مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر کنوود

تعمیر یخچال فریزر کنوود - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر کنوود میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر کنوود

یخچال فریزرهای مدرن کنوود به لطف فناوری بدون برفک نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند و غذا با سیستم های چند خنک کننده تازه تر نگه داشته می شود. ویژگی های Super freeze خنک است و غذا را سریعتر منجمد می کند. عملکرد کم صدا آرامش و سکوت را تضمین می کند و حتی یک زنگ هشدار وجود دارد که در صورت افزایش دما به شما هشدار می دهد!

اما بعضی وقت ها امکان دارد همه چیز اشتباهی رخ بدهد. اختلال یخچال فریزر کنوود و راه حل آن را اینجا پیدا کنید…

دلایل رایج مشکلات یخچال فریزر کنوود

مشکلات یخچال فریزر کنوود ممکن است شامل موارد زیر باشد:

آلارم یخچال فریزر کنوود همچنان خاموش می شود

وقتی این اتفاق می‌افتد، نشان‌دهنده آن است که دمای داخلی خیلی بالاست. این می تواند ناشی از عوامل متعددی از جمله پر شدن بیش از حد محفظه ها باشد. درزگیرهای درب شکسته یا خراب شده اگر در یخچال بیش از چند دقیقه باز بماند، زنگ هشدارش به صدا در می آید.

اگر بیرون یخچال نیز گرم باشد، ممکن است مشکل تهویه باشد. اگر یخچال فریزر بیش از حد به دیوار نزدیک باشد، ممکن است باعث مشکلات دما شود. برد مدار نیز ممکن است با مشکلاتی روبرو شود – یک تکنسین تعمیرات ماهر به سرعت منبع عیب را تشخیص داده و آن را برای شما برطرف می کند.

عیب یابی یخچال فریزر کنوود نیز شامل موارد زیر می شود:

یخچال فریزر پر سر و صدا است

فن یا موتور یا هر دو ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند که منجر به صدای بیش از حد می شود. فن خنک کننده کمپرسور را خنک می کند که ممکن است مقصر باشد. همچنین، نشتی از دستگاه های پخش آب می تواند باعث ایجاد یخ در اواپراتور شود و این می تواند صدا منتشر کند.

اجزای دیگری که باید توسط تکنسین بررسی شوند ترموستات و کانال های هوا هستند که ممکن است مسدود شوند.

یخچال فریزر اصلا کار نمیکند

مهندس برق شما می تواند عیوب احتمالی را در اینجا شناسایی کرده و به سرعت آنها را برطرف کند. ممکن است مشکل از منبع تغذیه، فیوز یا سوکت باشد. یا ممکن است خرابی الکترونیک یا کمپرسور باشد – رله کمپرسور ممکن است آسیب دیده باشد. سایر مسائل می تواند مربوط به بلوک ترمینال باشد.

مفهوم کد خطا را یاد بگیرید

کدهای خطای یخچال فریزر کنوود به سادگی راهنمایی برای اینکه چه عیب ممکن است باشد. مدل‌های مشابه کدهای مختلفی را نشان می‌دهند به‌ ویژه اگر برند اکنون متعلق به شرکت دیگری باشد و یافتن راه حل برای عیب بهتر است به متخصصان واگذار شود. طیف وسیعی از کدهای خطا را در زیر مشاهده کنید:

کد خطای یخچال (1f)

این خطا زمانی رخ می دهد که هیچ سیگنالی از موتور فن آیسینگ به برد کنترل اصلی برای بیش از 114 ثانیه وجود نداشته باشد. اگر کد را روی صفحه نمایش می بینید، لطفاً فن پشت فریزر را بررسی کنید. ماموریت فن دمیدن هوا به سمت یخ ساز است.

در برخی موارد، خطا را می توان با جدا کردن یخچال از برق و وصل کردن مجدد آن پس از حدود 5 دقیقه برطرف کرد. اگر مشکل برگردد به این معنی است که فن کار نمی کند. این ممکن است به دلیل تجمع یخ و مسدود کردن چرخش ایجاد شود. در این مورد، یخ زدایی عمومی باید کار کند: یخچال را برای یک روز یا بیشتر از برق بکشید و بگذارید تمام یخ آب شود.

کد خطای یخچال dh

این کد خطا مشکل گرمکن یخ زدایی را گزارش می دهد. با این حال، برای جستجوی یک بخاری جدید عجله نکنید: این ممکن است یک مشکل صفحه کنترل نیز باشد. اگر اینطور نیست، باید به بخاری یخ زدایی بروید. یخچال خود را از برق بکشید و تمام سطل ها و سبدها را از آن خارج کنید.

 سپس پنل جلویی فریزر را با استفاده از پیچ گوشتی سر صاف جدا کنید. کویل های بخاری یخ زدایی و اواپراتور را بررسی کنید. بخاری را با احتیاط خارج کنید. به سیم پیچ ها نیرو وارد نکنید! بخاری را تعویض کنید و یخچال را روشن کنید.

کد خطای یخچال co

این کد خطا مخفف ‘خطای ارتباطی’ است و به دلیل قطع ارتباط بین برد کنترل اصلی (در پانل پشتی) و برد کنترل صفحه نمایش (روی درب فریزر) رخ می دهد. این ممکن است به دلیل سیم کشی ضعیف و/یا اتصال شل باشد. درپوش را بردارید، برد کنترل اصلی و کانکتور CON6 را بررسی کنید (نمودار تصویر دوم زیر را ببینید). اگر مشکلی در سیم کشی وجود ندارد، دسته سیم n را در قسمت بالایی درب سمت چپ یخچال خود بررسی کنید. اگر مشکلی در آنجا رخ نداد، تلگراف و اتصال دسته سیم آن را بررسی کنید.

عیب یابی یخچال if

چرا این اتفاق می افتد: برای بیش از 114 ثانیه سیگنالی از موتور فن یخ به جعبه کنترل اصلی وجود ندارد.

محل آن را پیدا کنید: فن فریزر را بررسی کنید، که هوا را به محفظه یخ ساز هدایت می کند. در قسمت پشتی یخچال یافت می شود.

در مورد آن چه باید کرد: یخچال خود را از برق بکشید و 5 دقیقه صبر کنید. سپس آن را دوباره وصل کنید. اگر کد هنوز وجود دارد، فن کار نمی کند. به احتمال زیاد یخ زده است. اگر اینطور است، باید یخچال را یخ زدایی کنید. آن را به مدت 24 ساعت از برق بکشید و صبر کنید تا تمام یخ ها آب شوند. اگر یخ زدایی کار نمی کند، ممکن است نیاز به تعویض فن داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال سامسونگ

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *