مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال فریزر شارپ

تعمیر یخچال فریزر شارپ - نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

گاهی اوقات دمای فریزر و یخچال به درستی کار نمی کند و در نتیجه با عملکرد عادی دستگاه تداخل پیدا می کند. با این حال، تا زمانی که متداول‌ ترین کدهای خطای یخچال شارپ را که به‌ محض اشتباهی نمایش داده می‌شوند، درک کنید، می‌توانید به راحتی مشکل را تشخیص داده و آن را برطرف کنید. به دنبال تشخیص کدها، کاربران به راحتی می توانند راه حل هایی را بیابند که وسایلشان را به بهترین شکل ممکن کار کند. ما در این مطلب به مبحث تعمیر یخچال فریزر شارپ میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با نمایندگی و کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر شارپ

کدهای خطای یخچال شارپ اغلب به عنوان نشانگر مشکلی روی یخچال نمایش داده می شود. آنها فقط زمانی ظاهر می شوند که عملکردی از دستگاه خراب باشد. آنها از دماهای نامناسب تا چالش های برق را شامل می شوند.

در زیر لیستی با جزئیات برخی از معروف ترین کدهای خطا، تفسیر آنها و راه حل های ممکن آمده است. صاحبان یخچال شارپ ممکن است نیاز داشته باشند که بدانند خطاهای خاص به چه معناست و چگونه چنین مشکلاتی را برطرف کنند.

کد خطای SR – هشدار خرابی

خطای SR زمانی رخ می دهد که یک قسمت یا چند قسمت از یخچال از کار افتاده باشد. بنابراین، سیستم خنک کننده یخچال آنطور که باید کار نمی کند. بهترین حرکت در چنین مواردی این است که فوراً با مرکز پشتیبانی تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

برای تشخیص مشکلات، قطع برق را بررسی کنید. همچنین می توانید تأیید کنید که دوشاخه برق به درستی روی سوکت ثابت شده است. اطمینان حاصل کنید که فیوز سوخته نیست و هیچ خطایی در سوکت وجود ندارد.

کد خطای LF – محفظه فریزر به اندازه کافی سرد نیست

احتمالاً پس از مدت‌های طولانی قطع برق، این کد خطا را مشاهده خواهید کرد. کاربران نباید غذاها را ذوب کنند و در عوض روی استفاده از غذا در مدت کوتاهی کار کنند.

دمای فریزر باید روی دماهای سردتر تنظیم شود یا تا زمانی که همه چیز به حالت عادی برگردد، فریز فوق العاده را اعمال کنید. در حین کار، از نگهداری مواد غذایی تازه تا زمانی که محفظه فریزر به حالت عادی بازگردد، خودداری کنید.

بخشی از تشخیص مشکل شامل بررسی صحیح بودن تنظیمات دمایی است. همچنین بررسی و تأیید کنید که درب به درستی بسته شده است و برای مدت طولانی باز نمی ماند. پر کردن بیش از حد یخچال نیز می تواند باعث ایجاد خطاهای خنک کننده شود.

با این حال، گاهی اوقات درب ها به دلایل خاصی از بسته شدن مناسب خودداری می کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد، باید بررسی کنید که آیا بسته های غذایی مانع بسته شدن درب می شود یا خیر.

محفظه‌های درب، کشوها و قفسه‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی قرار گرفته‌اند. همچنین بررسی کنید که آیا واشر پاره یا شکسته وجود دارد و آنها را تعویض کنید. در آخر باید بررسی کنید که یخچال روی سطح صاف باشد.

کد خطای LC – محفظه یخچال به اندازه کافی سرد نیست

معمولاً دمای ایده‌آل برای این محفظه +4 درجه سانتی‌گراد است. هشدار LC به صاحبان سیگنال می‌دهد که غذای آنها در معرض خطر است و ممکن است هر زمان که خطا ثبت شود فاسد شود. به این معنی که میزان سرما برای حفظ تازگی غذا به اندازه کافی قابل توجه نیست.

برای تعمیر، دمای یخچال خود را روی مقدار سردتر تنظیم کنید. همچنین، آن را روی حالت supercooling قرار دهید و صبر کنید تا محفظه به دمای متوسط ​​خود برسد. از باز کردن درب یخچال در این زمان خودداری کنید تا زمانی که خطا برطرف شود.

این خطا باعث ایجاد برخی اثرات ناخوشایند می شود که در کیفیت مواد غذایی ذخیره شده در آن زمان اختلال ایجاد می کند. این یخچال در دمای محیط بین 5+ تا 43+ درجه سانتیگراد بهترین عملکرد را دارد زیرا فقط برای مصارف خانگی در نظر گرفته شده است.

کد خطای LF و LC – هشدار به اندازه کافی سرد نیست

ظاهر این کد خطا نشان می دهد که هر دو قسمت یخچال و فریزر آنطور که باید کار نمی کنند. بیشتر در اولین راه‌اندازی دستگاه بالا می‌آید و زمانی که دو محفظه به دمای مطلوب می‌رسند ناپدید می‌شود.

این مشکل را نباید با گرم بودن لبه های کابینت یخچال اشتباه گرفت، بیشتر در تابستان. این سطوح در حین کار کمپرسور گرمتر می شوند که وقتی گرم است طبیعی است.

برای تنظیم مجدد کمپرسور، محل سیم برق یخچال را در پشت دستگاه پیدا کنید. باید سیم برق را از پریز جدا کنید.

در مرحله بعد، کنترل یخچال و فریزر را روی «خاموش» یا «0» داخل یخچال خاموش کنید. پس از اتمام، یخچال و همچنین کنترل فریزر را تنظیم کنید. کار را با اجازه دادن به یخچال تا یک روز به پایان برسانید تا دما را روی دمای ثابت تنظیم کنید.

کد خطای HC – محفظه یخچال خیلی سرد است

گاهی اوقات، محفظه یخچال آنقدر سرد می شود که مواد غذایی داخل این قسمت شروع به یخ زدن می کنند. برای رفع این مشکل، مشخص کنید که حالت Supercooling روشن نیست. اگر این کار را کرد، تنظیمات را عادی دریافت کنید.

مقادیر دمای یخچال را به حداقل برسانید. همیشه اطمینان حاصل کنید که تنظیمات دما مطابق توصیه شده است.

کد خطای LOPO – هشدار ولتاژ پایین

هنگامی که منبع تغذیه به کمتر از 170 ولت می‌رسد، دستگاه شما به سطح ثابتی می‌رسد. خوشبختانه، این یک خطای تاسف‌آور نیست.

یخچال برای محافظت از کمپرسور خود این کار را انجام می دهد. با رسیدن به ولتاژ توصیه شده، خطا خاموش می شود. توجه داشته باشید که دمای یخچال هرگز نباید برای مدت طولانی زیر 10- باشد.

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با نمایندگی و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در ملارد ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *