مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگهاوس

تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگهاوس - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگهاوس میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگهاوس

کد خطا های یخچال فریزر وایت وستینگهاوس

E0

در صورت مشاهده این کد خطا، یخچال هیچ خطایی ندارد.

E1

با مشاهده این کد خطا، سنسور اواپراتور را بررسی کنید تا ببینید آیا آسیب دیده است. اگر آسیب دید آن را تعویض کنید.

E2

حسگر دمای اتاق که روی برد نمایش نصب شده است صدمه دیده است. حسگر را عوض کنید.

E4

حسگر دمای اتاق که روی صفحه پاور نصب شده صدمه دیده است. حسگر را عوض کنید.

E5

وقتی این کد خطا را می بینید، متوجه می شوید که سنسور محفظه 0 درجه معیوب است. حسگر را پیدا کنید و سریعا آن را عوض کنید.

می توانید هشدار یخچال وستینگهاوس را خاموش کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر بوران

هشدار یخچال وایت وستینگهاوس را خاموش کنید

در یخچال‌های وستینگهاوس، اگر درب یخچال یا فریزر برای مدت طولانی باز بماند، زنگ هشدار به صدا در می‌آید. زنگ هشدار هر چند ثانیه یکبار به صدا در می آید تا زمانی که درب کاملاً بسته شود. اگر از اینکه در را به طور کامل نبسته اید، هشدار به عنوان یک یادآوری عمل می کند. شما می توانید در هر زمان زنگ هشدار را غیرفعال کنید.

  1. یخچال را از منبع برق جدا کنید. پس از آن، یخچال را از پریز برق جدا کنید.
  2. چند لحظه صبر کنید تا یخچال خنک شود.
  3. سیم برق یخچال را دوباره به پریز برق وصل کنید و سپس کلید را دوباره فعال کنید.

تنظیم مجدد زنگ هشدار یخچال وایت وستینگهاوس

همچنین می‌توانید هشدار یخچال وستینگهاوس خود را با فشار دادن دکمه «تنظیم مجدد زنگ هشدار» در صفحه نمایش الکترونیکی خاموش کنید. تا 12 ساعت می توانید با فشار دادن و نگه داشتن دکمه تنظیم مجدد به مدت ده ثانیه، آلارم یخچال خود را تنظیم مجدد کنید. مراقب باشید که فوراً به مشکل رسیدگی کنید زیرا زنگ هشدار فقط در صورتی به صدا در می آید که مشکلی در یخچال شما وجود داشته باشد (مانند باز ماندن درب). مطمئن شوید که بیش از تنظیم مجدد زنگ هشدار انجام دهید.

  • به ابزار جدید خود کمی زمان دهید تا خنک شود

به محض وصل شدن فریزر شما به برق، هشدار دمای بالا یا نشانگر چراغ قرمز روشن می شود. این نشان می دهد که دمای داخل دستگاه شما هنوز بیش از حد گرم است. تا زمانی که درب فریزر خود را بسته نگه دارید، می توانید روی خاموش شدن چراغ حساب کنید.

  • غذای داغ را خارج از دستگاه نگه دارید

زمانی که فریزر شما مملو از مواد غذایی داغ است، تثبیت دمای داخلی مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید. قبل از قرار دادن غذا در دستگاه، اجازه دهید کمی خنک شود.

  • از باز کردن مداوم درب یا باز گذاشتن آن برای مدت طولانی خودداری کنید 

برای منجمد نگه داشتن مواد غذایی، فریزر شما باید دمای خاصی را در داخل آن حفظ کند. هنگامی که درب فریزر را برای مدت طولانی باز نگه می دارید یا مرتباً آن را باز می کنید، هوای گرم وارد فریزر می شود و دما را بالا می برد.

  • مراقب هرگونه نشانه ای از تجمع یخبندان باشید

فریزر را از نظر تجمع یخ بررسی کنید. اگر دیوارهای داخلی دستگاه شما با یخ پوشانده شده است، ممکن است لازم باشد آن را به صورت دستی یخ زدایی کنید.

  • اطمینان حاصل کنید که درزگیرهای درب سالم و بدون پارگی، نشتی یا شکاف باشند

توصیه می شود بین هوای سرد داخل دستگاه و دمای بیرون مانعی وجود داشته باشد. اتصال مهر و موم درب/کابینت کمدتان را بررسی کنید (تصویر زیر را ببینید). هر گونه نشتی را شناسایی کنید و با برداشتن آرام نوک انگشتان خود از درب، تنظیمات لازم را در مهر و موم درب انجام دهید.

در صورت باقی ماندن منافذ، ممکن است نیاز به تعویض مهر و موم باشد. سپس باید با یک ارائه دهنده خدمات مجاز تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر هانسا

چگونه هشدارهای یخچال فریزر وایت وستینگهاوس را خاموش کنیم

شایع ترین علت این وضعیت خرابی سیستم یخ زدایی است. خرابی موتور فن اواپراتور ممکن است منجر به سرد شدن یخچال فریزر شود اما خود یخچال گرم است. هر یخچال حاوی یک اواپراتور، مجموعه ای از کویل ها است. این سیم پیچ هایی هستند که دمای انجماد را تجربه می کنند.

چگونه زنگ فریزر به صدا در می آید؟

مطمئن شوید که یخچال و فریزر خیلی پر نباشند: قرار دادن مواد غذایی بیش از حد در این محفظه ها می تواند بسته شدن صحیح درها را با مشکل مواجه کند و در نتیجه هشداری با صدای بلند ایجاد شود. درزگیرهای درب یخچال را بررسی کنید: درزگیرهای معیوب یا آسیب دیده ممکن است مانع از بسته شدن صحیح یخچال شوند. علاوه بر این، اگر مهر و موم کثیف باشد، ممکن است این اتفاق بیفتد.

نتیجه

با پیروی از دستورالعمل های سازنده، که در دفترچه راهنمای مدل خاص موجود است، اطمینان حاصل کنید که دستگاه ها مرتباً سرویس می شوند. به خاطر داشته باشید که اگر دستگاه شما به طور موثر کار نمی کند، باید آن را تعمیر کنید تا آسیبی به دستگاه وارد نشود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *