مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس

تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیرات یخچال فریزر و ساید وستینگ هاوس

عدد خطا در یخچال فریزر و ساید وستینگ هاوس دارای تنوع زیادی بوده و درجنس های مختلفی تاحدودی با هم فرق دارند. در حالت کلی این یخچال فریزرها کیفیت بسیار بالایی دارند، اما به دلایل مختلف بودن ممکن است سنسورها و برد و سایر قطعات داخلی آن دچار ایراد شود. به همین دلیل عدد خطای یخچال فریزر وستینگ هاوس Westinghouse در نظر گرفته شده تا متوجه شوید که کدام قسمت نیاز به تعمیر دارد. در این قسمت از آموزش تعمیر ساید بای ساید تعمیرات سرویس لیست تمام ارورها و عددهای خطا یخچال فریزر و ساید وستینگ هاوس را به همراه راهکار برای راه حل آن ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

عدد خطا E0 یخچال فریزر وستینگ هاوس

در اغلب برندهای یخچال فریزر وستینگ هاوس خطا e0 ممکن است روی صفحه نشان داده شود. این خطا را باید جدی بگیرید چون نشان دهنده بی نظمی در برد الکتریکی می باشد. برای رفع خطا e0 ابتدا یخچال را به مدت 5 دقیقه از برق جدا کنید و دوباره کابل را به پریز وصل نمایید. اگر خطا برطرف نشد، برای درست کردن برد می توانید با ما در تیم تعمیر ساید بای ساید و یخچال تعمیرات سرویس تماس حاصل نمایید.
توجه داشته باشید که خطا e0 یخچال فریزر وستینگ هاوس مدل 610 به معنای نقص فنی در سنسور فریزر است. برای رفع خطا در این مدل ابتدا باید سنسور به کمک اهم سنج بررسی و مشکل یابی شود. اگر با تعویض سنسور مشکل برطرف نشد، برد نیز باید عیب یابی و اشکالات آن برطرف شود.

خطا E1 یخچال فریزر وستینگ هاوس

از دیگر عددهای خطا و ارورهای یخچال فریزر و ساید وستینگ هاوس می توان به خطا e1 اشاره کرد. این خطا نشان دهنده ایراد در سنسور دیفراست می باشد. ابتدا بازدید کنید که آیا میزان مقاومت سنسور در سطح استاندارد است یا نه؟ اگر سنسور مسدود بود باید تعویض شود. اگر خطا با تعویض این قطعات برطرف نشد، برد نیز باید بازدید و عیب یابی شود.

خطا  E2 و E4 یخچال فریزر و ساید وستینگ هاوس

دو خطا e2 و e4 یخچال فریزر وستینگ هاوس نشان دهنده ایراد و مسدودی در هیتر و المنت است. هر یک از این دو قطعه باید بازدید و عیب یابی شوند. توجه داشته باشید که این قبیل مسدود بهتر است توسط تعمیرات سرویس یخچال فریزر برطرف شوند تا به سایر بخش ها آسیب وارد نشود.

خطای E5 یخچال فریزر وستینگ هاوس

از دیگر خطا و ارورهای یخچال فریزر و ساید وستینگ هاوس می توان به خطای e5 اشاره کرد. این خطا نشان دهنده ایراد در سنسور تشخیص دما می باشد. ابتدا سنسور را بازدید و در صورت نیاز آن را عوض  کنید.

خطا HRS یخچال فریزر و ساید وستینگ هاوس

یکی از مهم ترین خطای یخچال فریزر وستینگ هاوس، خطای HRS می باشد. این خطا به دو دلیل ممکن است بروز کند؛ مسدود شدن فن اواپراتور و مسدودی برد پاور یخچال فریزر. ابتدا بازدید کنید که آیا وصل فن اواپراتور سالم هستند یا نه؟ آیا موتور فن سالم است و به درستی کار می کند؟ اگر فن مسدود است باید آن را عوض کنید. بازدید و عیب یابی برد پاور یخچال نیاز به تخصص دارد و بهتر است توسط تعمیرکار انجام شود.

خطاSY-EF یخچال فریزر و ساید وستینگ هاوس

یکی از رایج ترین کدهای خطای یخچال فریزر و ساید وستینگ هاوس، خطایSY-EF می باشد. این خطا نشان دهنده مسدودی در فن اواپراتور است. ابتدا سیم پیچی و وصل فن را بازدید و در صورت ایراد آن را تعمیر کنید. اگر فن سوخته باید با قطعه سالم عوض  شود.

کد خطای SY-CE یخچال وستینگ هاوس

خطاSY-CE نشان دهنده این است که برد دچار ایراد شده و نمی تواند فرمان ها را به درستی به سایر قطعات ارسال کند. در صورت مواجه شدن با این خطا می توانید با ما در تیم تعمیر لوازم خانگی تعمیرات سرویس تماس بگیرید. تعمیرکاران ما با تخصص کامل در کمترین زمان قادر به درست کردن این قبیل کدهای خطا هستند.

کد خطای SY-CF یخچال فریزر وستینگ هاوس

این خطا نیز نشان دهنده ایراد در ارتباطات برد با سایر قطعات می باشد و باید به صورت تخصصی عیب یابی آن انجام شود.

خطا Ec یخچال فریزر وستینگ هاوس

خطای EC را می توان در لیست مهم قرار داد، چون مسدودی در برد را نشان می دهد. با توجه به اینکه برد مثل :مغز انسان برای یخچال فریزر عمل می کند، به همین دلیل در صورت دیده شدن با این خطا حتما باید با تعمیرکار تماس بگیرید.

خطا Er یخچال فریزر وستینگ هاوس

خطا Er یخچال فریزر وستینگ هاوس نشان دهنده ایراد در سوئیچ های برد الکتریکی می باشد. برای درست کردن ایراد لازم است سوئیچ های J4-4, J4-5 و J4-6 بازدید و عیب یابی شوند. برای درست کردن  ارور بهتر است با تعمیرکار حرفه ای و متخصص تماس بگیرید.

خطا ef یخچال فریزر و ساید وستینگ هاوس

در صورت مسدود بودن فن موتور یا کمپرسورخطا EF بر روی صفحه نمایش یخچال وستینگ هاوس مشاهده میشود. اتصالات و سیم پیچی فن را بازدید و در صورت ایراد این قطعه باید تعمیر یا عوض شود.

خطا Sc یخچال فریزر وستینگ هاوس

یکی از رایج ترین کدهای خطا و یخچال فریزر و ساید وستینگ هاوس، ارور SC می باشد. این خطا نشان دهنده این است که یکی از سنسورهای یخچال دارای ایراد های شده و باید عوض شود.

خطا tr یخچال فریزر وستینگ هاوس

اخطا TR نشان دهنده ایراد در سیستم یخساز می باشد. برای درست کردن ایراد باید لوله های آب ورودی به یخساز وتمام  قطعات این قسمت بازدید و عیب یابی شوند.

خطا t3 یخچال فریزر و ساید وستینگ هاوس

خطا  t3 یخچال وستینگ هاوس از دیگر ارورهای تخصصی می باشد که نشان دهنده ایراد در سنسور t3 است. ممکن است اتصالات این سنسور دچار ایراد شده و اتصال کوتاه رخ داده باشد و باید به صورت تخصصی بازدید شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *