مقالات

چه زمانی باید ماشین لباسشویی خود را تعویض کنید؟

چه زمانی باید ماشین لباسشویی خود را تعویض کنید؟ - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث چه زمانی باید ماشین لباسشویی خود را تعویض کنید میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

چه زمانی باید ماشین لباسشویی خود را تعویض کنید؟

آیا ماشین لباسشویی شما روی فریتز است؟ شاید خشک کردن لباس‌هایتان برای همیشه طول بکشد، یا صداهای عجیب و غریبی ایجاد می‌کند که قبلاً نشنیده‌اید. مشکل هرچه که باشد، مهم است که بدانید زمان تعویض خشک کن و ارتقا به مدل جدیدتر است.

در این مقاله، ما به شما کمک می‌کنیم زمان تعویض ماشین لباسشویی خود را تعیین کنید و نکاتی را برای انتخاب ماشین لباسشویی جدید که لباس‌هایتان را برای سال‌های آینده خشک و تازه نگه می‌دارد، ارائه می‌کنیم. پس به عقب برگردید، استراحت کنید و بیایید به دنیای جایگزین های خشک کن شیرجه بزنیم!

طول عمر ماشین لباسشویی چقدر است؟

واقعاً می توان انتظار داشت که یک ماشین لباسشویی چقدر دوام بیاورد؟ طول عمر خشک کن به عوامل مختلفی از جمله استفاده، نگهداری و کیفیت دستگاه بستگی دارد.

یک خشک کن به طور متوسط ​​10-15 سال دوام می آورد، اما برخی از مدل ها ممکن است فقط 5-8 سال دوام بیاورند. هر چه تعمیر و نگهداری منظم تری انجام شود (مثلاً تمیز کردن پرزها و دریچه ها)، معمولاً ماشین لباسشویی بیشتر دوام می آورد. همچنین، هرچه بیشتر از خشک کن خود استفاده کنید، ممکن است سریعتر فرسوده شود.

برای اطمینان از اینکه ماشین لباسشویی شما تا حد ممکن دوام می آورد، از بارگذاری بیش از حد آن با لباس خودداری کنید، زیرا این کار می تواند فشار بیشتری به موتور و سایر اجزا وارد کند. همچنین ایده خوبی است که هر چند سال یک بار ماشین لباسشویی خود را به صورت حرفه ای بازرسی کنید تا مشکلات احتمالی را زود تشخیص دهد..

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی بوران

چگونه بفهمیم که آیا ماشین لباسشویی شما ارزش تعمیر دارد یا خیر

هنگام تصمیم گیری در مورد تعویض یا عدم تعویض ماشین لباسشویی، عوامل مختلفی مانند سن، میزان آسیب و هزینه تعمیر وجود دارد.

اگر ماشین لباسشویی شما نسبتا نو است و تعمیرات جزئی است، اغلب ارزش تعمیر آن را دارد. هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ممکن است بیش از نیمی از هزینه خرید ماشین لباسشویی جدید باشد. در این صورت، به طور کلی توصیه می شود برای صرفه جویی در درازمدت یک دستگاه جدید خریداری کنید.

اگر ماشین ماشین لباسشویی شما بیش از 10 سال سن دارد و مشکل اساسی دارد، ممکن است زمان تعویض آن فرا رسیده باشد. ماشین لباسشویی های قدیمی از نظر انرژی کارآمدی کمتری دارند و بیشتر مستعد خرابی هستند.

در نهایت، تصمیم برای تعمیر یا جایگزینی ماشین لباسشویی به تجزیه و تحلیل هزینه و فایده بستگی دارد. اگر تعمیرات جزئی باشد و ماشین لباسشویی نسبتا نو باشد، ممکن است تعمیر آن راه حلی باشد. با این حال، اگر ماشین لباسشویی قدیمی است یا مشکل اساسی دارد، ممکن است تعویض آن مقرون به صرفه تر باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

نشانه هایی که عمر ماشین لباسشویی شما به پایان می رسد چیست؟

سن ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی های بالای 10 سال ممکن است انرژی کمتری داشته باشند و بیشتر مستعد خرابی باشند. در نظر بگیرید که آن را با یک مدل جدیدتر و کارآمدتر جایگزین کنید.

فراوانی تعمیرات

اگر اغلب با یک تکنسین تعمیر تماس می گیرید، ممکن است تعویض ماشین لباسشویی مقرون به صرفه تر باشد. هزینه تعمیرات می تواند به سرعت افزایش یابد، بنابراین اگر برای تعمیرات بیشتر از یک ماشین لباسشویی جدید هزینه می کنید، زمان تعویض آن فرا رسیده است.

صداهای عجیب

اگر خشک کن شما صداهای غیرمعمولی مانند ساییدن، جیرجیر زدن یا کوبیدن دارد، می تواند نشانه این باشد که در آخرین پاهای خود قرار گرفته است. این صداها ممکن است نشان دهنده مشکل درام، تسمه یا موتور باشد.

عدم کارایی

اگر ماشین لباسشویی شما بیش از حد طول می‌کشد تا لباس‌ها را خشک کند یا اصلاً آنها را خشک نمی‌کند، ممکن است زمان تعویض آن فرا رسیده باشد. یک ماشین لباسشویی ناکارآمد می تواند خسته کننده و پرهزینه باشد زیرا می تواند انرژی بیشتری مصرف کند و قبض برق شما را افزایش دهد.

خطرات ایمنی

اگر خشک‌کن شما بوی سوختگی می‌دهد یا اگر ماشین لباسشویی خیلی داغ می‌شود، می‌تواند یک خطر ایمنی باشد. در این موارد، بهتر است بلافاصله ماشین لباسشویی را تعویض کنید تا از هرگونه مشکل ایمنی احتمالی جلوگیری شود.

نحوه انتخاب یک ماشین لباسشویی جدید

هنگام انتخاب یک خشک کن جدید، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود.

در اینجا موردای اصلی هستند که حتما به دنبال آنها باشید:

اندازه

اطمینان حاصل کنید که فضایی را که در آن خشک کن نصب می شود اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که به درستی جا می شود. همچنین ظرفیت ماشین لباسشویی را نیز در نظر بگیرید که بر حسب فوت مکعب اندازه گیری می شود. اندازه ای را انتخاب کنید که با نیازهای لباسشویی شما مطابقت داشته باشد.

بهره وری انرژی

خشک کن با رتبه انرژی ستاره انتخاب کنید، به این معنی که دستورالعمل های کارآمد انرژی را که توسط آژانس حفاظت از محیط زیست تنظیم شده است، مطابقت دارد. ماشین لباسشویی های کم مصرف انرژی کمتری مصرف می کنند و می توانند در هزینه قبض برق شما صرفه جویی کنند.

تنظیمات خشک کردن

به دنبال ماشین لباسشویی با تنظیمات مختلف خشک کردن، مانند خشک کردن به موقع و خشک کردن سنسور باشید. تنظیمات ماشین لباسشویی سنسور میتواند زمان خشک شدن لباس را تشخیص دهد و به طور خودکار خشک کن را خاموش کند، که می تواند باعث صرفه جویی در انرژی و جلوگیری از خشک شدن بیش از حد شود.

سطح نویز

سطح سر و صدای ماشین لباسشویی را در نظر بگیرید، به خصوص اگر قرار است در فضای نشیمن نصب شود. به دنبال مدل هایی با ویژگی های عملکرد بی صدا باشید.

برند و گارانتی

یک برند معتبر با سابقه خوب برای کیفیت و قابلیت اطمینان انتخاب کنید. همچنین به دنبال ماشین لباسشویی با ضمانت سازنده باشید تا در صورت بروز هرگونه مشکل از سرمایه خود محافظت کنید.

ویژگی های اضافی

برخی از خشک کن ها دارای ویژگی های اضافی مانند تمیز کردن بخار، جلوگیری از چین و چروک و تاخیر در شروع هستند. نیازهای لباسشویی خود را در نظر بگیرید و یک ماشین لباسشویی با ویژگی هایی انتخاب کنید که برای شما مفید باشد.

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *