مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

کد خطای ماشین لباسشویی الجی

کد خطای ماشین لباسشویی الجی - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث کد خطای ماشین لباسشویی الجی میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

کد خطای ماشین لباسشویی الجی

این راهنما تمام مدل های ماشین لباسشویی الجی را پوشش می دهد، از جمله:

  • ال جی DLEX9000V
  • ال جی DLEX3700W
  • ال جی DLEX8100V
  • LG DLE7200VE
  • ال جی DLE3500W
  • ال جی DLEX4370K
  • LG DLE7300WE
  • ال جی DLE3500V
  • ال جی DLGX8101V
  • LG DLEX7800WE

کد خطا D90

اگر ماشین لباسشویی ال جی شما کد خطای D90 را نشان می دهد، ممکن است زمان کمی عیب یابی فرا رسیده باشد. این کد خطای خاص نشان می دهد که سنسورهای خشک کن مشکلی را در کانال تشخیص داده اند که معمولاً نشان دهنده انسداد لوله ها است. در بیشتر موارد، این مشکل را می توان با تنظیم مجدد خشک کن و پاک کردن هرگونه زباله از سیستم تهویه حل کرد. خوشبختانه، این یک تعمیر نسبتا آسان است که می تواند تنها در چند دقیقه تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی آسکو

انسداد کانال 

اگر خشک کن ماشین لباسشویی ال جی شما کد خطای D90 را نشان می دهد، معمولاً به این معنی است که سیستم کانال 90٪ مسدود شده است. مسدود شدن دریچه های خشک کن یک مشکل رایج است که می تواند باعث مشکلات مختلفی شود. اگر دریچه خشک کن شما مسدود باشد، می تواند منجر به کاهش جریان هوا شود که به نوبه خود می تواند منجر به طولانی تر شدن زمان خشک شدن و افزایش مصرف انرژی شود. علاوه بر این، دریچه خشک کن مسدود شده نیز می تواند منجر به ایجاد پرز شود که خطر آتش سوزی است.

موارد مختلفی وجود دارد که می تواند باعث مسدود شدن دریچه خشک کن شما شود، مانند ایجاد پرز، زباله. برای جلوگیری از این اتفاق، ابتدا باید تله پرز خود را بعد از هر بار لباسشویی تمیز کنید. ثانیاً، باید دریچه خشک کن خود را به صورت حرفه ای و سالانه تمیز کنید. در نهایت، باید مطمئن شوید که هیچ چیز مانع مسیر مجاری تهویه منتهی شده از خشک کن شما به بیرون خانه شما نباشد.

3 مرحله ساده برای باز کردن دریچه ماشین لباسشویی

مهم است که توجه داشته باشید که جلوگیری از مسدود شدن دریچه خشک کن بسیار ساده تر از تلاش برای باز کردن گرفتگی آن است. در اینجا اقدامات ساده ای وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از گرفتگی دریچه خشک کن انجام دهید:

1. فیلتر پرز را بعد از هر بارگیری تمیز کنید

این کار باید بیهوده باشد، اما بسیاری از افراد فراموش می کنند که فیلتر پرز را قبل یا بعد از هر بار لباسشویی تمیز کنند. صرف چند دقیقه از روال لباسشویی خود برای تمیز کردن پرز گیر می تواند تفاوت بزرگی در تمیز نگه داشتن دریچه ماشین لباسشویی شما ایجاد کند.

2. دریچه ماشین لباسشویی خود را به طور حرفه ای تمیز کنید

کمک گرفتن از متخصصانحرفه ای در تمیز کردن دریچه ماشین لباسشویی به صورت دوره ای می تواند به حفظ دستگاه شما از انسداد و تجمع کمک کند. بسته به تعداد دفعات شستن لباس، ممکن است بخواهید این کار را یک یا دو بار در سال انجام دهید.

3. مطمئن شوید که هیچ مانعی در نزدیکی دریچه بیرونی وجود ندارد

اطمینان حاصل کنید که هیچ زباله ای مانع دریچه بیرونی شما نشده است زیرا این امر می تواند باعث گرفتگی و محدودیت جریان هوا شود. علاوه بر این، منطقه را برای یافتن زباله‌هایی که ممکن است نیاز به برداشتن داشته باشند، بررسی کنید.

با دنبال کردن این مراحل، می توانید خطر مسدود شدن دریچه خشک کن را تا حد زیادی کاهش دهید و در زمان، هزینه و دردسر خود صرفه جویی کنید. همیشه بهتر است اقدامات پیشگیرانه را از هم اکنون انجام دهید تا بعداً نگران آن نباشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

چه زمانی با یک متخصص تماس بگیرید 

اگر سعی کرده اید مجاری را برای انسداد بررسی کنید و نتوانسته اید منبع انسداد را از بین ببرید، یا اگر سیستم مجرای شما بسیار پیچیده است، ممکن است زمان آن رسیده است که با یک تکنسین تماس بگیرید. تکنسین های حرفه ای مجهز به ابزارهای قدرتمندی هستند که به آنها اجازه می دهد هر گونه گرفتگی در دریچه خشک کن شما را سریع و کارآمد پاک کنند. این تضمین می کند که در هنگام تلاش برای پاک کردن دریچه مسدود شده نگران آسیب رساندن به خماشین لباسشویی یا آسیب بیشتر نباشید.

اجازه دادن به یک تکنسین حرفه ای برای کنترل دریچه ماشین لباسشویی مسدود شده شما نیز به این معنی است که با دانستن اینکه کار به درستی و ایمن انجام شده است، خیالتان راحت است. به این ترتیب، لازم نیست نگران مشکلات احتمالی ناشی از دریچه ای که به درستی پاک نشده است باشید و با دانستن اینکه خانواده شما از خطرات احتمالی مرتبط با آن در امان هستند، خیالتان راحت باشد.

نحوه مراقبت صحیح از خشک کن ماشین لباسشویی ال جی 

وقتی روی ماشین لباسشویی الجی سرمایه‌گذاری می‌کنید، می‌خواهید مطمئن شوید که تا حد ممکن دوام دارد. با مراقبت و نگهداری مناسب، خشک‌ کن ال‌ جی شما می‌تواند سال‌ ها استفاده مطمئن را ارائه دهد. برای اینکه بیشترین بهره را از ماشین لباسشویی ال جی خود ببرید، در اینجا چند نکته برای مراقبت صحیح آورده شده است:

1. فیلتر را به طور مداوم تمیز نمایید

فیلتر پرز باید بعد از هر بار لباسشویی تمیز شود. این به جلوگیری از ایجاد گرفتگی در لباسشویی شما کمک می کند و همچنین گردش هوا را بهبود می بخشد. مطمئن شوید که پرزهایی را که می تواند باعث خطر آتش سوزی شود را پاک کنید.

2. شلنگ هواکش را بررسی کنید

مطمئن شوید که شلنگ هواکش را به صورت دوره‌ ای برای هر گونه زباله یا انسدادی که ممکن است مانع از کارکرد موثر لباسشویی شما شود، بررسی کنید. اگر شلنگ هواکش ترک خورده یا به هر نحوی آسیب دیده است، آن را تعویض کنید.

3. بیش از حد لباس قرار ندهید 

بارگذاری بیش از حد لباسشویی می تواند باعث گرم شدن بیش از حد آن و کاهش کارایی آن شود. اطمینان حاصل کنید که آن را با تعداد زیادی لباس به طور همزمان اضافه نکنید، زیرا ممکن است به موتور و سایر اجزای خشک کن آسیب برساند.

4. آن را در سطح نگه دارید

حفظ سطح لباسشویی الجی باعث می‌شود که در تمام چرخه‌ ها یکنواخت کار کند و سایش و پارگی قطعات آن کاهش یابد. مطمئن شوید که آن را در هنگام نصب در یک سطح نگه دارید و به طور مرتب علائم خم شدن یا جابجایی را در طول زمان بررسی کنید.

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *