مقالات, تعمیرات یخچال

نحوه تعویض و تعمیر فیلتر آب در یخچال ال جی

تعمیر یخچال فریزر ال جی - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث نحوه تعویض و تعمیر فیلتر آب در یخچال ال جی میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ال جی ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد ، اندیشه ، فردیس، شهریار ، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

نحوه تعویض و تعمیر فیلتر آب در یخچال فریزر ال جی

بدون شک یخچال و فریزر به یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه های امروزی تبدیل شده است. آنها نه تنها غذای ما را سرد نگه می دارند، بلکه به تازه تر نگه داشتن آن برای مدت طولانی تری نیز کمک می کنند. یکی از بهترین قسمت های یخچال های مدرن، دستگاه های پخش آب و یخ است. هیچ چیز بهتر از این نیست که بتوانید یک لیوان را با فشار دادن یک دکمه در یک روز گرم پر از یخ خرد شده و آب خنک کنید.

در حالی که این یک لوازم بسیار کم تعمیر و نگهداری است، چند کار وجود دارد که باید به صورت نیمه منظم انجام دهید تا از آب تازه، با طعم عالی و تمیز اطمینان حاصل کنید. تعویض فیلتر آب یکی از آنهاست، و این کار آسان و سریعی است که می توانید با راهنمای ما برای تعویض فیلتر آب یخچال ال جی خود انجام دهید.

چه زمانی می دانید که زمان تعویض فیلتر یخچال ال جی فرا رسیده است؟

در حالی که بستگی به تعداد دفعات استفاده از عملکردهای آب یخچال خود دارد، فیلترهای آب ال جی باید هر 6 ماه (یا زودتر) تعویض شوند. خوشبختانه، برخی از مدل ها هشدار تعویض فیلتر دارند که زمان تعویض فیلتر را به شما هشدار می دهد.

اگر یخچال شما نشانگر ندارد، پس چند علامت وجود دارد که باید مراقب آنها باشید. جریان آب کندتر از حد معمول یکی از آنهاست. این به دلیل تجمع در فیلتر آب است. این می تواند نشان دهد که زمان تغییر فرا رسیده است.

یکی دیگر از علائم رایج این است که بوی نامطبوع یا طعم بدی در آب شما وجود دارد.

چرا باید فیلترهای آب اصلی ال جی را انتخاب کنید؟

دلایل زیادی وجود دارد که شما همیشه باید از فیلتر اصلی ال جی استفاده کنید. برای شروع، آنها بسیاری از آلاینده ها مانند آفت کش ها، سرب، آهن و کلر را فیلتر می کنند. آنها 97 درصد بنزن، 99 درصد آترازین و تقریباً تمام جیوه و سرب را حذف می کنند که می تواند برای سلامتی شما خطرناک باشد. آنها به ارائه آب و یخ تمیزتر، تازه تر و با طعم بهتر کمک می کنند. آنها طراحی صحیحی برای مدل یخچال شما هستند، در حالی که فیلترهای شخص در صورت استفاده ممکن است باعث آسیب شوند که تحت ضمانت ال‌جی پوشش داده نمی‌شود.

به یاد داشته باشید که قبل از اینکه به تعویض فیلتر آب بروید، ابتدا منبع آب را خاموش کنید و آب را تا زمانی که دیگر از تلگراف خارج نشود، پخش کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

نحوه تعویض فیلترهای آب یخچال ال جی LT1000P، LT800P 

اگر فیلتر آب شما مانند این مدل ها روی درب قرار دارد، دستورالعمل های ساده زیر را دنبال کنید:

فیلتر قدیمی را بردارید

با بلند کردن و برداشتن سطل درب پایین شروع کنید. در مرحله بعد، باید انتهای سمت راست فیلتر آب را از محفظه خارج کنید. پس از آن، فیلتر را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا از سر فیلتر خارج شود.

فیلتر آب جدید را نصب کنید

فراموش نکنید که فیلتر جدید خود را از بسته بندی حذف کنید. این شامل پوشش محافظ روی حلقه های لاستیکی است. فیلتر جدید خود را در سر فیلتر قرار دهید. سپس آن را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا فلش روی فیلتر جدید با فلش روی سر فیلتر همخوانی داشته باشد. اکنون می توانید فیلتر را به داخل محفظه برگردانید.

هوای محبوس شده را خارج کنید

اکنون می توانید سطل درب پایینی را تعویض کنید. برای حذف هوای محبوس شده، زغال چوب سست و آلاینده ها از سیستم، باید آب پخش کنید. می‌توانید این کار را با فشار دادن و رها کردن پد دیسپنسر برای چرخه‌های 30 ثانیه‌ای روشن و 60 ثانیه‌ای خاموش انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کیچن اید

نشانگر فیلتر آب را بازنشانی کنید

آخرین مرحله تنظیم مجدد چراغ نشانگر فیلتر آب است. می توانید این کار را با نگه داشتن دکمه فیلتر آب در کنار آن برای حدود 3 ثانیه انجام دهید.

نحوه تعویض فیلترهای آب یخچال ال جی – LT1000P، LT800P، LT700P (داخلی بالا)

اگر فیلتر آب شما مانند این مدل ها در قسمت داخلی بالایی قرار دارد، دستورالعمل های ساده زیر را دنبال کنید:

قفسه بالایی را بردارید

اگر قفسه شما دسترسی شما را به فیلتر آب مسدود می کند، باید آن را بردارید. فقط به آرامی جلوی قفسه را کج کرده و آن را بلند کنید. این به شما امکان می دهد قفسه را به بیرون بکشید.

فیلتر قدیمی را بردارید

می توانید محفظه فیلتر آب را با فشار دادن محکم دکمه باز کنید. برای حذف فیلتر قدیمی، کافی است فیلتر را به سمت پایین بکشید و آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. به یاد داشته باشید که فیلتر استفاده شده را پس از حذف آن دور بیندازید.

فیلتر آب جدید را نصب کنید

فراموش نکنید که فیلتر جدید خود را از بسته بندی حذف کنید. این شامل پوشش محافظ روی حلقه های لاستیکی است. فیلتر جدید خود را در پایه فیلتر قرار دهید و آن را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا در جای خود قفل شود. حالا می توانید درپوش را محکم ببندید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر حایر

هوای محبوس شده را حذف کنید

برای حذف هوای محبوس شده، زغال چوب سست و آلاینده ها از سیستم، باید آب پخش کنید. می‌توانید این کار را با فشار دادن و رها کردن پد دیسپنسر برای چرخه‌های 30 ثانیه‌ای روشن و 60 ثانیه‌ای خاموش انجام دهید.

نشانگر فیلتر آب را بازنشانی کنید

آخرین مرحله تنظیم مجدد چراغ نشانگر فیلتر آب است. می توانید این کار را با نگه داشتن دکمه فیلتر آب در کنار آن برای حدود 3 ثانیه انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در کرج

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ال جی ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد ، اندیشه ، فردیس ، شهریار ، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ال جی ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ال جی ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *