مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در کرج

تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در کرج - نمایندگی یخچال فریزر در اندیشه - کرج - مارلیک - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

فهرست مطالب

برخی از ایرادات متداول یخچال فریزر وست پوینت

1. افزایش غیرطبیعی دمای موتور

داغ شدن موتور یخچال فریزر و افزایش یافتن دمای آن بیشتر از اندازه استاندارد، می تواند خطرناک و علامت خرابی باشد. افزایش یافتن دمای موتور تا 80 درجه سانتیگراد کاملا عادیاست و ایرادی در دستگاه ایجاد نمی کند. ولی هنگامی که دما از این میزان بالاتر برود ایراداتی برای یخچال فریزر ایجاد می شوند.
توجه کنید که این ایرادات به یکباره به وجود نمی آیند و به تدریج و به مرور زمان رخ می دهند. در نتیجه بهتر می باشد زمانی که متوجه شدید یخچال فریزر بیشتر از اندازه معمول داغ شده است فورا آن را از برق جدا کنید و با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

2. تولید صداهای بلند و غیر طبیعی

یخچال فریزرها به صورت طبیعی صدا هایی به وجود می آورند که به علت فعالیت و کارکرد آن ها است. ولی بعضی اوقات به علت خراب شدن فن و یا عدم تراز بودن پایه های یخچال فریزر امکان دارد صدای بلند و زیادی از یخچال شنیده شود. در این موقعیت ها بهتر می باشد اول پایه های یخچال را به طور صحیح تنظیم نموده و از تراز بودن آن ها مطمئن شوید.
بهتر می باشد بین دیوار و یخچال فریزر مقداری فاصله وجود داشته باشد تا صدای کارکرد موتور با برخورد به دیوار و انعکاسش زیادتر از اندازه معمول نشود.
اگر با این موارد ایراد رفع نشد می بایست به سراغ چک کردن قسمت ها و قطعات داخلی دستگاه بروید که پیشنهاد می شود برای این کار حتما از تعمیرکاران تعمیرات سرویس کمک بخواهید.

3.  یخچال فریزر روشن نمی شود

یخچال فریزرها امکان دارد به علت های گوناگونی روشن نشوند. در صورت روشن نشدن یخچال فریزر اول بهتر می باشد کابل برق یخچال فریزر، محافط برق و پریز برقی را که یخچال به آن متصل شده است را چک کرده و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل نمائید.
اگر ایراد از موارد بالا نبود می شود گفت که علت روشن نشدن یخچال از قطعات و بخش های داخلی آن مثل موتور، ترموستات و یا اورلود باشد.
برای چک کردن کامل و تشخیص علت اصلی روشن نشدن یخچال فریزر از تکنسین های تعمیرات سرویس کمک بخواهید چون اغلب این قطعات دارای ساختار های پیچیده ای هستند و چک کردن آن ها احتیاج به دانش و مهارت دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

نکته هایی برای محافظت از یخچال فریزر وست پوینت

• از محافظ برق استفاده نمائید و یخچال فریزر را به صورت مستقیم به پریز برق متصل نکنید.
• بهتر می باشد درجه ترموستات را بر روی میزان متوسط بگذارید.
• مواد غذایی را زمانی که گرم می باشند در یخچال فریزر نگذارید.
• بر روی مواد غذایی یک پوشش گذاشته و بعد  آن ها را در درون یخچال فریزر بگذارید.

پرسش های رایج تعمیر یخچال فریزر وست پوینت

علت اینکه موتور یخچال وست پوینت کار نمی کند و سرما ندارد و پس از چند ثانیه موتور یخچال صدای چیک چیک می دهد چیست؟

در چنین وضعیتی ممکن است که اشکال از ایراد داشتن رله استارت، خراب شدن موتور یخچال فریزر وست پوینت و وجود اشکال در کمپرسور یا سیکل گردش گاز باشد.

علت اینکه موتور یخچال فریزر وست پوینت درست کار می کند، سرما مناسب می باشد اما لامپ روشنایی یخچال فریزر روشن نمی شود چیست؟

در چنین وضعیتی امکان دارد که لامپ سوخته باشد، کنتاکتهای اتصال سر پیچ به لامپ به درستی متصل نمی شوند، شستی معکوس لامپ یخچال فریزر وست پوینت دچار خرابی شده است و یا سیم کشی روشنایی دستگاه دچار خرابی می باشد.

علت اینکه موتور یخچال فریزر وست پوینت کم کار می کند و سرمای یخچال فریزر وست پوینت کاهش یافته است چیست؟

زمانی که موتور یخچال فریزر وست پوینت شما کم کار می کند و حس می کنید سرمای یخچال فریزرتان کاهش یافته است موارد زیر را چک کنید:

  • چک نمائید که درجه ترموستات روی شماره مناسب تنظیم می باشد و ترموستات یخچال فریزر وست پوینت تنظیم میباشد یا خیر.
  • مدار گاز یخچال فریزر وست پوینت را هم چک کنید.

علت اینکه موتور یخچال فریزر وست پوینت مدت زیادی کار می کند و گاز یخچال فریزر وست پوینت کامل است، ولی سرما مناسب نمی باشد چیست؟

در وضعیتی که موتور یخچال فریزر وست پوینت شما مدت زیادی کار می کند، ولی سرمای یخچال وست پوینت مناسب نمیباشد و البته گاز یخچال فریزر کامل است، نیاز می باشد که چک نمائید موتور کمپرس لازم را دارد و یا خیر، در صورتی که کمپرس یخچال فریزر وست پوینت کافی نبود می بایست آن را عوض نمائید.

علت اینکه آبسردکن یخچال فریزر وست پوینت صدا می دهد چیست؟

در چنین وضعیتی امکان دارد که محل استقرار آبسردکن دچار عدم تنظیم شده باشد، پیچ های موتور یا پیچ های کندانسور یا پروانه یخچال فریزر وست پوینت شل شده باشد.

علت اینکه آبسردکن تمام وقت کار می کند اما آب یخچال فریزر وست پوینت به هیچ عنوان خنک نمیشود چیست؟

در صورتی که آب در یخچال فریزر وست پوینت شما خنک نمی شود، ولی آبسرد کن همواره کار می کند، امکان دارد که کمپرسور آبسردکن وست پوینت دچار از کار افتادگی شده باشد، ترموستات یخچال فریزر وست پوینت دچار خرابی شده باشد و یا گاز یخچال فریزر وست پوینت کاهش یافته باشد .

علت اینکه بخش هایی از اواپراتور یخچال فریزر وست پوینت به صورت کامل یخ بسته است اما سایر بخش ها اصلا خنک نمی شود چیست؟

در چنین وضعیتی امکان دارد که لوله های یخچال فریزر وست پوینت دچار انسداد شده باشند و یا گاز یخچال فریزر کاهش یافته باشد. همینطور امکان دارد که ایراد در دیفراست یخچال فریزر وست پوینت باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *