مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل در محل مورد نظر به وسیله تعمیرکاران متخصص تعمیرات سرویس انجام می شود. ما یخچال فریزر Electrosteel شما را مشکل یابی و برای از بین بردن ایراد آن از قطعه های اصلی استفاده خواهیم کرد تا ایراد به طور مداوم و به صورت کامل برطرف شود. اگر یخچال فریزر شما خراب شده است در هر نقطه از تهران و کرج که هستید با تعمیرگاه مجاز و رسمی یخچال فریزر الکترواستیل تعمیرات سرویس تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان تعمیرکار به محل مورد نظر فرستاده شود. ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

هنگامی نیاز به تعمیرات یخچال فریزر حواهید داشت که یکی از ایرادات زیر در یخچال شما مشاهده شود:
  • پنل برد یخچال فریزر سوخته است
  • بست یا لولای درب ایراد پیدا کرده است.
  • بدنه فریزر از درون سوراخ شده است.
  • گاز یخچال خالی است.
  • فریزر یخ زده نمی شود.
  • فریزر از کار افتاده است.
  • یخچال صداهای غیر طبیعی از خود می دهد.
  • ایراد داشتن ترموستات (اتوماتیک یخچال)
  • یخچال از کار افتاده است.
  • یخچال بسیار زیاد سرد است.
  • یخچال خنک نمی شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

ارور های خطای یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES27

کد خطای E1:

این کد خطا نشان دهنده ایراد از طرف سنسور یخچال را نشان می دهد؛ که سنسور یا باعث قطعی و یا باعث خرابی می شود. این موارد را هم باید اضافه نمود که این قطعی یا ایراد سنسور می توانید از طرف مشکل داشتن مدار برد کنترل یخچال فریزر نیز باشد.

کد خطا E2:

نشان دهنده ایراد از طرف سنسور فریرز می باشد؛ این ایرادات از طرف قطعی یا مشکل داشتن سنسور دمایی فریزر ایجاد می شود و مانند کد خطا E1 این امکان نیز وجود خواهد داشت که این قطعی یا مشکل از طرف مدار برد کنترل فریزر می باشد و باید مورد بررسی و تعمیرات قرا گرفته شود.

کد خطا E3:

 این کد خطا در اثر دلایل متفاوتی مانند خرابی مدار برد الکترونیک یخچال فریزر، مشکل داشتن المنت و یا ترموفیوز ایجاد می شود. این کد خطا نشان می دهد که خرابی سنسور اپراتور است.

کد خطا E4:

این خطا مرتبط با سنسور محیط است و نشان می دهد که قطعی و یا ایرادات یکی از قطعه های یخچال مثل المنت، ترموفیوز و یا مدار برد الکترونیک است.

کد خطا E5:

نشان می دهد که خرابی سیستم تبرید است و به دلایلی مانند از کار افتادن کمپرسور، مشکل در المنت، وجود ایراد در ترموفیوز و یا ایراد در سنسور او اپراتور و مدار برد است.

کد خطا E6:

هنگامی که گرمای یخچال از 17 درجه سانتی گراد افزایش پیدا کند، با این کد ارور متوجه می شوید که این خطا در اثر مشکل داشتن در گاز و یا دمپر کانال هوا و یا در اثر یخ زدن اواپراتور به وجود خواهد آمد.

کد خطا E7:

با وجود آمدن ایراد و یا مشکل داشتن در دمپر و یا به وجود آمدن شکستگی در کانال هوا با این خطا در یخچال فریزهای الکترو استیل رو به رو می شوید. با مشاهده این خطا متوجه می شوید که سرمای یخچال باعث ایراد شده و به زیر 4 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

کد خطا E8:

 وجود ایراد ما بین برد اصلی و برد صفحه نمایش.

کد خطا E9: 

با ایجاد ایراد در برفک زدایی با این خطا رو به رو می شوید و این مورد نشان خواهد داد که ایراد شاید از طرف المنت، سنسور اوا اپراتور و یا ایراد و خرابی از طرف برد است.

کد خطا E10:

کافی نبودن سرما در بخش اپراتور نشان دهنده مشکل در بخش فن اوا اپراتور است که با این کد خطا مشخص خواهد شد.

کد خطا E11:

 با به وجود آمدن مشکل در بخش مدار، متوجه خرابی در فن کندانسور می شوید.

کد خطا E12:

یا کابل دیتا و یا مدار برد باعث خرابی می شوند و ارتباط میان برد اصلی و برد صفحه نمایش باعث ایراد شده است.

کد خطا 0E:

این نوع خطا در یخچال فریز های جدید الکترو استیل نشان داده می شود و مشکل در فن اپراتور را نشان می دهد که در زمان روبه رو شدن با این مشکلات باید فن را عوض کنیم و یا مدار باعث ایراد شده باشد.

کد خطا 1E:

عواملی مانند سوختگی در بخش فن دستگاه و یا بروز ایراد در بخش مدار برد آن باعث به وجود آمدن این خطا می شود.

کد خطا 2E: 

  • با بروز مشکلات در بخش کابل دیتا، مدار برد و یا ایراد بین برد اصلی و برد صفحه نمایش، با این ارور برای یخچال فریزرهای تازه روبه رو خواهید شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر بکو

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *