مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

کد خطاهای تعمیر ساید بای ساید امرسان

کد خطاهای تعمیر ساید بای ساید امرسان - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث کد خطاهای تعمیر ساید بای ساید امرسان میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

کد خطاهای تعمیر ساید بای ساید امرسان

کدهای ارور و خطاهای ساید بای ساید امرسان را می توان در دو دسته تقسیم کرد؛ دسته اول فقط در یخچال فریزرها دیده شده و دسته دوم در یخچال ساید نشان داده می شوند. این خطاها در انواع گوناگون ساید بای ساید امرسان امکان دارد مقداری تفاوت داشته باشند و به این علت فهرست کامل و جامعی از آنها را در ادامه به شما ارائه می دهیم. با شناخت دلیل هر کدام از کدهای ارور ساید بای ساید امرسان در بهترین زمان می توانید مناسبترین کار را برای حل کردن آنها انجام بدهید. برای آشنا شدن با معنا و مفهوم خطاها و کدهای ارور یخچال فریزر و ساید امرسان در انواع گوناگون در این قسمت از آموزش تعمیرات ساید بای ساید همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید ال جی

کدهای ارور و خطاهای ساید بای ساید امرسان

در دستگاه فریزرهای امرسان انواع گوناگون بعضی از خطاها در نظر گرفته شده تا شرایط سیستم درونی و قطعات آن را نمایش دهد. با آگاهی از این کدهای ارور و علت رخ دادن آنها خواهید فهمید که بعضی از خرابی ها به آسودگی و بدون احتیاج به مهارت در تعمیرات ساید بای ساید امرسان رفع شدنی هستند و برخی تعمیرات ماهرانه نیاز دارند. از مهم ترین خطاهای ساید بای ساید امرسان می توان موارد زیر را نام برد:

خطای DA یخچال ساید امرسان

دو علت عمده برای خطای DA یخچال امرسان موجود است؛ خراب شدن دمپر و ایراد در برد الکتریکی. اول هیتر دمپر را چک کنید و اگر خراب بود آن را با قطعه سالم عوض کنید. اگر دمپر در سلامت کامل است، نیاز است برد هم عیب یابی شود. با توجه به ماهرانه بودن عیب یابی برد شما می توانید با ما در تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید دوو

کد ارور HE یخچال ساید امرسان

از دیگر خطاهای یخچال فریزر امرسان می توان خطای HE را نام برد. این خطا نمایشگر خراب بودن هیتر المنت است. برای رفع خطا کافی است هیتر المنت را چک کنید و اگر نیاز داشت آن را تعمیر یا عوض کنید. در صورتی که هیتر المنت سالم بود و این خطا روی صفحه نشان داده شد، برد الکتریکی هم باید بررسی شود.

خطای DS یا D5 یخچال ساید امرسان

دلیل خطای DS در دستگاه فریزر امرسان خراب بودن سنسور دیفراست است که در بعضی از مدل ها امکان دارد با خطای D5 نیز نشان داده شود. برای رفع این خطا نیاز است اتصالات سنسور و مقاومت آن چک شود و اگر نیاز بود قطعه عوض شود. اگر ارور رفع نشد تنها راه چک کردن و عیب یابی برد الکتریکی به وسیله تعمیرکار ماهر می باشد.

کد ارور RD یخچال ساید امرسان

یکی دیگر از مهم ترین کدهای ارور و خطاهای یخچال فریزر امرسان می تواند خطای RD باشد. توجه کنید که در صورت دیدن این خطا، دو قطعه خیلی مهم باید چک شود که عبارتند از: سوئیچ مگنت و دمپر. هر کدام از این دو قطعه باید جداگانه عیب یابی شوند و اگر خطا رفع نشد، تنها راه چک کردن برد الکتریکی است.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ

خطای RS یخچال ساید امرسان

یکی دیگر از کدهای ارور یخچال فریزر امرسان که امکان دارد با آن روبرو شوید، خطای RS است. این خطا در حالتی بروز می کند که سنسور برد ایراد داشته باشد یا اتصالات آن با اشکالی مواجه شده باشند. برای برطرف کردن خطای RS تعدادی کار مهم را باید انجام دهید که عبارتند از:

  • مقاومت سنسور یخچال را بسنجید و اگر طبیعی نبود آن باید قطعه عوض شود.
  • امکان دارد اتصال سنسور با برد دچار مشکلی شده باشد. برای همین دو سیم قهوه ای و زرد را باید چک کنید و اگر در صورت لزوم آنها را عوض کنید.
  • اتصال سنسور به برق بررسی شود.
  • در انتها اگر همچنان خطا رفع نشده بود، برد هم باید چک شود. در بعضی موقعیت ها اشکال در برد سبب میشود ارتباط آن با سنسور قطع شود و خطای RS روی صفحه نشان داده شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ساید بای ساید

کد ارورF یخچال ساید امرسان

خطای F یخچال ساید امرسان نشانگر ایراد در سنسور دمای فریزر می باشد. علاوه بر چک کردن سنسور، در بعضی موقعیت ها احتیاج به تعمیرات برد توسط تعمیرکار متخصص در تعمیر ساید هم هست.

خطای D یخچال ساید امرسان

از مهم ترین کدهای ارور و خطاهای ساید امرسان،خطای D می باشد. این خطا نشانگر ایراد سنسور دیفراست است و سبب میشود برفک زدایی به طور صحیح انجام نشود. اگر سنسور دیفراست در سلامت کامل باشد و این خطا نشان داده شود، امکان دارد ترمودیسک و برد هم خراب شده باشند. اول ترمودیسک و المنت و ترموفیوز را چک و عیب یابی کنید. در صورتی که همه ی این قطعات سالم بودند، در انتها برد احتیاج به چک شدن و تعمیر دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هایسنس

خطای I یخچال ساید امرسان

اگر فهمیدید که یخساز ساید امرسان به طور صحیح کار نمی کند و خطای I هم روی صفحه نشان داده میشود، نیاز است سنسور یخساز چک شود. در صورت خرابی این سنسور یا عدم ارتباط آن با برد خطای I نشان داده می شود. در بعضی موقعیت ها امکان دارد برد دچار ایراد شده و نمی تواند با سنسور به طور صحیح ارتباط برقرار کند.

کد ارور R یخچال ساید امرسان

خطای R ساید بای ساید امرسان نشانگر ایراد در سنسور یخچال است. سنسور و مقاومت و اتصالات آن را چک کنید و اگر لازم بود قطعه را عوض کنید.اگر سالم بود قطعه برد الکتریکی را چک کنید.

خطای B یخچال ساید  امرسان

یکی دیگر از کدهای ارور و خطاهای ساید بای ساید امرسان، خطای B است که به معنی خراب بودن سنسور دمای محیط می باشد. سنسور را چک کنید و اگر لازم بود آن را عوض کنید. دقت کنید که امکان دارد سنسور سالم باشد و برد دچار ایراد شده باشد و احتیاج به تعمیر تخصصی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *