تعمیرات یخچال, مقالات

تعمیر یخچال فریزر پارس در کرج

تعمیر یخچال فریزر پارس در کرج - نمایندگی یخچال فریزر در اندیشه - کرج - مارلیک - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02191692115 - 02191692114

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر پارس در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

ایرادات متداول یخچال فریزر پارس

در حال حاضر تقریباً تمام افراد دارای یخچال فریزر می باشند و نه تنها در تابستان بلکه در همه ی طول سال به روش های گوناگون مفید می باشد. درست مثل هر وسیله دیگری، یخچال فریزر هم با استفاده مرتب در طی یک دوره زمانی با ایراداتی روبرو می شود. در این مطلب تصمیم داریم در مورد ایرادات متداول یخچال فریزر که در خانه با آن روبرو می باشید حرف بزنیم.

  • آب یخچال فریزر نشتی دارد.

آیا به صورت مرتب روی یک گودال مرموز آب در کنار یخچال فریزر خود لغزش دارید؟ خبر بد این می باشد که این به هیچ عنوان علامت خوبی نیست. خبر خوب این می باشد که نشتی یخچال فریزر ایرادی می باشد که به سادگی قابل رفع شدن است.

  • گرفتگی زهکشی یخ زدایی

این رایج ترین علت نشتی یخچال فریزر می باشد. اصولا اتفاقی که می افتد این می باشد که زباله ها و تکه های غذا در شیلنگ تخلیه گیر می کنند که باعث گرفتگی می شود. به مرور زمان، یخ شروع به تجمع می کند و در انتها با یک گودال آب بزرگ مواجه خواهید شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

  • یخچال خنک نمی شود.

در صورتی که متوجه شدید که یخچال فریزر شما به میزان کافی خنک به نظر نمی آید و غذای شما با سرعت بالا فاسد میشود نگران نباشید علت های گوناگونی برای سرد نشدن یخچال فریزر وجود دارد و خیلی از ایرادات به سادگی رفع میشوند.

  • فریزر خنک نمی شود.

هدف از سیستم یخ زدایی خودکار این می باشد که هر 8 ساعت یک مرتبه کویل های اواپراتور را یخ زدایی نماید و مسیرهای هوای اواپراتور را باز کند. زمانی که این بخش می شکند، یخ در اطراف اواپراتور و دیواره بخش پشتی فریزر آغاز به تشکیل مینماید و در نتیجه فریزر شما به درستیی خنک نخواهد شد.

معنی کد ارور AF در یخچال فریزر پارس چه می باشد؟

این کد ارور می توان گفت که یکی از مهمترین ارورهایی می باشد که می تواند در یخچال فریزر پارس روی دهد. کد ارورAF  در صورتی که برای شما نشان داده شد بدانید که احتمالاً حسگر محیط یخچال فریزر پارس شما دچار اشکال و ایراد فنی شده است و این قطعه احتمالاً خراب می باشد. به طور معمول در صورتی که حسگر مقاومت یخچال فریزر پارس دچار اشکال شود، می بایست عوض شود. همینطور در صورتی که نتوانستید اشکال یخچال فریزر پارس خود را رفع نمائید می توانید با تعمیرکاران تعمیرات سرویس در کرج تماس حاصل نمائید.

معنی کد ارور EF در یخچال فریزر پارس چه می باشد؟

در صورتی که این کد در صفحه نمایشگر یخچال شما مشاهده شد آگاه باشید که احتمالاً این ایراد مرتبط با حسگر داخلی اپراتور یخچال فریزر پارس می باشد. همینطور به گفته کارشناسان تعمیرات سرویس چنانچه سیم های اتصال یخچال فریزر پارس به هر علتی قطع شده باشد، امکان دارد این کد هشدار نمایش داده شود. و یخچال فریزر شما را از این ایراد مطلع می کند. در صورتی که همچین ایرادی برای یخچال شما ایجاد شد حتماً با تکنسین های تعمیرات سرویس تماس بگیرید چون این مشکل یکی از مشکلات و کدهای مهم در یخچال فریزر پارس می باشد.

معنی کد ارور FF  در یخچال فریزر پارس چه می باشد ؟

در صورتی که این کد ارور برای شما نمایش داده شد بدانید که یخچال فریزر پارس شما احتمالاً ایرادی در حسگر دمای فریزر دارد .در صورتی که این حسگر دما به هر علتی دچار اشکال فنی شود می بایست حتماً تعمیر شده و در وضعیتی امکان دارد مجبور شوید که آن را عوض نمائید. همینطور می توانید برای تعمیر یخچال فریزر پارس در کرج با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

معنی کد ارور (-) در یخچال فریزر پارس چه می باشد؟

این کد در یخچال فریزر پارس نشانگر خاموشی یخچال فریزر پارس به علت تنظیم دکمه تنظیم درجه یخچال فریزر پارس می باشد. لامپ یخچال فریزر هم خاموش می باشد. با تنظیم درجه یخچال فریزر پارس معمولا این کد خطا رفع می گردد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

معنی کد ارور HI در یخچال فریزر پارس چه می باشد؟

در اغلب موارد این کد نشانگر دمای بالای یخچال فریزر پارس است. دمای بالای -18 درجه سانتیگراد برای فریزر ایراد به وجود می آورد و این کد نمایش داده می شود. با تنظیم دمای مناسب این کد رفع می گردد و در غیر این حالت گاز یخچال فریزر پارس، قطعه کمپرسور و مقدار شارژ آن را چک نمائید.

در برخی از مدل های یخچال فریزر پارس کد HI نشانگر دمای بالای 24 درجه درون فریزر می باشد. که به دلیل نشتی گاز و شارژ و باز بودن طولانی مدت درب یخچال فریزر پارس است، در این حالت دما را تنظیم نموده و موارد بالا را کنترل نمائید و یا با تعمیرکار متخصص تماس حاصل نمائید و خطا را برطرف نمائید.

معنی کد ارور DF در یخچال فریزر پارس چه می باشد؟

کد ارور DF نشانگر ایراد و خرابی در حسگر اپراتور یخچال فریزر پارس است. با چک کردن سیم کشی های مرتبط با آن و چک کردن مدار برد کنترل یخچال فریزر پارس به وجود ایراد پی برده و در صورت نیاز با تعمیر یا عوض کردن آن قطعه کد خطا رفع می شود.

معنی کد ارور FF در یخچال فریزر پارس چه می باشد؟

ایراد و خرابی در حسگر درون کابین یخچال فریزر پارس دلیل بروز این کد خطا می شود. میزان اهم حسگر را بسنجید و با پی بردن به ایراد حسگر را عوض کنید.اگر خطا رفع نشد سیم کشی حسگر، ترموفیوز و مدار برد کنترل را هم مورد بررسی قرار دهید.

معنی کد ارور PC در یخچال فریزر پارس چه می باشد؟

اتصال کوتاه حسگر در درون کابین فریزر یخچال فریزر پارس نشانگر این کد خطا است. با چک کردن سیم کشی های حسگر و مدار برد کنترل ایراد را پیدا کرده و در صورت نیاز عوض کنید.  

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی جی پلاس در کرج و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) :

شماره تماس: 02691690551

شماره تماس: 02691690552

شماره تماس: 02691690553

شماره تماس: 02191692114

شماره تماس: 02191692115

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *