مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما -تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر پاکشوما میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با نمایندگی و کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعدادی از ایرادات شایع یخچال فریزر پاکشوما

در این قسمت به بررسی ارورها و خطاهای ( Error ) متداول یخچال فریزر پاکشوما می پردازیم؛ شما با مطالعه این بخش ممکن است در بعضی موارد بتوانید یخچال فریزر خودتان را در منزل تعمیر نمایید.

بررسی ایرادات و تعمیرات یخچال فریزر پاکشوما زمانی که یخچال خنک نمی کند

زمانی که یخچال شما فعال است، اما باد خنک نمی دهد ، باید موارد زیر را چک کنید ، لازم است که به این نکته توجه نمایید که انواع یخچال پاکشوما شما الکترونیکی باشد، نیمه مکانیکی و یا مکانیکی و بعد با توجه به انواع یخچال پاکشوما خودتان، چک کنید که به چه دلیل یخچال فریزر شما باد خنک نمی دهد.

اگر یخچال فریزر شما از نمونه الکتریکی باشد، باید موارد زیر را بررسی نمایید:

  • سنسور
  • ترمودیسک
  • برد الکترونیکی
  • المنت
  • گاز
  • کمپرسور

بعد از چک کردن موردهای بالا، اگر مشکل از هر کدام از موردهای بالا باشد، باید برای تعمیرات یخچال فریزر خودتان با یک، تعمیرکار حرفه ای و کاربلد تعمیرات سرویس تماس بگیرید، به دلیل اینکه تعمیرات قطعه های بالا تخصصی هستند و خودتان نمی توانید انجام بدهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر دیپوینت

اگر یخچال فریزر شما ، از نمونه مکانیکی باشد، باید موارد زیر را بررسی نمایید:

  • ترموستات
  • گاز
  • لاستیک دور درب
  • کمپرسور

اگر بعد از بررسی ترموستات یخچال فیزر خودتان، متوجه شوید که ایرادات از ترموستات یخچال پاکشوما است و به همین علت یخچال پاکشوما شما باد خنک تولید نمی کند، باید جهت تنظیم عقربه ترموستات را دوباره تنظیم نموده و اگر با تنظیم دوباره ترموستات مشکل حل نشد، باید جهت تعویض آن اقدام نمایید.

کم شدن گاز یخچال نیز یکی از دلیل های سرد نشدن، باد درون یخچال فریزر است، که با شارژ گاز یخچال خودتان می توانید این مورد را برطرف نمایید.

در بعضی موارد نیز به علت شل شدن لاستیک دور درب یخچال فریزر و یا کهنه و فرسوده شدن آن امکان دارد که لاستیک از قسمت قرار گیری خود خارج شود، به همین علت درب یخچال به طور صحیح بسته نمی شود و به همین علت هوای گرم بیرون به درون یخچال فریزر می رود و باعث گرم شدن، فضای درون یخچال می شود. برای حل کردن این ایراد باید لاستیک دور درب یخچال خودتان را تعویض نمایید.

اگر ایراد باد سرد ندادن، یخچال خودمان به دلیل موردهای بالا باشد امکان دارد که کمپرسور دستگاه باعث مشکلاتی شده باشد که جهت برطرف نمودن آن باید از یک متخصص تعمیرات سرویس کمک بگیرید، به دلیل اینکه تعمیرات کمپرسور یخچال فریزر یک مسئله بسیار تخصصی است.

اما اگر یخچال پاکشومای شما، نیمه الکترونیکی است و دارای تایمر می باشد، در زمانی که یخچال فریزر باد خنک نمی دهد، باید موارد زیر را بررسی نمایید:

  • تایمر
  • ترمودیسک
  • المنت
  • گاز
  • لاستیک دور درب
  • کمپرسور

درب بعضی موارد، امکان دارد که تایمر یخچال فریزر شما ایراد داشته باشد و اندازه درجه یخچال شما اشتباه معین شده باشد، در این شرایط باید از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید تا تایمر یخچال شما را تعمیر نماید.

اگر بعد از چک کردن و عیب یابی متوجه شوید که مشکل سرد نشدن یخچال پاکشوما از المنت های دستگاه است، باید المنت های یخچال را تعویض و تعمیر نمایید.

در این نمونه از یخچال های پاکشوما نیز امکان دارد که دلیل عدم خنک شدن یخچال شما به علت کمبود گاز یخچال است که با شارژ مجدد گاز یخچال پاکشوما خودتان، می توانید این ایراد را برطرف نمایید.

در این نمونه از یخچال ها نیز از دلیل های خنک نشدن یخچال پاکشوما ، لاستیک دور درب آن است که اجازه بسته شدن به طور کامل درب یخچال را نخواهد داد، در این مورد نیز با تعویض لاستیک دور درب یخچال پاکشوما توانسته اید، این ایراد را برطرف نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

و در آخر اگر با چک کردن تمامی موردهای بالا هیچگونه ایرادی در یخچال پاکشوما خودتان، مشاهده نکنید باید کمپرسور دستگاه را بررسی نمایید به دلیل اینکه امکان دارد که دلیل سرد نشدن یخچال، خرابی در کمپرسور یخچال پاکشوما است، در این صورت جهت تعمیرات یخچال خود باید از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بخواهید.

بررسی مشکلات و تعمیرات یخچال پاکشوما زمانی که برفک می زند

برفک زدن یخچال فریزر بخصوص در مدل های قدیمی تر یکی از متداول ترین ایرادات به وجود آمده است که جهت برطرف کردن آن باید موارد زیر را برطرف نمود.

اگر یخچال شما، در مکانی قرار دارد که در آن محیط رطوبت بیشتری وجود دارد، هر بار که بخواهید درب یخچال پاکشوما خودتان را باز و بسته نمایید مقدار بیشتری رطوبت به درون یخچال شما خواهد رفت و همین علت باعث شده است، یخچال پاکشوما شما باعث برفک شود. برای حل کردن این مشکل را به شما پیشنهاد می کنیم که یخچال پاکشوما خود را در کنار اجاق گاز و یا سماور نگذارید.

یکی دیگر از علت های برفک زدن یخچال پاکشوما، ایراد داشتن لاستیک درب یخچال است. به دلیل اینکه در این شرایط درب یخچال شما به طور صحیح بسته نمی شود و رطوبت و گرمای خارج به درون یخچال می رود.

پیدا کردن مشکلات و تعمیرات یخچال زمانی که موتور یخچال داغ شده است

معمولا داغ شدن موتور یخچال تا 90 درصد طبیعی است و نگران کننده نخواهد بود، اما اگر حس کردید که داغ شدن موتور یخچال فریزر از حد طبیعی خود دورشده است، جهت بررسی این مشکل لازم است که در ابتدا رله اورلود موتور را بررسی نمایید و در صورت دیدن هرگونه ایرادی با متخصص حرفه ای تعمیرات سرویس تماس گرفته و بررسی نمایید که مدار کیپ نشده باشد. اگر ایراد در موردهای بالا نبود بررسی کنید که کمپرسور یخچال فریزر نسوخته است، به دلیل اینکه سوختن کمپرسور یکی از عمده دلیل های داغ شدن موتور یخچال پاکشوما است.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر مجیک

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با نمایندگی و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در ملارد ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *