مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر برانت

تعمیر یخچال فریزر برانت - نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

عددهای خطا یخچال و فریزر برانت مثل بقیه مدل ها کاملا خاص است و معلوم کننده وضعیت درونی یخچال می باشند. با توجه به پیچیدگی دستگاه داخلی یخچال و فریزر و خاص بودن نوع طراحی آن در مدلهای متفاوت، در آخر کدهای ارور یخچال و فریزر برانت اولین و اصلی ترین راهنما برای برطرف کردن مشکلات آن است. ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر برانت میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با نمایندگی و کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

اصلی ترین قدم بعد از شناسایی عدد های ارور یخچال و فریزر برانت

همان گونه که در اول متن گفته ایم، دستگاه داخلی یخچال و فریزر در مدل های متفاوت با هم فرق دارند. مدل ها در طراحی های خاص قابلیت های متفاوتی را در سیستم های خود عرضه می دهند. به همین جهت شناسایی عدد های ارور و خطا یخچال و فریزر برانت به مفهوم داشتن توانایی در تعمیر آن نیست.

اصلی ترین کاری که بعد از مواجه شدن با عدد های ارور باید انجام بدهید، تماس گرفتن با اشخاص و گروه های حرفه ای در تعمیر یخچال و فریزر برانت است. دقت کنید که کوچک ترین سهل انگاری کردن در تعمیر یخچال و فریزر در آخر باعث خراب شدن یخچال شده که هزینه بسیاری را به همراه دارد.

اصلی ترین عدد های ارور یخچال و فریزر برانت

عدد های ارور SF یخچال و فریزر برانت

عدد SF در اصل ارور نیست و نشان دهنده روشن بودن حالت سوپر فریزر است. با روشن شدن این حالت، مواد غذایی داخل فریزر با سرعت بیشتری منجمد می شوند.

راهکار کد ارور SF

عدد SF یا همان سوپر فریز به شکل اتوماتیک و بعد از 52 ساعت غیرفعال می شود.

خطا EC یخچال و فریزر برانت

دلیل کد ارور EC

یکی از پر استفاده ترین عدد های ارور یخچال و فریزر برانت، عدد EC است. این کد به مفهوم صرفه اقتصادی می باشد. اگر اتاقک های یخچال و فریزر کمتر از نصف گنجایش آن پر شده باشد، با روشن کردن این شکل می توان در استفاده انرژی صرفه جویی کرد.

عدد های ارور CS یخچال و فریزر برانت

عدد CS برای روشن شدن قفل کودک استفاده می شود. با روشن کردن این حالت بعد از 5 ثانیه کل کلیدهای روی یخچال و فریزر غیر فعال می شود.

عدد های ارور A1 یخچال و فریزر برانت

یکی از متداول ترین عدد های ارور یخچال و فریزر برانت عدد A1 است. این کد ارور به مفهوم کم شدن ناگهانی دمای درون فریزر و آب شدن مواد غذایی از Tحالت انجماد است.

راهکار کد ارور A1

با توجه به اینکه این دسته از خطاهای یخچال و فریزر برانت به عامل های بسیاری بستگی دارد در آخر بهتر است برای برطرف کردن آن را به تعمیرکار حرفه ای در تعمیرات سرویس بسپارید. از جمله کارهایی که برای برطرف کردن این ارور می توان انجام داد بر این پایه اند:

  • چک کردن کامل سیم پیچی محفظه
  • تست کامل صفحه اصلی سیستم و بر طرف کردن خرابی های آن
  • چک کردن کامل موتور فن کندانسور و تعمیر یا عوض کردن آن
  • چک کردن موتور فن گرداننده یخچال و فریزر
  • بر طرف کردن یخ زدگی گرداننده

عدد ارور A2 یخچال و فریزر برانت

از اصلی ترین عدد های ارور یخچال و فریزر برانت، عدد A2 می باشد. این کد به مفهوم خراب شدن مواد غذایی درون دستگاه است.

راهکار عدد ارور A2

برای برطرف کردن این دسته از عددهای ارور می توان راه حل های عرضه شده برای عدد A1 را انجام داد.

عدد E یخچال و فریزر برانت

عدد ارور E به معنای به وجود آمدن مشکلات و یا سوختگی در حسگر حرارت سیستم است.

راهکار عدد ارور E

حسگر حرارت را چک کردن و در هنگام احتیاج آن را با قطعه نو عوض کنید.

خطا A یخچال و فریزر برانت

دلیل عدد ارور A

خطا A به مفهوم خراب شدن حسگر حرارت می باشد. در بعضی از برند های یخچال و فریزر برانت امکان دارد عدد A نمایش داده شود و در بعضی دیگر عدد ارور E

راهکار عدد ارور A

برای عوض کردن حسگر و برطرف کردن مشکلات موجود بهتر است با نمایندگی های مجاز تعمیرات یخچال و فریزر برانت تماس حاصل بفرمایید.

عدد های ارور C یخچال و فریزر برانت

دلیل عدد ارور C

از دیگر خطاهای یخچال و فریزر برانت که زیاد با آن مواجه می شوید، عدد c است. این عدد ارور نشان دهنده داشتن ایراد در دستگاه برق رسانی شهری میباشد. امکان دارد برق ورودی به سیستم با نوسانات بسیاری همراه باشد.

راهکار عدد ارور C

جریان برق خانه را چک کنید و برای جلوگیری از این ایرادات باید از محافظ برق برای یخچال و فریزر استفاده کنید. این دسته از عددهای ارور بعد از عادی شدن جریان برق به طور اتوماتیک و بعد از 5 ثانیه برطرف میشود.

خطا DR یخچال و فریزر برانت

دلیل عدد ارور DR

عدد ارور DR بیانگر مشکل داشتن در مقاومت دستگاه دیفراست سیستم است.

راهکار عدد ارور DR

با در نظر گرفتن به اینکه آزمایش مقاومت دیفراست یخچال و فریزر کاملا پیچیده است و احتیاج به مهارت لازم دارد، و برای برطرف کردن آن با شرکت های مجاز تعمیرات سرویس تماس حاصل بفرمایید.

عدد های ارور یخچال و فریزر برانت به صورت جامع معرفی و برای هر یک راهکار هایی عرضه میشود. همان گونه که گفته ایم، خیلی از این عدد های ارور فقط با داشتن تخصص و تجربه درست می شود.

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با نمایندگی و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در ملارد ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *