مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر گگنو

تعمیر یخچال فریزر گگنو - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر گگنو میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر گگنو

ما تمام کدهای خطای یخچال گگنو را با توضیحات مفصل در مورد علل خرابی، تشخیص و تعمیر جمع آوری کرده ایم. برای راحتی، در جدولی مناسب و قابل فهم در زیر مرتب شده است. مدل های دارای نمایشگر ترکیب الفبایی را روی نمایشگر شما نشان می دهند، آن را در جدول پیدا کرده و دلیل خطا را پیدا کنید. مدل های بدون نمایشگر برنامه مشخص شده را اجرا نمی کنند و با توجه به چراغ های روشن یا چشمک زن قرار داده شده بر روی کنترل پنل می توانید به مشکل پی ببرید.

راه حل کد خطا یخچال گگنو

آیا چراغ اخطار یخچال شما روشن است اما شما نمی دانید ایراد از کجاست؟ در اینجا به شما توضیح می دهیم که چه چیزی ممکن است باعث این نوع مشکل شود و چگونه از بروز آن جلوگیری کنید.

کد خطا شرح علل و راه حل
E1 سنسور محفظه فریزر از کار افتاده است. به احتمال زیاد کنتاکت ها شل شده اند یا سنسور سوخته است. برای بررسی و رفع خرابی با یک تکنسین تعمیر از یک شرکت خدماتی تماس بگیرید.
E2 اواپراتور معیوب است. برای تعویض یک قطعه غیر کارکرده یا قطعات آن، توصیه می کنیم با یک متخصص مرکز خدمات تماس بگیرید. دستگاه را از برق بکشید و غذا را تخلیه کنید.
A2 دما غیر طبیعی است. اگر پشتیبانی پایدار برای یک حالت معین وجود نداشته باشد، نیاز به جایگزینی کولر است، بررسی نشت مبرد. از خدمات یک شرکت خدماتی استفاده کنید.

1. خطا E1 یخچال و فریزر گگنو

دلیل: فهمیدن عدد خطا E1 در یخچال و فریزر گگنو این است که حسگر مخزن فریزر از کار افتاده است.

راهکار: جهت حل کردن خطا E1 یخچال و فریزر گگنو، اتصالات حسگر مخزن فریزر را بررسی کنید و در هنگام شل شدگی، آن ها را سفت کنید. اگر خرابی حل نشد ممکن است حسگر فریزر سوخته باشد که حتما باید عوض شود.

2. خطا E2 یخچال و فریزر گگنو

دلیل: خطا E2 در یخچال و فریزر گگنو به این مفهوم است که گرداننده باعث مشکل شده است.

راهکار: در هنگام رو به رو شدن با خطا E2 در یخچال و فریزر گگنو با یک تعمیرکار حرفه ای مشورت کنید تا در هنگام اختلال گرداننده، آن را عوض کنید.

3. ارور E8 یا E33 یا E48 یخچال و فریزر گگنو

دلیل: دیدن خطا E8 یا E33 یا E48 در یخچال و فریزر گگنو نشان دهنده گیر کردن تکه های یخ در قسمت خروجی یخ ساز است.

راهکار: برای حل کردن عدد خطا E8 یا E33 یا E48 یخچال و فریزر گگنو، مخزن یخ ساز را از فریزر خارج کنید و بگذارید تا یخ آن آب شود. بعد از یخ زدایی، مخزن یخساز را با دستمال پاک کنید و مجددا آن را در جای خود بگذارید. در موقع برطرف نشدن عدد ارور، جهت تعمیر یخچال و فریزر خود اقدام کنید.

4. خطا A2 یخچال و فریزر گگنو

دلیل: خطا A2 در یخچال فریزر گگنو به مفهوم غیر طبیعی بودن سرما است.

راهکار: برای برطرف کردن عدد خطا A2 یخچال و فریزر گگنو جهت عوض کردن خنک کننده و کنترل نشتی گاز مبرد یخچال و فریزر خود اقدام کنید.

یخچال و فریزر گگنو مواد غذایی را سرد نمی کند

دلیل احتمالی: سرد نشدن مواد غذایی در یخچال و فریزر گگنو ممکن است علت های زیر باشد:

  • کثیف بودن کویل های کندانسور یخچال و فریزر گگنو
  • بالا بودن حرارت تنظیم شده
  • خراب بودن موتور فن کندانسور یا پره های آن
  • مشکل داشتن موتور فن گرداننده
  • ایراد داشتن رله استارت
  • خراب بودن ترموستات کنترل دما
  • خراب بودن المنت گرمایشی یا ترموستات یخ زدایی

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

راهکار: موقعی که یخچال و فریزر گگنو نمی تواند مواد غذایی را سرد کند موردای زیر را انجام دهید:

  • کویل های کندانسور یخچال و فریزر گگنو را چک کنید و در هنگام کثیف بودن، آن ها را تمیز کنید.
  • مطمئن شوید که سرمای فریزر میان 18- الی 15- درجه سانتی گراد و سرمای یخچال میان 1 تا 5 درجه سانتی گراد تنظیم شده است. بعد از تنظیم دوباره سرما، 24 ساعت صبر کنید تا یخچال و فریزر سرد شود.
  • اگر موتور فن کندانسور یخچال و فریزر گگنو به خوبی کار نکند، یخچال و فریزر به درستی سرد نمی شود. برای مشخص شدن خراب بودن موتور فن، اول پره های فن را از دید گرفتگی چک کنید. بعد پره ها را با دست بچرخانید، اگر پره ها به راحتی نمی چرخند، موتور فن کندانسور را عوض کنید. اما اگر چرخیدن پره ها ایرادی نداشت، حتما از یک مولتی متر برای آزمایش موتور فن بهره گیری کنید تا اگر موتور فن دوام نداشته باشد، آن را عوض کنید.
  • افزون بر این، اگر موتور صدای غیر طبیعی دارد هم حتما عوض شود. در آخر اگر موتور فن گرداننده اصلا کار نمی کند، از یک مولتی متر برای آزمایش کویل های گرداننده استفاده کنید. اگر این کویل ها محکم نیستند، موتور فن گرداننده را حتما عوض کنید.
  • برای مشخص شدن مشکل رله استارت، حتما از یک مولتی متر استفاده کنید. حتی اگر رله استارت بوی سوختگی می دهد علامت این است که خراب شده است که در این شکل حتما عوض کنید.
  • جهت مشخص شدن مشکل ترموستات، آن را از کم ترین دما به جهت بالاترین دما بچرخانید و به صدای کلیک ترموستات گوش بدهید. اگر ترموستات صدایی نداد، از یک مولتی متر برای آزمایش آن استفاده کنید و موقع احتیاج ترموستات را عوض کنید.
  • هنگامی که کویل های گرداننده یخچال و فریزر گگنو یخ زده اند، ممکن است المنت حرارتی و یا ترموستات یخ زدایی خراب شده باشند که برای مشخص شدن خراب بودن آن ها، حتما از یک مولتی متر استفاده کنید و در هنگام خراب بودن، آن ها را عوض کنید.

بیشتر بخوانید:تعمیر یخچال فریزر کنمور

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *