مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در کرج

تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در کرج - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

خطاهای ساید بای ساید الکترواستیل در زیر بیان شده‌اند. می دانید این ارورها نشانگر اشکال در ساید بای ساید هستند. با توجه به کد ارور می‌توانید به سادگی بخش معیوب را چک کرده و ایراد را برطرف نمائید.

فهرست خطاهای ساید بای ساید الکترواستیل

خطا دلیل
E1 قطع شدن یا خراب شدن حسگر دمای یخچال
E2 قطع شدن یا خراب شدن حسگر دمای فریزر
E3 قطع شدن یا خراب شدن حسگر اوپراتور
E4 قطع شدن یا خراب شدن حسگر اوپراتور
E5 ایراد در سیستم گاز یا موتوری
E6 اشکال در سیستم گاز یا دمپر یا کانال هوا یا یخ زدن اوپراتور
E7 ایراد در دمپر یا شکستن کانال هوا
E8 ایراد ارتباط برد الکترونیکی با صفحه نمایشگر
E9 سوختگی المنت حرارتی دیفراست (برفک زدایی کردن)
E10 از کار افتادگی فن اپراتور
E11 از کار افتادگی فن کندانسور

بعضی از ایرادات متداول ساید بای ساید الکترواستیل

1. افزایش یافتن غیر طبیعی دمای موتور

داغ کردن موتور ساید بای ساید و افزایش یافتن دمای آن بیشتر از اندازه استاندارد ، می تواند خطرآفرین و علامت خرابی باشد. افزایش یافتن دمای موتور تا 80 در سانتیگراد کاملا عادی است و ایرادی در دستگاه به وجود نمی آورد. ولی هنگامی که دما از این میزان بالاتر برود ایراداتی برای ساید بای ساید به وجود می آید.
توجه کنید که این ایرادات یک دفعه ای به وجود نمی آیند و به تدریج و به مرور زمان ایجاد می شوند.  در نتیجه بهتر می باشد زمانی که متوجه شدید ساید بای ساید بیشتر از اندازه طبیعی داغ شده است فورا آن را از برق جدا کنید و با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

2. تولید سروصدای بلند و غیر طبیعی

ساید بای سایدها به صورت طبیعی صدا هایی به وجود می آورند که به علت فعالیت و کارکرد آن ها است. ولی بعضی اوقات به علت خرابی فن و یا عدم تراز بودن پایه های یخچال امکان دارد صدای بلند و بسیار زیادی از ساید بای ساید به وجود بیاید. در این موقعیت ها بهتر می باشد اول پایه های ساید بای ساید را به طور صحیح تنظیم نمائید و از تراز بودن آن ها مطمئن شوید.
بهتر می باشد بین دیوار و ساید بای ساید کمی فاصله وجود داشته باشد تا صدای کارکرد موتور با خوردن به دیوار و انعکاسش بلند تر از حالت عادی نشود.
اگر با این موارد اشکال رفع نشد می بایست به سراغ چک کردن قسمت ها و قطعات درونی دستگاه بروید که پیشنهاد میشود برای این کار حتما از تعمیرکاران تعمیرات سرویس کمک بخواهید.

3.  ساید بای ساید روشن نمی شود

ساید بای سایدها امکان دارد به علت های گوناگونی روشن نشوند. اگر ساید بای ساید روشن نشود اول بهتر می باشد کابل برق ساید بای ساید، محافط برق و پریز برقی را که ساید بای ساید به آن متصل شده است را چک نموده و از سلامت آن ها اطمینان حاصل نمائید.
اگر ایراد از موارد بالا نبود می شود گفت که علت روشن نشدن ساید بای ساید از قطعات و بخش های درونی آن مثل موتور، ترموستات و یا اورلود باشد.
برای چک کردن کامل و تشخیص علت اصلی روشن نشدن ساید بای ساید از تعمیرات سرویس کمک بخواهید چون اغلب این قطعات ساختار های پیچیده ای دارند و چک نمودن  آن ها احتیاج به دانش و تخصص دارد.

4. ساید بای ساید الکترواستیل برفک می زند

برفک زدایی ساید بای ساید الکترواستیل و دلیل برفک زدگی ساید بای ساید الکترواستیل خیلی آسان می باشد. هوای خنک درون ساید بای ساید الکترواستیل می بایست همواره در درون اجزای گوناگون ساید بای ساید گردش کرده و جریان داشته باشد. اگر این هوای خنک با هوای گرم یا مرطوب که از بیرون ساید بای ساید به درون آن وارد می شود، برخورد کند، در نقطه اختلاط این دو جریان، برفک به وجود می آید. برفک ها اگر ذوب یا به اصلاح آب نشوند، با گذشت زمان سخت می شود و یخ می بندند که به یخ زدن داخل ساید بای ساید خواهد انجامید. البته یخ زدگی داخل ساید بای ساید می تواند به طور مستقیم از یخ زدگی آب و… هم باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

از انواع متداول برفک زدن درون ساید بای ساید الکترواستیل می شود به موارد زیر اشاره نمود:

  • در صورتی که یخ زدگی به شکل یک پوسته نازک باشد می توانید با حوله یا دستمال آن را تمیز نمائید و این هم عادی می باشد.
  • در صورتی که درون پلاستیک مواد فریزر، ذرات ریز برفک باشد، این برفک‌ها به علت رطوبت مواد غذایی بوده و اشکالی ندارد.
  • در صورتی که برفک به صورت قطرات آب یخ زده، روی دیواره درونی فریزر و در سقف مشاهده کردید، این عادی می باشد.
  • در صورتی که یخ زدن به شکل یک تکه به قطر یک سانتی متر یا نیم سانتی متر و یا بیشتر باشد برای برطرف کردن آن می توانید با تعمیرکاران تعمیرات سرویس ارتباط برقرار نمائید تا در اسرع وقت تعمیرکار مجاز تعمیرات سرویس به محل شما بیاید.

نکته هایی برای نگهداری از ساید بای سایدهای الکترواستیل

• از محافظ برق استفاده نمائید و ساید بای ساید را به شکل مستقیم به پریز برق متصل ننمائید.
• بهتر می باشد درجه ترموستات را بر روی میزان متوسط بگذارید.
• مواد غذایی را زمانی که گرم می باشند درون ساید بای ساید قرار ندهید.
• بر روی مواد غذایی یک پوشش بگذارید و بعد آن ها را در درون ساید بای ساید قرار دهید.

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *