون آوردن یخ ها، یخچال فریزر را به مدت یک دقیقه خاموش کنید و دو شاخه آن را از برق بکشید و دستگاه را دوباره به برق وصل و روشن کنید. اگرخطاهای E8 یا E33 یا E48 همچنان نمایش داده میشوند، باید برای تعمیر یخچال فریزر NEFF اقدام نمایید.

عیب یابی یخچال فریزر نف

در بعضی مواقعی که یخچال فریزر نف دچار نقص فنی می شود، ممکن است هیچ خبری از نمایان شدن کدهای خطا ها در دستگاه نباشد. در این مواقع می توان با انجام عیب یابی درست، ایراد یخچال فریزر را به راحتی ارزیابی کرده و درست  کنید. بنابراین دانستن دلیل بروز ایرادها در یخچال فریزر NEFF و نحوه ایراد آن ها، حتی اگر توانایی تعمیر یخچال فریزر را هم نداشته باشید، جهت مدیریت شرایط و پیشگیری از بروز آسیب های بیشتر در دستگاه می تواند مفید واقع شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

1. بر روی کف یخچال و فریزر نف آب جمع می شود

علت:

گرفتگی آب در کف یخچال فریزر نف به آن علت است که لوله های میعان آب یا سوراخ تخلیه که در پانل پشتی محفظه یخچال قرار دارند خراب شده اند.

راه حل:

زمانی که کف یخچال و فریزر نف خیس شده است و آب روی آن جمع شده است، حتما لوله های میعان آب و سوراخ تخلیه را با بهره گیری از یک چیز مناسب مانند گوش پاک کن پنبه ای به طور کامل پاک کنید.

2. یخچال فریزر نف زنگ هشدار خطا می دهد

علت:

زمانی که صدای زنگ هشدار های خطا به صدا در می آید در یخچال و فریزر نف به خاطر نوسان ولتاژ برق است.

راه حل:

اگر یخچال فریزر نف صدای زنگ هشدارهای خطا می دهد، با روشن و خاموش کردن دکمه On/Off یا بیرون کشیدن دو شاخه برق و دوباره روشن کرده، یخچال فریزر را یکبار خاموش و روشن کنید.

3. نمایشگر دمای قسمت فریزر نف به همراه صدای هشدار، چشمک می زند

علت:

چشمک زدن دمای قسمتی از فریزر در نمایشگر یخچال فریزر نف به همراه صدای هشدار، به این علت است که دمای فریزر خیلی بالا رفته و مواد غذایی موجود در آن در معرض خراب شدن میباشد.

راه حل:

زمانی که نمایشگر دمای قسمت فریزر در یخچال فریزر نف، چشمک می زند و یخچال صدای زنگ هشدار می دهد، برای رفع ایراد ابتدا با فشار دادن دکمه alarm/lock چشمک زدن برد و صدای زنگ هشدار نشان دادن آن است که سرمای فریزر را خاموش کنید. بعد درب فریزر را بازدید کنید تا از بسته شدن صحیح آن اطمیان حاصل شوید و اگر درب حتی کمی باز بماند تلاش کنید آن را محکم ببندید. دریچه های گردش هوای یخچال فریزر نف را بازدید کنید تا ظرف یا مواد غذایی جلوی آن را نگرفته باشد. اقلام داخل فریزر را دوباره تمیز کنید تا جای بیشتری برای گردش هوا ایجاد شود. همچنین لاستیک دور درب را بازدید کنید و در صورت خراب شدن یا پارگی، آن را عوض کنید. در نهایت نیز اگر دمای تنظیم شده برای قسمت فریزر اشتباه بود، آن را دوباره تنظیم کنید. هشدار داده میشود که این دما روی 18- درجه سانتی گراد درست شود.

4. آب از یخچال فریزر نف به بیرون مریزد

علت:

نشت کردن آب از یخچال فریزر نف به دلیل باز ماندن در و نشت آب میعان شده است.

راه حل:

در صورتی که آب از یخچال فریزر نف به بیرون میریزد، برای رفع ایراد باید از بسته شدن درب ها اطمینان پیدا کنید.

5. جا یخی یخچال و فریزر نف کار نمی کند

علت:

علت  کار نکردن یخساز یخچال فریزر نف موارد زیر است:

  • یخچال فریزر NEFF به برق یا شیر ورودی آب متصل نیست.
  • خاموش بودن عملکرد یخساز
  • روشن بودن قفل کودک
  • خراب شدن  یا گرفتگی شیلنگ تامین آب یخساز
  • پایین بودن فشار آب
  • خراب شدن شیر ورودی آب یخچال فریزر نف
  • بالارفتن دمای قسمت فریزر

راه حل:

اگر یخچال فریزر نف یخ نمی سازد برای رفع ایراد موارد زیر را انجام دهید:

  • از متصل بودن یخچال فریزر نف به برق و شیر ورودی آباطمینان پیدا کنید.
  • عملکرد جا یخی یخچال را روشن کنید و 24 ساعت صبر کنید تا محفظه یخساز پر از یخ شود.
  • قفل کودک را خاموش کنید.
  • شیلنگ ورودی آب یخساز را کنترل کنید که پیچ خوردگی و گرفتگی نداشته باشد.
  • اگر فشار آب پایین است، برای افزایش آن اقدام نمایید.
  • از باز بودن شیر ورودی آب یخچال فریزر NEFF اطمینان پیدا کنید.
  • اگر دمای قسمت فریزر بالا است، آن را روی عدد پایین تری درست کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر فریجیدر

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *