مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر نیکسان

تعمیر یخچال فریزر نیکسان - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس - مارلیک تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

عددهای ارور یخچال و فریزر نیکسان با توجه به مدل آنها احتمال دارد متفاوت باشند. بدون توجه به مدل یخچال و فریزر، بعضی از عددهای ارور یخچال و فریزر نیکسان در همه آنها مشترک هستند. در ادامه با تیم تعمیرات سرویس همراه باشید تا عدد ارور های یخچال و فریزر نیکسان را آشنا شوید و راه روش هایی را برای حل کردن هر کدام بدهیم. ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر نیکسان میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با نمایندگی و کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

فهرست مطالب

اولین گام در مواجه شدن با عددهای ارور و خطا های یخچال و فریزر نیکسان

بعد از تکرار و آشنا شدن با عددهای ارور یخچال و فریزر نیکسان تماما اگاه خواهید شد که حل بعضی از آنها کاملا تخصصی است. بهترین کار در این شرایط این است که حل ارور را به افراد حرفه ای در تعمیرات سرویس بسپارید. چون افراد حرفه ای در این زمینه با دستگاه داخلی سیستم تماما آشنا هستند.

مهم ترین عددهای خطا یخچال و فریزر نیکسان

از اصلی ترین عددهای خطا یخچال و فریزر نیکسان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کدهای خطا و ارور F1 یخچال فریزر نیکسان

دلیل عدد ارور F1

عدد ارور F1 در یخچال و فریزرهای نیکسان نشان دهنده خرابی در حسگر گرداننده فریزر می باشند.

راهکار عدد ارور F1

برای رفع این عدد ارور لازم است در مرحله اول اهم حسگر را بررسی کنید و در صورت نیاز سیم پیچی را چک نمایید. اگر خرابی سنسور تنها با تعویض کردن قطعه جدید و سالم قابل دفع می باشد، از قطعه سالم و نو استفاده کنید. البته در بعضی از مواقع ممکن است این ارور تنها با تعمیر برد اصلی سیستم رفع بشود.

عددهای ارور و خطا F2 یخچال و فریزر نیکسان

دلیل عدد ارور F2

عدد ارور F2 در یخچال و فریزرهای نیکسان نشان دهنده خرابی در حسگر گرداننده یخچال می باشند.

راهکار کد ارور F2

عدد ارور F2 مشابه زیادی با عدد F1 دارد. به همین خاطر برای حل کردن  آن لازم است اهم حسگر  و سیم پیچی را به طور کامل بررسی کنید و در صورت نیاز حسگر سالم جایگزین قطعه خراب شود. اگر مشکل از حسگر گرداننده یخچال نباشد، باید برد اصلی دستگاه بررسی و تعمیر کنید.

ارور F3 یخچال و فریزر نیکسان

دلیل عددخطا F3

یکی از شایع ترین عددهای ارور و خطا یخچال و فریزر نیکسان، عدد F3 می باشد. این عدد نشان دهنده خرابی در حسگر کابین فریزر است

راهکار عدد ارور F3

برای حل کردن  این گروه از عددهای ارور لازم است حسگر بررسی گردد و در صورت نیاز آن را با قطعه جدید جایگزین کنید. البته در بعضی از مواقع احتمال دارد بخاطر وجود مشکل در سیم کشی های مرتبط با حسگر و یا خرابی در برد اصلی این ارور نمایش داده شود. در نتیجه لازم است حل این گروه از ارورها را به افراد حرفه ای در تعمیرات سرویس بسپارید

عدد ارور F4 یخچال و فریزر نیکسان

دلیل عدد ارور F4

عدد ارور F4 در یخچال و فریزرهای نیکسان اشاره کننده خرابی در حسگر کابین یخچال می باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

راهکار عدد ارور F4

حسگر کابین یخچال را بررسی کنید و مشکلات موجود در آن را حل نمایید. اگر مشکل با تعمیر و تبادل حسگر حل نشد، بهتر است برد اصلی سیستم نیز بررسی گردد.

عددهای ارور و خطا E1 یخچال فریزر نیکسان

دلیل عدد ارور E1

بعد از استفاده مداوم از یخچال فریزر نیکسان با گذشت زمان عدد ارور E1 امکان دارد بر روی صفحه نمایش آن بروز کند. این عدد گروه از عددهای خطا یخچال و فریزر نیکسان به مفهوم ایراد در فن فریزر است

راهکار عدد ارور E1

برای حل کردن عدد ارور E1  اول باید فن را به طور کامل چک کنید. موتور فن و همچنین سیم پیچی آن را بررسی نمایید و مشکلات موجود را حل کنید.

ارور E2 یخچال و فریزر نیکسان

دلیل عدد ارور E2

از دیگر خطاهای یخچال و فریزر نیکسان می توان به عدد E2 اشاره نمود. این عدد ارور بیانگرخرابی فن یخچال است

راهکار عدد ارور E2

فن یخچال و فریزر را به طور کامل چک نمایید و مشکلات موجود را حل کنید. البته در بعضی از مدت لازم است برد اصلی سیستم بررسی گردد.

خطا E3 یخچال و فریزر نیکسان

دلیل عدد ارور E3

در صورتیکه عدد ارور E3 بر روی صفحه نمایش یخچال وجود داشته باشد به معنی خرابی در فن کمپرسور کندانسور است

راهکار عدد ارور E3

در  مرحله اول لازم است تا سیم پیچی فن را چک  کنید و مشکلات احتمالی را حل کنید. در بسیاری از موقع کابل متصل کننده فن به کابین قطع می باشد که باید تعمیر شود. در انتها اگر مشکل حل نشود، باید برد اصلی یخچال فریزر چک و تعمیر شود.

عددهای ارور و خطا H1 یخچال و فریزر نیکسان

دلیل عدد ارور H1

در صورت بروز مشکل و خرابی در هیتر گرداننده فریزر نیکسان این عدد خطا دیده میشود.

راهکار عدد ارور H1

ایستادگی هیتر را چک کنید و در صورت نیاز آن را تعمیر و یا با قطعه سالم تعویض کنید. البته توجه داشته باشید که سیم پیچی حتما بررسی شود.

عدد ارور F1 یخچال و فریزر نیکسان

دلیل عدد ارور H2

عدد ارور H2 در یخچال و فریزرهای نیکسان نشان دهنده خرابی در حسگر گرداننده فریزر می باشند.

راهکار عدد ارور H2

برای حل کردن این عدد ارور در اولین مرحله  لازم است ایستادگی هیتر سنجیده شود و اگر مشکلی در آن وجود داشت، قطعه سالم را جایگزین هیتر ناقص کنید. اگر هیتر مشکلی نداشته باشد، به احتمال زیاد در برد دستگاه خرابی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر هیوندای

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با نمایندگی و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در ملارد ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *