مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ - نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر سامسونگ میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای یخچال فریزر سامسونگ

در این مقاله از سایت تعمیرات سرویس می خواهیم که به بررسی تمامی خطاها و کد ارورهای یخچال سامسونگ در انواع گوناگون دستگاه پرداخته و در انتها راه حل های برطرف کردن هر کدام از خطاها را بیان کنیم. در حال حاضر پیشرفت فناوری و استفاده از قطعات جدید در تولید لوازم خانگی، سبب به وجود آمدن امکانات و ویژگی های بسیار خوبی در دستگاه‌ها شده. از همین رو استفاده از برد الکترونیکی در یخچال‌های سامسونگ سبب نشان دادن فوری قطعه مشکل دار در صفحه ی نمایش دستگاه شده که این موضوع، راحتتر و سریعتر بودن تعمیر یخچال را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

انواع کد ارورهای یخچال سامسونگ و راه های برطرف کردن آن

در حقیقت اگر عیب و ایرادی در هر کدام از قطعات یخچال‌ های سامسونگ ایجاد شود، این ایراد دستگاه به صورت یک خطا و کد ارور به خصوص و مشخصی در صفحه نمایش یخچال نمایش داده خواهد شد که شما می‌توانید به وسیله بررسی نوع خطای یخچال سامسونگ قطعه معیوب را تعمیر و ایراد آن را برطرف کنید.

۱. کد ارور 1E یا SE یخچال سامسونگ

دلیل نشان دادن کد ارور 1E یا SE در یخچال سامسونگ به علت قطعی برق است. در صورت نشان دادن این خطا، فقط نیاز است که به اندازه ۱۰ ثانیه کلیدهای lighting و power save را بفشارید تا کد ارور پاک شود. همینطور می‌توانید کلیدهای Freezer و Fridge را به طور همزمان به اندازه  ۱۰ ثانیه بفشارید تا کنترل پنل ریست شده و خطای دستگاه پاک شود.

۲. کد خطای 4e یخچال سامسونگ

علت نشان دادن این کد خطای یخچال سامسونگ به دلیل اشکال و خرابی در قطعه سنسور دیفراست فریزر است. هرازگاهی شل شدن سیم‌های این قطعه هم سبب این اشکال در یخچال خواهد شد.

از همین رو اول سیم‌ها را بررسی و کنترل کنید و اگر ایرادی وجود داشت آن را برطرف کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال دوقلو هیمالیا

۳. کد ارور e5 یخچال سامسونگ

این خطای یخچال سامسونگ به معنی وجود عیب و ایراد در یخساز دستگاه و یا خراب شدن سنسور دیفراست است. در حقیقت وجود ایراد در قطعه یخساز دستگاه می‌تواند دلیل خاموش شدن صفحه نمایشگر یخچال سامسونگ هم باشد.

به همین سبب اول یخساز و سخت‌ افزار سیم یخچال را بررسی کنید. حسگر یخ را کنترل کنید و اگر خرابی و اشکال داشت، قطعه را عوض کنید. اگر اشکال برطرف نشد باید یخساز را عوض کنید.

۴. کد ارور 6e یخچال سامسونگ

کد ارور 6e یخچال سامسونگ به معنی ارور سنسور محیطی دستگاه است که اکثرا بعد از قطعی برق ایجاد می شود. برای پیشگیری از نمایش این خطا باید به کنترل دمای یخچال بپردازید تا ایرادی به وجود نیاید.

به طور معمول با ری استارت کردن ساده یخچال می‌توانید خطای دستگاه را پاک کنید و ایراد را برطرف کنید. برای برطرف کردن این کد ارور یخچال سامسونگ، فقط نیاز است که دکمه های power cool و power Freeze را به اندازه ۱۵ ثانیه بفشارید تا خطای دستگاه پاک شود.

۵. کد ارور 8e یخچال سامسونگ

دلیل نشان دادن این خطای یخچال سامسونگ به علت صدمه دیدگی سنسور یخساز دستگاه است. هر از گاهی غیرفعال بودن این سنسور و یا وجود قطعی در آن سبب نشان دادن این خطا در یخچال خواهد شد. برای تعمیر کردن یخچال و ساید بای ساید سامسونگ باید با نمایندگان تعمیرات سرویس تماس بگیرید تا قطعه معیوب عوض شود و مشکل دستگاه برطرف شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر امرسان

۶. کد ارور 23e یخچال سامسونگ

کد ارور 23e یخچال سامسونگ به معنی وجود ایرادی در فن کندانسور دستگاه و یا اشکال در صفحه کنترل یخچال است. اول کارکرد فن یخچال را بررسی کرده و اگر برق متصل نبود و قطعه درست کار نمی کرد، باید فن را عوض کنید.

اما اگر ایرادی در این قطعه نبود، باید صفحه کنترل و سیم‌ های یخچال را بررسی کنید. با استفاده کردن از یک مولتی متر می‌توانید اشکال صفحه کنترل یخچال را چک کرده و در صورت وجود ایراد، اشکال دستگاه را برطرف کنید.

۷. کد ارور 25e یخچال سامسونگ

این خطای یخچال سامسونگ هم به دلیل ارور سنسور دیفراست دستگاه است. برای برطرف کردن خطا باید یخچال را ری استارت کنید تا ایراد رفع شود. اگر ارور رفع نشد باید قطعات ترمودیسک، ترموفیوز، المنت و برد الکترونیکی بررسی شوند. در حقیقت خرابی ترمودیسک و ترموفیوز سبب برفک زدن یخچال فریزر خواهد شد که باید قطعه معیوب را تعمیر یا تعویض کنید تا ایراد برطرف شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

۸. کد ارور 33e یخچال سامسونگ

دلیل نشان دادن کد ارور 33e یخچال سامسونگ به علت ایراد داشتن قطعه گرم کن لوله پرکن آب دستگاه و یا اشکال و خرابی عایق یخچال است. پشت سیم در اطراف لوله آب یخچال، گرم کن لوله پرکن آب است که باید چک و بررسی شود. به طور معمول به علت تغییر مکان یخچال و جابجا شدن دستگاه امکان دارد این خطا در صفحه نمایشگر یخچال نمایش داده شود.

برای برطرف کردن این کد ارور باید یخچال ریست شود. از این رو دکمه lighting (روشنایی) و power save (ذخیره انرژی) را به طور همزمان به اندازه ۱۰ ثانیه بفشارید تا خطای یخچال پاک شود.

اگر کد ارور 33e یخچال به علت فرورفتگی و خرابی عایق دستگاه ایجاد شده باشد، باید یک تعمیرکار با تجربه یخچال را یخچال را بررسی کند و با توجه به خسارت وارد آمده قطعه را تعمیر و یا تعویض  کند. توجه کنید که هر نوع دستکاری و انجام دادن کارهای اشتباه سبب ذوب شدن عایق فومی یخچال می شود که هزینه تعمیر آن زیاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *