مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر هایسنس

تعمیر یخچال فریزر هایسنس - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر هایسنس میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر هایسنس

مکانیسم پیدا کردن مشکل یخچال فریزر هایسنس ارورها را در عددهای برنامه ریزی شده در دستگاه کنترل مرکزی سیستم نمایش می دهد. این کدها برای اکثر مصرف کنندگان پیچیده هستند. با این حال، این راهنما تمام اطلاعات لازم برای درک و رفع این کدهای خطا را ارائه می دهد.

کدهای خطای یخچال فریزر هایسنس

کد خطا E1: خرابی سنسور یخچال

این خطا در قسمت نمایش دمای یخچال نمایش داده می شود. و ناشی از معیوب بودن سنسورهای یخچال است. این کد خطا نشان دهنده اتصال کوتاه یا مدار باز در سنسور دمای محفظه یخچال است.

سنسور را با استفاده از مولتی متر با سوئیچ اهم بررسی کنید. مقاومت سنسور را بگیرید. و آن را با مقدار های استاندارد درست مقایسه کنید. همچنین باید تأیید کنید که آیا اتصال خوب است یا خیر.

اگر سنسور دما معیوب است. باید سنسور را تعویض کنید. در همین راستا، PCB کنترل را در صورت ایراد تغییر دهید. اگر درباره روش انجام این کار اطمینان ندارید. با یک متخصص یخچال در محل خود تماس بگیرید.

کد خطای E3: خرابی سنسور فریزر

کد خطا E3 ناشی از معیوب بودن سنسور فریزر است. و در ناحیه نمایش دمای فریزر نمایش داده می شود. این کد خطا نشان دهنده اتصال کوتاه یا مدار باز در سنسور دمای محفظه فریزر است. سنسور را با استفاده از مولتی متر با سوئیچ اهم بررسی کنید.

مقاومت سنسور را بگیرید و آن را با مقادیر استاندارد مقایسه کنید. همچنین باید تأیید کنید که آیا اتصال خوب است یا خیر. اگر سنسور دما معیوب است. باید سنسور را تعویض کنید. در همین راستا، PCB کنترل را در صورت ایراد تغییر دهید. اگر درباره روش انجام این کار اطمینان ندارید. با یک متخصص یخچال تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر ایندزیت

کد خطای یخچال هایسنس h

کد خطای هایسنس h خطای دمای بالا است. می‌توانید با فشار دادن تنظیمات دما از شر آن خلاص شوید. اما تا زمانی که دما خیلی بالا باشد باز می‌گردد. برای خنک شدن آن، سعی کنید کویل های زیر یخچال را با استفاده از برس یا هوور تمیز کنید.

اگر هنوز دفترچه راهنمای یخچال خود را دارید. می توانید به آن مراجعه کنید تا ببینید که برای خنک نگه داشتن یخچال خود چه تعمیر و نگهداری منظمی باید انجام شود.

کد خطا Ec: اشکال در ارسال ارتباط

کد خطا Ec نشان دهنده نقص در توانایی ارسال ارتباطی یخچال شما است. در قسمت نمایشگر دمای یخچال شما نشان داده می شود. این عدد ارور در برد نمایشگر دیجیتال نشان داده می شود.

این بدان معنی است که یک مشکل ارتباطی بین PCB صفحه نمایش و PCB اصلی وجود دارد. این خرابی ارتباطات برای یخچال شما مضر است. با بازرسی ترمینال سیم آن را تعمیر کنید. مطمئن شوید که ترمینال سیم سالم است و بین PCB صفحه نمایش و PCB اصلی برق ثابت نیست. همچنین باید PCB اصلی و PCB نمایشگر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در بهترین شرایط کاری خود هستند.

اگر نمایشگر و PCB اصلی هر دو معیوب هستند. باید آنها را با یک PCB جدید جایگزین کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر آرتیکا

کد خطای Er: اشکال در دریافت ارتباط

زمانی که توانایی دریافت ارتباط یخچال فریزر شما صدمه می بیند. سیستم شما عد ارور Er را در قسمت نمایش دمای خود نشان می دهد.

عیب یابی یخچال فریزر هایسنس

مشکلات رایجی وجود دارد که احتمالاً هنگام استفاده از یخچال هایسنس با آنها مواجه خواهید شد. این بخش به شما کمک می کند تا به طور جامع با این مسائل برخورد کنید.

خنک کننده به اندازه کافی خوب نیست

این مشکل بیشتر به دلیل نشت گاز در یخچال شما رخ می دهد. هر گونه نشت گاز باعث کاهش عملکرد صحیح یخچال شما می شود.

خرابی در نتیجه نشت گاز به صورت فشار کمتر سیستم چرخه مایع، صدای زیاد از خروجی مویین، لوله مسی داغ منتشر کننده گاز و کاهش تدریجی دمای یخچال شما ظاهر می شود.

این مشکل را با تعیین محل نشتی روی لوله برطرف کنید. گاهی اوقات به نظر می رسد که نقطه نشتی دارای روغن است. محل نشتی را به درستی ببندید و سپس جاروبرقی بکشید. وقتی همه این کارها به خوبی انجام شد، لوله ها را با گاز شارژ کنید.

خنک کننده ناکارآمد نیز زمانی اتفاق می افتد. که مقدار گاز یخچال بیش از حد کافی باشد. هنگامی که گاز زیادی به سیستم سیکل اضافه می شود. گاز اضافی فضای اواپراتور را اشغال می کند. و در نتیجه منطقه تبادل حرارت را کاهش می دهد.

این کار باعث اختلال در عملکرد صحیح یخچال شما می شود. این مشکل را با خاموش کردن یخچال برای چند دقیقه برطرف کنید. لوله شارژ را باز کرده و با تخلیه گاز داخل لوله، لوله را خالی کنید. فیلتر را تعویض کنید و لوله گاز را شارژ کنید. لوله را ببندید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

یخچال خنک نمی شود

این مشکل ناشی از نشت گاز است. گاز ممکن است سریع یا آهسته بدون ایجاد صدا نشت کند. هنگامی که لوله شارژ را برش می دهید، هیچ گازی از لوله خارج نمی شود. این مشکل را با تعیین محل نشتی و آب بندی آن برطرف کنید. سپس لوله را جاروبرقی بکشید و آن را با گاز شارژ کنید.

کدهای خطای یخچال هایسنس راه آسان تری برای تعمیر یخچال شما هستند. با این حال، شما باید یاد بگیرید که هر کد به چه معناست. همیشه این راهنما را بررسی کنید. تا بدانید وقتی یخچال شما کد خطایی را نشان می‌دهد که متوجه آن نمی‌شوید چه کاری باید انجام دهید.

علاوه بر این، از تماس با تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر یخچال خود در صورتی که ایراد از توانایی شما خارج است، تردید نکنید. اگر عیب آن برای تعمیر خیلی بزرگ است، به خرید یک یخچال جدید فکر کنید.

بوهای محفظه

فضای درونی امکان دارد احتیاج به تمیز کردن داشته باشد. برخی از غذاها، ظروف یا بسته بندی باعث ایجاد بو می شوند.

نویز از دستگاه

صداهای زیر کاملا عادی هستند. صداهایی که از کمپرسور میاد و صدای حرکت هوا از موتور فن کوچک در مخزن فریزر یا بقیه مخزن ها. صداهای غرغر شبیه به براده کردن آب است.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *