مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس

تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

نمایندگی آمریکایی وایت هاوس محصولات با کیفیتی را تولید می‌کند که به مقاومت زیاد و طول عمر بالا معروف می باشند.از جمله محصولات این نمایندگی دستگاه وایت هاوس است که امروزه در بیشتر کشورها از جمله ایران طرفداران زیادی دارد. دستگاه وایت هاوس معمولا فعالیت دقیق تری دارد اما چنانچه در اثر مواردی دچار خرابی شود، هرگز نباید آن را به دست افراد کم تجربه برای تعمیرات سپرد. تعمیر کردن یخچال فریزر وایت هاوس تنها باید از طریق تکنسین هایی که به جزئیات سیستم این گونه دستگاه ها آگاه هستند انجام شود که می توانید از قسمت تعمیرات سرویس کرج کمک بگیرید. ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر اسنوا میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

ایرادات متداول یخچال وایت هاوس

یخچال فریزر وایت هاوس در بین کاربران دچار اشکالات مشابه می شود. می خواهیم بعضی از این اشکالات رایج را با هم چک کنیم و بدانیم که چرا دچار این اشکالات و ایرادات می شوند. به خاطر بسپارید که در صورت رو به رو شدن با هر یک از این اشکالات حتما باید با تکنسین ماهر تماس بگیرید.

خنک نکردن یخچال فریزر

دلایل مختلفی وجود دارند که باعث می شود یخچال فریزر شما فضای داخلی را خنک نکند. یکی از این دلایل می تواند خراب بودن لاستیک دور درب یخچال فریزر باشد. خراب بودن کمپرسور و رله نیز امکان دارد باعث سرد نکردن یخچال فریزر وایت هاوس شما شوند.

خراب بودن کمپرسور دستگاه

اگر موتور یخچال فریزر شما بیش از حد گرم شده باشد و اطراف آن گرم باشد، باید برای تعمیرات کمپرسور خود اقدام کنید.ممکن است دکمه استارت کمپرسور یخچال فریزر وایت هاوس شما مشکلی داشته باشد. وجود آلودگی و گرد و خاک در این قطعات نیز امکان دارد باعث خراب شدن کمپرسور شده باشد. می توان گفت بهترین نشانه برای اینکه متوجه وجود خرابی بودن در کمپرسور دستگاه خود شوید، این است که یخچال فریزر شما به اندازه کافی خنک نمی کند.

گرم بودن بدنه یخچال فریزر

منظور از گرم شدن بیش از حد بدنه، گرمای معمولی ستون کنار در یخچال فریزر نیست. آن گرما تا حدی عادی است. اما اگر گرمای بدنه یخچال فریزر وایت هاوس شما بیش از حد عادی بود حتما باید با تکنسین تماس بگیرید تا برای حل کردن این اشکال اقدام کند.شایان به ذکر است که یخچال شما باید حدود 10 سانتی متر درکناره های خود خالی باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

برفک زدن یخچال وایت هاوس

وقتی با مشکلاتی مواجه می شوید، احتمال آسیب دیدن سیستم دیفراست یخچال فریزر شما وجود دارد. وجود اشکالی در هیتر نیز می‌ تواند سبب ایجاد برفک شود. شاید ایرادی در برد الکترونیکی یخچال وایت هاوس شما به وجود آمده باشد و یا امکان دارد این برفک زدن ناشی از آسیب دیدگی ترمودیسک یخچال فریزر شما باشد.

سر و صدای زیاد دستگاه

وقتی کمپرسور دستگاه در حال کار کردن باشد، صدای خیلی کمی از یخچال فریزر وایت هاوس به گوش می رسد که نشان دهنده سلامت یخچال فریزر شما است. صدای فرایند یخ سازی نیز سر و صدای زیادی تولید می کند. اما به جز این صداها، اگر سر و صدای یخچال فریزر شما خیلی زیاد و غیر عادی باشد، باید اول از تراز بودن دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. اگر مشکل از تراز بودن نبود، امکان دارد فن‌ ها درست کار نکنند.

کار نکردن فن

احتمالا آلودگی و گرد و غبار موجود در پره های فن باعث شود که فن کار نکند. امکان دارد این پره ها دچار آسیب دیدگی شده باشند. به احتمال زیاد باید فن را عوض کنید.

روشن نشدن یخچال

ابتدا باید از سالم بودن سیم خروجی، پریز و یا رابط برق اطمینان حاصل کنید. در صورتی که این اجزاء در سلامت کامل بودند حتما با تکنسین های نمایندگی تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

کف یخچال آب جمع می شود

دلیل جمع شدن آب کف یخچال فریزر وایت هاوس شما می تواند به دلیل پارگی شلنگ تخلیه دستگاه باشد. امکان دارد  اتصالات دچار مسدود شده باشند. پر شدن یخ ساز و آبسردکن هم امکان دارد باعث بروز این خطا شده باشند.

نگهداری درست برای جلوگیری از تعمیرات یخچال وایت هاوس

ابتدا باید به این موضوع دقت کنید که حتما یخچال فریزر شما در سطح زمین تراز باشد. از قرار دادن یخچال فریزر وایت هاوس در کنار وسایل گرمایشی چون اجاق گاز اجتناب کنید. سالانه یک بار این یخچال را سرویس کنید. چند وقت یک بار اقدام به تمیز کردن لاستیک دور درب یخچال فریزر کنید. از نظافت بخش های بیرونی و درونی یخچال فریزر خود غافل نشوید. این را نیز به خاطر بیاورید که قبل از تمیز کردن هر یک از قسمت های حتما باید فریزر را از برق بکشید.

خطاهای الکتریکی خاص

خطاها به ما در شناسایی اشکال یا ایرادات که در یخچال فریزر وایت هاوس به وجود آمده است، کمک می کند. با هم چند خطا را ارزیابی خواهیم کرد:

خطای hrs

این یکی از متداول ترین خطا های این مدل یخچال فریزر است. متاسفانه این کد ارور به شما نشان داده می شود که یخچال فریزر شما از کار افتاده است. اما دلیل بروز این خطا چیست؟ نوسانات شدید برق، قطع شدن سیم برق، خراب بودن ترانس و یا حتی کنتور می توانند از جمله این علل باشند. امکان دارد ترموستات از کار افتاده باشد و یا این اشکال برای کندانسور دستگاه نیز به وجود آمده باشد.

خطا E0

این خطا به ما نشان می دهد که سنسور دستگاه  وایت هاوس دچار اشکالی شده است. این خطا به شما می گوید که دستگاه شما خوب خنک نمی کند.

خطا E3

سنسور تشخیص دادن دمای یخچال فریزر شما خراب شده است. دما بین یخچال و فریزر دستگاه به درستی تنظیم نمی باشد.

خطا E4

المنت یا هیتر دستگاه وایت هاوس شما ایراد دارد.

خطا E8

این کد ارور مربوط به بخش یخ ساز است. احتمالا فریزر شما یخ تولید نمی کند.

بهبود عملکرد

  • از قرار دادن محصولات خوراکی داغ داخل یخچال فریزر اجتناب کنید.
  • برای قرار دادن محصولات خوراکی بودار حتما از ظرف در بسته استفاده کنید.
  • برای رعایت ایمنی، از وسیله های کمکی چون حفاظ برق استفاده کنید.
  • از باز و بسته کردن پشت سر هم درب یخچال فریزر خودداری کنید و همچنین دردستگاه را برای مدت طولانی باز نگه ندارید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *