مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر وستل

تعمیر یخچال فریزر وستل - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس - مارلیک تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

در این مطلب میخواهیم به پیدا کردن مشکلات یخچال  فریزر وستل بپردازیم. همان گونه که قبلا اشاره کردیم، تعمیرات سرویس به صورت رسمی تعمیر یخچال فریزر وستل در کرج را انجام می دهد. با تکیه بر کارشناسان و سرویس کاران مجاز این سیستم توانسته ایم تا رضایت کاربران محترم را در این زمینه کسب کنیم. ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر وستل میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با نمایندگی و کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تنظیم نبودن درست درجه دما یخچال فریزر وستل

  • یخچال فریزر را در دمای صحیح تنظیم نکرده اید.
  • معمولا در تابستان دما یخچال و فریزر را بر روی 2 یا 3 و در زمستان دما را بر روی 4 یا 5 درجه تنظیم کنید.
  • یخچال فریزر وستل در حالت زمستانی و تابستانی نیاز دارد تا دمای مختلفی برای آن در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

وجود مواد غذایی بیش از اندازه داخل یخچال فریزر وستل

این مورد ایرادات بسیاری را برای یخچال فریزر باعث می شود که:

  • اول اینکه مقدار هوای اندکی در یخچال فریزر تولید می شود و هر دفعه با باز و بسته شدن درب یخچال فریزر این مقدار هم بیرون می رود.
  • دوم اینکه بعضی از مواد غذایی ممکن است موجب انسداد سرما ساز های یخچال فریزر شود.
  • مواد غذایی های بزرگ را نباید در آخر یخچال فریزر و هوا سازهای آن قرار دهید.

آسیب لاستیک درب یخچال فریزر وستل

  • اگر ایرادی در لاستیک درب یخچال فریزر وجود داشته باشد، درب به درستی چفت نمی شود.
  • همچنین اگر با ایراد سرد نشدن یخچال فریزر رو به رو شدید؛ باید لاستیک در یخچال فریزر وستل باشد. یخچال فریزر وستل خود را بررسی نمایید.

ایراد داشتن کمپرسور و رله یخچال فریزر وستل

  • اگر کمپرسور یا رله آن به هر علتی خراب شود، فرایند خنک کردن یخچال فریزر وستل انجام نمی شود.
  • کمپرسور یخچال فریزر وستل با پمپاژ به گرداننده و تبدیل گاز به مایع موجب سرد کردن یخچال فریزر خواهد شد.
  • بنابراین اگر رله کمپرسور یخچال فریزر آسیب دیده باشد، موتور یخچال فریزر توانایی کارکردن را ندارد و در نهایت با ایراد عدم سرمای یخچال فریزر وستل رو به رو می شوید.

کارنکردن فن اواپراتور یخچال فریزر وستل

کار اصلی موتور فن گرداننده همگن کردن هوای موجود درون سیستم و به گردش در آوردن سرمای تولید شده توسط گرداننده به محیط درونی سیستم است. در صورت کارنکردن این قطعه سرمای تولید شده در گرداننده به محیط منتقل نمی شود و موجب گرم شدن سیستم می شود.

کمبود گاز یخچال فریزر وستل

  • در نهایت به مرور زمان موجب سوختن کمپرسور می شود.
  • اگر گاز یخچال فریزر وستل شما کم شود؛ موجب برودت اندک در سیستم می شود.
  • در نظر داشته باشید که گاز کم موجب یکسره کار کردن کمپرسور یخچال فریزرخواهد شد.

تعویض و تعمیر موتور یخچال فریزر وستل

تعویض و تعمیر موتور حتما پس از شستشوی دقیق لوله های سیستم که حاوی روغن و ذرات معلق ناشی از سوختن کمپرسور می باشد انجام شود، اول گاز درون سیستم با رعایت نکات ایمنی و تخصصی بیرون نموده و همه لوله ها را با مواد خاص شستشوی کرده و بعد موتور را عوض کرده و لوله ها را با حوصله جوشکاری کرده، سپس سیستم را وکیوم و شارژ گاز می کنیم.

وکیوم و شارژ گاز یخچال فریزر وستل

شارژ گاز باید پس از وکیوم دقیق که موجب ایجاد خلا در دستگاه گردیده انجام گیرد، چون اگر هوای لازم در لوهای درون و بیرون سیستم تخلیه نشود این هوا با گاز مبرد مخلوط شده و موجب جلوگیری از تولید برودت می شود. به همین خاطر برای شارژ گاز به صورت خاص باید اول سیستم را وکیوم کامل کرده و پس از این مرحله میزان دقیق گاز تعیین شده به واسطه کارخانه را به سیستم تزریق کرد.

از فشار افتادن یا سوختن موتور یخچال فریزر وستل

کمپرسور یا موتور نقش کمپرس یعنی تراکم داشتن گاز مبرد که تولید برودت را دارد که میزان این اتفاق به قدرت کمپرسور بستگی دارد؛ در صورت از فشار افتادن موتور از مقدار قدرت آن کم شده و در حالت دیگر امکان دارد سیم پیچ الکتریکی آن دچار خرابی شده باشد که در هر دو حالت موجب گرم شدن سیستم شده و تنها راه اقدام به عوض کردن موتور است.

چرا در لوله های یخچال فریزر وستل روغن وجود دارد؟

گاز مبرد تنها وقتی میتواند موجب عملیات تبرید و سرد شدن سیستم شود که کل لوله های داخلی و خارجی سیستم عاری از هرمدل روغن و چربی بوده باشد، چون گاز مبرد بر روی دیواره درونی لوله های گرداننده تولید برودت می نماید که وجود روغن به روی دیواره درونی در لوله ها موجب جلوگیری این اتفاق می شود.

علت نشتی گاز از لوله های یخچال فریزر وستل

دلیل های متفاوتی از قبیل پوسیدگی لوله ها یا اکسید شدن، شکستگی لوله ها یا ضربه خوردن آن ها که به واسطه جابجا شدن سیستم وجود دارد که موجب از بین رفتن وکیوم و خالی شدن گاز گردیده که پس از چک کردن و پیدا شدن محل نشت گاز باید اول نشتی آن قسمت را حل کرده و پس از آن اقدام به وکیوم و شارژ گاز دوباره شود.

آسیب دیدن فیلتر درایور گاز یخچال فریزر وستل

داخل فیلتر درایور گاز دانه های ریزی قرار گرفته شده که وظیفه جذب رطوبت و ریز گردها را دارد، چرا که در حالتی که رطوبت وجود دارد گاز مبرد خواص شیمیایی خود را از دست داده و دیگر قادر به تولید برودت نمیشود.

انسداد لوله موئین یخچال فریزر وستل

گاز مبرد بعد از اینکه تحت کمپرس قرار بگیرد در زمان عبور از لوله موئین فشار زیادی پیدا می کند تا توانایی تولید برودت را داشته باشد؛ به همین خاطر قطعه درونی خیلی کم لوله موئین، این قطعه استعداد زیادی در انسداد به واسطه عوامل محیطی مثل ریز گردها و ذرات معلق را دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر هیوندای

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با نمایندگی و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در ملارد ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *